Gå til innhold
Hundesonen.no

Flinkbisk.net


HildeM

Recommended Posts

Hva skal jeg forklare?

Du sier du liker å holde på med html, så jeg lurte bare på om du kodet hele sider (sånn som meg) eller om du bare kodet små koder til piczo-siden din. (stilige effekter osv.)

Ta en titt på htmldog.com , der kan du lære det du trenger for å lage en helt enkel side fra grunnen av :lol:

Åja :D

Man kan lage siden fra grunnen av ( som jeg har gjort) og da kan man legge inn masse forskjellige koder på en side :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 128
  • Created
  • Siste svar

Weaten du som er så flink med photo shop å sånn..lærte du deg disse programmene selv..? De er så nyttige å ha men

nærmest unyttige hvis man ikke vet hvordan man bruker de..xD Selv syns jeg det er sykt komplisert.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weaten du som er så flink med photo shop å sånn..lærte du deg disse programmene selv..? De er så nyttige å ha men

nærmest unyttige hvis man ikke vet hvordan man bruker de..xD Selv syns jeg det er sykt komplisert.. :lol:

Photoshop kom etter hvert. Men jeg er slett ingen proff på det enda.

Ehmm.. Det er vel det eneste programmet jeg bruker.

Edit: Fin side med photoshop-tutorials!

hmm.. okey :yes:

Bare for å forsvare meg selv litt ; Jeg er amatør dilux ;D

Her :lol:

Syns rett og slett den var imponerende bra til å være piczo! Du kunne kanskje prøvd å ha samme design på alle sidene. (Altså at de ser like ut med tanke på meny og shoutbox, men at du da hadde tekst der anda er på førstesiden)

Ville kutta ut de x)-greiene. Blir litt for fjortis-aktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville kutta ut de x)-greiene. Blir litt for fjortis-aktig :P

Vet ;) men nå har jeg begynt på en ny en :P

men sliter litt da :P veldig annerledes med dette i forholt til piczo :P

Er det veldig vanskelig å forklare hvordan man bruker HTML på Webcreator? Hvis ikke, kan du det :P ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Jeg vet ikke om det er bare her, men skrifta kommer ikke mellom bildene på venstre side, og menyen på høyre! Den kommer under. Også får jeg ikke sett bildene i fotogalleriet. Hm. Jeg bruker IE.

Edit: Men bortsett fra det var den veldig fin! :lol:

Samme her. Ang. teksten.

Fotogalleriet funker, men jeg bruker FF og opera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om det er bare her, men skrifta kommer ikke mellom bildene på venstre side, og menyen på høyre! Den kommer under. Også får jeg ikke sett bildene i fotogalleriet. Hm. Jeg bruker IE.

Edit: Men bortsett fra det var den veldig fin! :lol:

Det vises slik i FF hos meg og på samtlige sider.

Ellers virker siden veldig enkel og ren. :) Og lett å finne fram på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, heia Opera liksom.

Men jeg har ikke fått sjekket i IE enda, for jeg gikk rett i seng etter å ha lagt den ut i går...

Men kunne dere ta sånn "print screen-greie" og legge ut slik at jeg får se?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ser det ut nå da?

Soppen: Virker galleriene nå? (de litt gamlere, har gått over til sipleviewer på de to siste) Grunnen til at du ikke så dem var at jeg hadde glemt å legge ut en fil som må til for at de skal virke i IE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruker mac og firefox og sliter med at teksten kommer oppå bildene. Men designen var veldig fin:)

Var innom siden din for et par uker siden og da tror jeg den hadde et alvorlig tilfelle av influensa, ting var helt merkelig plassert. Men heldigvis var det normalt igjen nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Kjempefint design :blink: du er flink til å kode egne hjemmesider :P prøver meg litt på det jeg og, men bruker mest webredigeringsprogrammer :P

Du kan godt linke til siden min om du vil :rolleyes: www.thunderday.com/New

Har forresten også One.com og er skikkelig fornøyd med de, særlig nå som de har oppgradert antall mb man kan ha uten å endre prisen (som forsåvidt er veldig billig) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Koding er veldig gøy! Tror ikke jeg hadde hatt samme glede av det om jeg hadde brukt programmer til det.

Link ordnet :blink:

Har de økt antall mb? *Ikke fått med meg*

Er veldig fornøyd med one.com, selv om mange "proffe" ikke er det. Funker fint til mitt bruk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for linkingen.. skal legge til din på siden min og :blink: om det er greit da :P

Synes one.com er supert jeg, men nå er jeg ikke proff heller da..hehe

Har de økt antall mb? *Ikke fått med meg*

De økte det for ikke alt for lenge siden..

Fikk dette på mail:

"Det er en glede å informere deg opp at lagringsplassen din har økt fra:

Før 1.000 MB - Nå 3.000 MB

Før 2.000 MB - Nå 10.000 MB

Før 4.000 MB - Nå 25.000 MB

Vi har økt størrelsen på nettstedet ditt uten ekstra kostnad, for å sikre deg nok plass til å laste opp bilder til det nye Foto Galleri på nettstedet ditt."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...