Gå til innhold
Hundesonen.no

Flinkbisk.net


HildeM

Recommended Posts

  • Svar 128
  • Created
  • Siste svar
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Nytt domene er bestilt!

Rekner med å ta i bruk det flotte nye domenet mitt på torsdag/onsdag. Webhotell er også bestilt. Brukte one.com, hørtes rimelig ut.

Den nye adressen blir: flinkbisk.net

Hva syns dere? Jeg synes det var ganske stilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Ny lay idag!

Men har så skrøpelig få linker, så om noen vil "bytte linker" så blir jeg veldig glad!

Hva syns dere?

Har fått inn mye tekst (i forhold til dan jeg hadde før) så nå må dere inn og lese!

Men lurer på hvordan jeg skal få gjestebok og blogg inn i ruta, og ikke i en helt ny side...!

:D

edit: er usikker på bakgrunnen (altså den helt bakerste, den med striper) Litt feil farge, liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Åpner trege IE og skriver inn addressen*

Den ser virkelig flott ut i IE. Fin bakgrunn (som ikke vises i FF) og tekst/rammer er på plass. Fine farger, og morsomt bilde :)

Fin og enkel layout, bare synd at den ikke funker i FF/Opera.

*Lukker IE (som bruker ufattelig lang tid på å legge seg ned)*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

Meneh.. *kremt* Nå har jeg nytt design (igjen..) Litt annen måte å bygge siden på denne gangen. Vises best i Opera, og vises brukelig i IE. (Bortsett fra en irriterende strek i layen. Arrhg!) Har ikke FF, så hvordan den ser ut der vet jeg ikke. Det får dere svare på!

Kommentarer?

Jeg har etterhvert funnet ut at den fonten jeg bruker, ikke kan vises med alle. Hvilken skrift kan jeg bruke, som alle har, og som ser bra ut på internett?

PS! Gjesteboka dør av sult snart..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...