Gå til innhold
Hundesonen.no

Kjærlighetstråden?


Silje og Erika

Recommended Posts

Djeeez! Det er en verden full av menn der ute! Altfor mange av de :icon_redface: Skru av dataen og gå ut døren og se :P

Hm, korriger meg hvis jeg tar feil... men jeg synes nesten det lukter litt sånn "åh, jeg har en mann som vil ha meg men som jeg ikke vet om er verdt å ha... pluss to andre som også har sansen for meg"?

Hmrpfh... jeg vil også ha det slik. Men atte, sonen er jo hovedsaklig bare på kveldstid, og da må jeg jo være hjemme liksom uansett.. Har jo en tøtte å ta meg av :lol: Så dermed kan jeg ikke gå ut og dille. MEN, kanskje en skulle legge inn greie på datingsider? Hihihiiii.. synes jeg ser meg selv der ja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 338
  • Created
  • Siste svar
Får legge til nye felt i profilen... hehe Sivilstatus...

Haha, tror du det egentlig vil hjelpe? Hvordan lokker det mannfolk hit? :P

Djeeez! Det er en verden full av menn der ute! Altfor mange av de :icon_redface: Skru av dataen og gå ut døren og se

:glare: Kjenner jeg får litt samme følelsen som Vala her. Jada, det er en verden av menn der ute. Noen må vi utelukke fordi de er opptatt, noen er homo, noen utelukker seg selv ved f.eks å være pedofil, massemorder og you name it, noen liker ikke/er allergisk mot dyr, alle menn bor heller ikke i Trøndelag, noen liker ikke meg og jeg liker sannelig ikke alle heller. Da står vi plutselig igjen med et mye mindre utvalg, og av disse så er det enda noen som utelukkes av ymse grunner. Og jada, man klarer alltids å skaffe seg "noen", men jeg er faktisk litt kresen også :lol: Og ja, det finnes en mulighet, jeg er bare ikke interessert (dessverre så styrer man ikke sånt).

Sonenmannfolk er nok ikke noe å satse på

haha, jasså? Har du informasjon du vil dele med oss? :P

Hm, korriger meg hvis jeg tar feil... men jeg synes nesten det lukter litt sånn "åh, jeg har en mann som vil ha meg men som jeg ikke vet om er verdt å ha... pluss to andre som også har sansen for meg"?

Hmrpfh... jeg vil også ha det slik. Men atte, sonen er jo hovedsaklig bare på kveldstid, og da må jeg jo være hjemme liksom uansett.. Har jo en tøtte å ta meg av :P Så dermed kan jeg ikke gå ut og dille. MEN, kanskje en skulle legge inn greie på datingsider? Hihihiiii.. synes jeg ser meg selv der ja

hehe, jeg fikk den også følelsen :P De verste er likevel de som har vært tidenes største pessimister som snur helt om når de får seg type; "bare slapp av, du møter noen snart, heeeeelt sikkert". arg, den neste som sier det til meg får seg seriøst en strak høyre! Jeg har forresten ikke hele dagen på å møte noen heller. Jeg kom hjem først nå og er kjempesliten, men skal dra om ti minutt igjen, rbk-chelsea må vite :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, tror du det egentlig vil hjelpe? Hvordan lokker det mannfolk hit? :lol:

:glare: Kjenner jeg får litt samme følelsen som Vala her. Jada, det er en verden av menn der ute. Noen må vi utelukke fordi de er opptatt, noen er homo, noen utelukker seg selv ved f.eks å være pedofil, massemorder og you name it, noen liker ikke/er allergisk mot dyr, alle menn bor heller ikke i Trøndelag, noen liker ikke meg og jeg liker sannelig ikke alle heller. Da står vi plutselig igjen med et mye mindre utvalg, og av disse så er det enda noen som utelukkes av ymse grunner. Og jada, man klarer alltids å skaffe seg "noen", men jeg er faktisk litt kresen også :icon_redface: Og ja, det finnes en mulighet, jeg er bare ikke interessert (dessverre så styrer man ikke sånt).

haha, jasså? Har du informasjon du vil dele med oss? :P

hehe, jeg fikk den også følelsen :P De verste er likevel de som har vært tidenes største pessimister som snur helt om når de får seg type; "bare slapp av, du møter noen snart, heeeeelt sikkert". arg, den neste som sier det til meg får seg seriøst en strak høyre! Jeg har forresten ikke hele dagen på å møte noen heller. Jeg kom hjem først nå og er kjempesliten, men skal dra om ti minutt igjen, rbk-chelsea må vite :P

"Jeg hadde heller ingen kjæreste eller noe spesiell før jeg møtte XXX" *spy*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men seriøst, det ER det! Tror det siste stedet man finner en mann er på hundesonen skal jeg være ærlig (no offence gutter). Det kryr vel heller ikke av kjekke menn i hundemiljøet, men hvor mye skal man kreve da :lol:

Mulig jeg er "bortskjemt" siden jeg stort sett har jobbet med menn de siste årene og alltid har hatt en liten overvekt av kompiser, men ingen av de jeg har surret med i den perioden har vært kollegaer allikevel.. Det er ikke verre enn å gå ut å flørte litt, de fleste single menn jeg kjenner er mer desperate enn de fleste single jenter jeg kjenner. Men så var det å finne den rette da...den er verre :glare:

Edit:

Hm, korriger meg hvis jeg tar feil... men jeg synes nesten det lukter litt sånn "åh, jeg har en mann som vil ha meg men som jeg ikke vet om er verdt å ha... pluss to andre som også har sansen for meg"?

Så feil kan man ta :P Jeg har en jeg "dater" helt uforpliktende og en jeg ikke dater i det hele tatt ( :icon_redface: ) for han har dame... :P

Menn = trøbbel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klippet vekk endel "spying fra BcRex og Andha*

:Laugh:

Men seriøst, det ER det! Tror det siste stedet man finner en mann er på hundesonen skal jeg være ærlig (no offence gutter). Det kryr vel heller ikke av kjekke menn i hundemiljøet, men hvor mye skal man kreve da :lol:

Mulig jeg er "bortskjemt" siden jeg stort sett har jobbet med menn de siste årene og alltid har hatt en liten overvekt av kompiser, men ingen av de jeg har surret med i den perioden har vært kollegaer allikevel.. Det er ikke verre enn å gå ut å flørte litt, de fleste single menn jeg kjenner er mer desperate enn de fleste single jenter jeg kjenner. Men så var det å finne den rette da...den er verre :glare:

Edit:

Så feil kan man ta :P Jeg har en jeg "dater" helt uforpliktende og en jeg ikke dater i det hele tatt ( :icon_redface: ) for han har dame... :P

Menn = trøbbel..

Det er faktisk en skremmende sannhet.... at det ikke kryr av kjekke menn i hundemiljøet... Altså, nå skal jeg ikke være for oppesen.. men det er et overveiende (skummelt) flertall av jenter/damer og eldre menn......

Men hvorfor er det slik? Man ser jo mange flotte gutter rundt om som lufter pelsene sine. Så hvorfor er ikke disse på organisert trening også?

(åh, litt ekkel den setningen med guttene og pelsene.. men dere skjønner vel hva jeg mener *ler*)

Ja, menn med dame må en bare holde seg unna. Dessverre vet jeg om en slik også, men som sagt, man holder seg unna!

Når det er sagt, vi nærmer jo oss julebord tiden, da kan vel de fleste av oss drikke vekk kriteriene vi har satt oss? ugg.. nope, ikke aktuelt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klippet vekk endel "spying fra BcRex og Andha*

:Laugh:

Det er faktisk en skremmende sannhet.... at det ikke kryr av kjekke menn i hundemiljøet... Altså, nå skal jeg ikke være for oppesen.. men det er et overveiende (skummelt) flertall av jenter/damer og eldre menn......

Men hvorfor er det slik? Man ser jo mange flotte gutter rundt om som lufter pelsene sine. Så hvorfor er ikke disse på organisert trening også?

(åh, litt ekkel den setningen med guttene og pelsene.. men dere skjønner vel hva jeg mener *ler*)

Ja, menn med dame må en bare holde seg unna. Dessverre vet jeg om en slik også, men som sagt, man holder seg unna!

Når det er sagt, vi nærmer jo oss julebord tiden, da kan vel de fleste av oss drikke vekk kriteriene vi har satt oss? ugg.. nope, ikke aktuelt :lol:

Joda, joda, jobber med saken *mumle* Julebordsesongen er over hos oss allerede, resultatet ble et dødsfall, ingen nye par og jeg ravet rundt hele kvelden med den tidligere nevnte "mannen med dame" :icon_redface: Lite løøøv med andre ord, men a hole lot of trouble...

Pelsen liker jeg best på bikkja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, joda, jobber med saken *mumle* Julebordsesongen er over hos oss allerede, resultatet ble et dødsfall, ingen nye par og jeg ravet rundt hele kvelden med den tidligere nevnte "mannen med dame" :icon_redface: Lite løøøv med andre ord, men a hole lot of trouble...

Pelsen liker jeg best på bikkja :lol:

*ler* Enig, er bare det at det visstnok har vært mange episoder med blotting i Bergen for tiden :P

Uansett, dødsfall??? Seriøst? På julebordet? Sorry, burde vel heller henge meg opp i deg og denne "ikke-ledige-mannen-som-burde-gjøre-noe-med-sin-situasjon-først", men hang meg mer opp i dødsfallet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler* Enig, er bare det at det visstnok har vært mange episoder med blotting i Bergen for tiden :icon_redface:

Uansett, dødsfall??? Seriøst? På julebordet? Sorry, burde vel heller henge meg opp i deg og denne "ikke-ledige-mannen-som-burde-gjøre-noe-med-sin-situasjon-først", men hang meg mer opp i dødsfallet :lol:

Jepp, en ble funnet død på rommet sitt under hagesenteret sitt julebord. Utrolig trist, han var en fantastisk type :P Jeg var ikke på den avdelingens julebord, jeg var for tiden opptatt med å feste på byen med noen andre kollegaer og den tidligere nevnte fyren med dame (han ble forøvrig hentet hjem av en sint dame før 12 så ingenting hendte :P ), men vi fikk beskjeden. Drit trist, fortsatt lys og bilde i kantina :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, en ble funnet død på rommet sitt under hagesenteret sitt julebord. Utrolig trist, han var en fantastisk type :icon_redface: Jeg var ikke på den avdelingens julebord, jeg var for tiden opptatt med å feste på byen med noen andre kollegaer og den tidligere nevnte fyren med dame (han ble forøvrig hentet hjem av en sint dame før 12 så ingenting hendte :lol: ), men vi fikk beskjeden. Drit trist, fortsatt lys og bilde i kantina :P

Hvis ingenting skjedde, hvorfor var hun så jæ** sint da? Det kan vel ikke hende at fyren kanskje ikke er så veldig ok? Altså, har litt for ofte svin på skogen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ingenting skjedde, hvorfor var hun så jæ** sint da? Det kan vel ikke hende at fyren kanskje ikke er så veldig ok? Altså, har litt for ofte svin på skogen?

Ja, eller at dama rett og slett er supersjalu? (eller slo ikke den muligheten deg? Hehe)

Har selv opplevd å bare gå en runde ute sammen med en frøken, bare pratet, og blitt avbrutt av en supersjalu type som ikke i det hele tatt tålte at dama hans vandret rundt sammen med noen andre av motsatt kjønn..... Blir like overgitt hver gang man ser sånt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ingenting skjedde, hvorfor var hun så jæ** sint da? Det kan vel ikke hende at fyren kanskje ikke er så veldig ok? Altså, har litt for ofte svin på skogen?

Han er en grei gutt;) Men hun trodde vi rota sammen når hun kom inn fordi vi satt så tett og pratet. I tilegg har han pratet litt for mye om meg hjemme etc så jeg var allerede hatobjekt :icon_redface: Men nok om mitt "kjærlighetsliv", kom dere ut :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ER faktisk mulig å finne kjekke OG snille hundemannfolk :icon_redface: (man må bare titte andre steder enn sonen, her er de så sære, dessuten, hvordan skal det gå om begge parter skal sitte på sonen hele tiden *ler* )

ehemmmm..........?

takk-skal-du-****-meg-ha!

:lol: (er faktisk ikke så sær som du skal ha det til)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men seriøst, det ER det! Tror det siste stedet man finner en mann er på hundesonen skal jeg være ærlig (no offence gutter). Det kryr vel heller ikke av kjekke menn i hundemiljøet, men hvor mye skal man kreve da

Mulig jeg er "bortskjemt" siden jeg stort sett har jobbet med menn de siste årene og alltid har hatt en liten overvekt av kompiser, men ingen av de jeg har surret med i den perioden har vært kollegaer allikevel.. Det er ikke verre enn å gå ut å flørte litt, de fleste single menn jeg kjenner er mer desperate enn de fleste single jenter jeg kjenner. Men så var det å finne en rette da...den er verre

Edit:

Så feil kan man ta Jeg har en jeg "dater" helt uforpliktende og en jeg ikke dater i det hele tatt ( :lol: ) for han har dame... :P

Menn = trøbbel..

menn betyr trøbbel, ja! Jeg jobber også med menn. Dog er de over 50, og en av de er faren min :icon_redface: Ikke like forlokkende med andre ord!

*klippet vekk endel "spying fra BcRex og Andha*

Det er faktisk en skremmende sannhet.... at det ikke kryr av kjekke menn i hundemiljøet... Altså, nå skal jeg ikke være for oppesen.. men det er et overveiende (skummelt) flertall av jenter/damer og eldre menn......

Men hvorfor er det slik? Man ser jo mange flotte gutter rundt om som lufter pelsene sine. Så hvorfor er ikke disse på organisert trening også?

(åh, litt ekkel den setningen med guttene og pelsene.. men dere skjønner vel hva jeg mener *ler*)

Ja, menn med dame må en bare holde seg unna. Dessverre vet jeg om en slik også, men som sagt, man holder seg unna!

Når det er sagt, vi nærmer jo oss julebord tiden, da kan vel de fleste av oss drikke vekk kriteriene vi har satt oss? ugg.. nope, ikke aktuelt :P

nåh, jeg skjønner det jeg vil skjønne :P Men ja, jeg er forsåvidt enig. Jeg møtte en kjekk en med Collie og Sheltie på ridetur en dag. aaah, kan det bli mer perfekt? Men hva gjorde han når hestene kom? (vi var to). Joda, han gjemte seg i skogen :glare:

Ja, eller at dama rett og slett er supersjalu? (eller slo ikke den muligheten deg? Hehe)

Har selv opplevd å bare gå en runde ute sammen med en frøken, bare pratet, og blitt avbrutt av en supersjalu type som ikke i det hele tatt tålte at dama hans vandret rundt sammen med noen andre av motsatt kjønn..... Blir like overgitt hver gang man ser sånt!

supersjalu damer er kjipe greier! Jeg har også blitt utsatt for slike. Makan!

Det ER faktisk mulig å finne kjekke OG snille hundemannfolk :P (man må bare titte andre steder enn sonen, her er de så sære, dessuten, hvordan skal det gå om begge parter skal sitte på sonen hele tiden *ler* )

sære? igjen, sitter du på informasjon vi ikke kjenner til? :P

Hmmm...okay? Hvordan i alle dager skal jeg bevise det da? Kan vel ikke akkurat invitere deg til å bo på gjesterommet i et par uker for å ta meg "nærmere i åsyn" for å konstatere at jeg har rett? :P

haha, her er jeg bare på fotballkamp og i mellomtiden har det skjedd masse her! hahah. Kan du ikke ta oss inn på gjesterommet en uke hver? (åhjelpemeg, ikke les den setningen med feil tonefall, og nei det var ikke tilsiktet!)

Jeg har forresten funnet ut hvor vi skal finne mennene! På fotballkamp! Kroppsvisitering av kjekk vekter var ikke så ille :P hohoh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...okay? Hvordan i alle dager skal jeg bevise det da? Kan vel ikke akkurat invitere deg til å bo på gjesterommet i et par uker for å ta meg "nærmere i åsyn" for å konstatere at jeg har rett? :icon_redface:

Å joda *ler* :lol:

ehem... frøken!! *illevarslende tone*, sa ikke du at du hadde meldt deg ut eller??????

Utenom det, så sa hun vel ikke direkte at du var sær da Helix...

*vifte med laaange øyevipper mot Helix*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Jeg leser denne tråden med stor humor, for det er jo nettopp i hundemiljøet det kryr av kjekke mannfolk, men dere må ut av kaffeslaberas treningene og heller gå for de reale brukskara, eller innen offentlig etat, eller IPO MILJØET. Det er jo der de er.. Jeg møtte gubben min der og med litt til og fra så har det holdt mange år.. (Riktignok så er vi i en seperasjon-men-er-kjærster-likevel-fase.. Ikke å anbefale forøvrig), men måtte le litt over kommentaren til en eller annen at det var bare gamle gubber på hundetrening, "min" er riktignok nesten 20 år eldre enn meg, men kan ikke se at det har vært ett nevneverdig problem.

Ut i skogen opp i trærne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... alltid andre regler for meg :lol:

hehe, nåh.. vi skal ikke bli bråkjekke vel? :P

Jeg leser denne tråden med stor humor, for det er jo nettopp i hundemiljøet det kryr av kjekke mannfolk, men dere må ut av kaffeslaberas treningene og heller gå for de reale brukskara, eller innen offentlig etat, eller IPO MILJØET. Det er jo der de er.. Jeg møtte gubben min der og med litt til og fra så har det holdt mange år.. (Riktignok så er vi i en seperasjon-men-er-kjærster-likevel-fase.. Ikke å anbefale forøvrig), men måtte le litt over kommentaren til en eller annen at det var bare gamle gubber på hundetrening, "min" er riktignok nesten 20 år eldre enn meg, men kan ikke se at det har vært ett nevneverdig problem.

Ut i skogen opp i trærne!

noen som har en IPO hund å låne bort? ser for meg meg med min lille pyseSheltie blant IPO'ene.. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass
noen som har en IPO hund å låne bort? ser for meg meg med min lille pyseSheltie blant IPO'ene.. :icon_redface:

Ingen har sagt at du må trene hunden din, men du må møte opp, stille spørsmål, vise interesse for sporten og etterhvert ett attraktivt ledig mannebein :lol: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehem... frøken! *illevarslende tone*, sa ikke du at du hadde meldt deg ut eller??????

Utenom det, så sa hun vel ikke direkte at du var sær da Helix...

Han fikk meg inn igjen. :icon_redface: nysgjerrig jeg nå *ler*

Stryker bort siste setningen, han må ikke se at du flørter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...