Gå til innhold
Hundesonen.no

Flinkbisk.net


HildeM

Recommended Posts

  • Svar 128
  • Created
  • Siste svar

Vel, man betaler en gang i året + en startsavgift (trooor jeg). Det var bruttern min som køpte det i jula. (Forhånds-bursdagspresang), så jeg vet ikke hvordan den årsbetalingen funker. Men han betalte med kort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de sidene man betaler for bedre enn de man får gratis eller no..?

Hva mener du?

Om du tenker på adresse, så får jo jeg rett frem flinkbisk.net, i stedet for freewebs.com/flinkbisk, osv.

Om du tenker på design så blir siden det du gjør den til. Er du flink til koding og har litt "kunstnerisk" sans kan sidene bli svært proffe, siden du bygger dem fra grunnen selv. (med koding)

Har du hjemmeside Chantie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du?

Om du tenker på adresse, så får jo jeg rett frem flinkbisk.net, i stedet for freewebs.com/flinkbisk, osv.

Om du tenker på design så blir siden det du gjør den til. Er du flink til koding og har litt "kunstnerisk" sans kan sidene bli svært proffe, siden du bygger dem fra grunnen selv. (med koding)

Har du hjemmeside Chantie?

Bare på piczo foløpig :lol:

men vil veldig gjerne lage litt mer ordentlig side, uten reklame og slikt :D

Ossen det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurte :(

Syns koding (html og css) er veldig gøy, og jeg anbefaler deg å prøve å lære deg det. Tar litt tid å lære men utrolig gøy å kunne!

htmldog.com :lol:

Jeg ELSKER å jobbe med HTML :(

Så har debutert på Piczo hittil.. Men nå vil jeg virkelig begynne å gjøre det litt mer serriøst ;) skal kanskje få valp til sommern, så da hadde det jo vært morro å skrivd om hvordan hun utvikler seg, hvordan personligheten hennes blir, og bare ha masse valpe- spam :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye vits i å prøve å validere en piczo-side da. Koder du hele sider eller bare "småkoder" til piczo?

Folk må gjerne si ifra om det er greit at jeg linker til dere altså! Jeg har så lite på linkesiden min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye vits i å prøve å validere en piczo-side da. Koder du hele sider eller bare "småkoder" til piczo?

Folk må gjerne si ifra om det er greit at jeg linker til dere altså! Jeg har så lite på linkesiden min!

Sorry, men nå føler jeg meg dum igjen :lol:

er ikke så inni alt det assa :(

tror du må forklare meg litt bedre :(

JEG MÅ HA DET INN MED TESKJE :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal jeg forklare?

Du sier du liker å holde på med html, så jeg lurte bare på om du kodet hele sider (sånn som meg) eller om du bare kodet små koder til piczo-siden din. (stilige effekter osv.)

Ta en titt på htmldog.com , der kan du lære det du trenger for å lage en helt enkel side fra grunnen av :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...