Gå til innhold
Hundesonen.no

Kjærlighetstråden?


Silje og Erika

Recommended Posts

  • Svar 338
  • Created
  • Siste svar
Nå tviler jeg på at facebook er så veldig interessert i mine bilder :lol:

Hehe - du skal aldri si aldri :P

Nei, man tenker nok gjerne sånn om det meste som er personlig "vissvass" - det har vel ikke noen verdi for andre liksom. Likevel synes jeg prinsippet blir feil - but hey, thats me...

men hvor ble det av kjærligheten da ??? Venter på rørende historier om hvem som tok hvem først nå jeg.... Hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe - du skal aldri si aldri :lol:

Nei, man tenker nok gjerne sånn om det meste som er personlig "vissvass" - det har vel ikke noen verdi for andre liksom. Likevel synes jeg prinsippet blir feil - but hey, thats me...

men hvor ble det av kjærligheten da ??? Venter på rørende historier om hvem som tok hvem først nå jeg.... Hehehe

Ehm. hvem som tok hvem først? huh? :P (jeg vet ikke heelt hvordan jeg skla tolke den)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt feil ordvalg kanskje?! (men kan vel ta også? :lol:

Tja, å "ta noen".. da er du rett tilbake til Helix sin måte å ordlegge deg (hvis man tenker KOFFERT som Andha gjør :P), ELLER du mener at du egentlig har eierrett på noe(n) der inne *rekke tunge* Guess who :P

Facebook my dear, facebook

Jaddddddda, svært så hjelpsom frøkna var i dag dah! Kunne vi ikke latt fyren få lure litt lengre? Kunne kanskje forårsake at han hadde vært litt mer kul og aktiv her inne i det minste :P

Aaaah...takk! Nå skjønner jeg mer. Og - der blir dere ikke å finne meg ihvertfall! At folk i det hele tatt vurderer å legge ut privat materiale og private bilder og "signere" for at facebook kan gjøre hva de vil med det - omså publisere egen avis (hehe), det er meg fremdeles et mysterium... Men det hører vel evt hjemme i en annen tråd, her skulle det vel omhandle kjærleik og sånt

*knis* Hva sa jeg tidligere inatt på FB Andha?? At Helix nok neppe kom til å dilte inn der! Søren altså, av og til så lurer jeg på om jeg faktisk er synsk jeg :P Uansett, jeg er sinnsykt flink til å "gjette" :P

Hehe - du skal aldri si aldri :P

Nei, man tenker nok gjerne sånn om det meste som er personlig "vissvass" - det har vel ikke noen verdi for andre liksom. Likevel synes jeg prinsippet blir feil - but hey, thats me...

men hvor ble det av kjærligheten da ??? Venter på rørende historier om hvem som tok hvem først nå jeg.... Hehehe

Hm, vet ikke helt jeg.. hvis man tar utgangspunkt i "koffert"... så kan det vel neppe bli noe særlig sammenheng mellom dette "rørende" og "hvem TOK hvem" :P Kan være jeg er fullstendig miljøskadet, hva vet jeg.. er mer flink til å lese andre tydeligvis :P

Det fikk meg til å tenke på en ting.. med utgangspunkt i meg selv.. Hvorfor er man flinkere til å legge merke til andres fordeler, sterke sider og svakheter med det for øye å kunne lære vedkommende til å gjøre det positive ut av det? Mens når det gjelder en selv, så går det meste en hus forbi?? Iflg div. folk ikveld, så hadde jeg visst endel interessenter... mitt spørsmål er : hvorfor la jeg ikke merke til dette selv? Det er likegyldig om de var interessante fra mitt eget ståsted, men det som irriterer meg er at jeg virkelig ikke legger merke til slik oppmerksomhet :D

Ehm. hvem som tok hvem først? huh? (jeg vet ikke heelt hvordan jeg skla tolke den)

Så enig, så enig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaddddddda, svært så hjelpsom frøkna var i dag dah! Kunne vi ikke latt fyren få lure litt lengre? Kunne kanskje forårsake at han hadde vært litt mer kul og aktiv her inne i det minste :lol:

Sorry, ren refleks :P Er blitt indoktrinert til å svare når noen spør om noe, nemlig... *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, ren refleks :lol: Er blitt indoktrinert til å svare når noen spør om noe, nemlig... *ler*

Hihi.. vel, hjelpsomhet er vel kanskje en dyd? Det er iaf ikke en negativ ting for å si det mildt!

Meneh.. det til tross, så røyk jo sjansen for oss tøtter å være bittelittegranne mystiske her da *sukk*

Nei, NÅ tror jeg at jeg må krype til sengs.. gleder meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, vet ikke helt jeg.. hvis man tar utgangspunkt i "koffert"... så kan det vel neppe bli noe særlig sammenheng mellom dette "rørende" og "hvem TOK hvem" :P Kan være jeg er fullstendig miljøskadet, hva vet jeg.. er mer flink til å lese andre tydeligvis :P

Hehe - har du aldri hørt om "rørende" i koffert-modus da?? :lol: (noen er tilogmed så sprø at de gråter en skvett etter ...hmm... etter noe godt...)

Står gjesterommet ditt fortsatt tomt HeliX :P

Joda, bortsett fra meg og pc'en, så er det ganske så tomt ja...... :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe - har du aldri hørt om "rørende" i koffert-modus da?? :whistle: (noen er tilogmed så sprø at de gråter en skvett etter ...hmm... etter noe godt...)

Joda, bortsett fra meg og pc'en, så er det ganske så tomt ja...... :tongue:

Men deg og pc'en hørtes bra ut :tongue::P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe - har du aldri hørt om "rørende" i koffert-modus da?? :whistle: (noen er tilogmed så sprø at de gråter en skvett etter ...hmm... etter noe godt...)

Hehe.. joa, du kan jo forsåvidt ha rett i det. Har hørt rykter om slike ting faktisk :tongue:

Åh, jeg vil høre en fiiiiin kjærlighetshistorie! Hm.. kanskje det er noe "hjerte-smerte" på tv'en ikveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe - du skal aldri si aldri

Nei, man tenker nok gjerne sånn om det meste som er personlig "vissvass" - det har vel ikke noen verdi for andre liksom. Likevel synes jeg prinsippet blir feil - but hey, thats me...

men hvor ble det av kjærligheten da ??? Venter på rørende historier om hvem som tok hvem først nå jeg.... Hehehe

Jeg er enig i prinsippet, men altså. Min info på facebook innebærer tørr skoleinfo, kjedelige bilder (kommer vel an på hvem som ser :) ) og koffertsitat. Neppe interessant for hvermannsen.

Tja, å "ta noen".. da er du rett tilbake til Helix sin måte å ordlegge deg (hvis man tenker KOFFERT som Andha gjør ), ELLER du mener at du egentlig har eierrett på noe(n) der inne *rekke tunge* Guess who

*klippet*

*knis* Hva sa jeg tidligere inatt på FB Andha?? At Helix nok neppe kom til å dilte inn der! Søren altså, av og til så lurer jeg på om jeg faktisk er synsk jeg Uansett, jeg er sinnsykt flink til å "gjette"

Hm, vet ikke helt jeg.. hvis man tar utgangspunkt i "koffert"... så kan det vel neppe bli noe særlig sammenheng mellom dette "rørende" og "hvem TOK hvem" :whistle: Kan være jeg er fullstendig miljøskadet, hva vet jeg.. er mer flink til å lese andre tydeligvis

Det fikk meg til å tenke på en ting.. med utgangspunkt i meg selv.. Hvorfor er man flinkere til å legge merke til andres fordeler, sterke sider og svakheter med det for øye å kunne lære vedkommende til å gjøre det positive ut av det? Mens når det gjelder en selv, så går det meste en hus forbi?? Iflg div. folk ikveld, så hadde jeg visst endel interessenter... mitt spørsmål er : hvorfor la jeg ikke merke til dette selv? Det er likegyldig om de var interessante fra mitt eget ståsted, men det som irriterer meg er at jeg virkelig ikke legger merke til slik oppmerksomhet

Jeg blir uthengt som øverstkommanderende koffert igjen ser jeg :P :angel: hihi, men du hadde rett på facebook da, det skal du ha :lol:

Tror forresten det har skjedd saker og ting her mens jeg ikke har fulgt med. Har folk begynt å "ta" hverandre her nå?! Også uten meg? <_<

.. jeg har sett lyset

Utdype? Du setter alltid ut påstander uten å forklare. *ikke like*

Hehe - har du aldri hørt om "rørende" i koffert-modus da?? (noen er tilogmed så sprø at de gråter en skvett etter ...hmm... etter noe godt...)

Joda, bortsett fra meg og pc'en, så er det ganske så tomt ja......

Det høres bra ut. Hva ligger flyprisene på nå? :whistle:

Hehe.. joa, du kan jo forsåvidt ha rett i det. Har hørt rykter om slike ting faktisk :tongue:

Åh, jeg vil høre en fiiiiin kjærlighetshistorie! Hm.. kanskje det er noe "hjerte-smerte" på tv'en ikveld?

Det ser jo ut til at PIP kan ha noe å fortelle her da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde menn og gullfisk stort sett var to sider av samme sak ?

Nope ikke nå lengre.. Hørte nemlig forleden at gullfisker ikke er så glemske og dumme som man har antatt. Blant annet har man trent opp fisker (type "lys og belønn") til å markere forskjell på musikken som blir spilt for dem. Det skremmende er at fiskene faktisk husker dette etter 8 mnd. pause fra treningsøkten. Menn derimot....... Du skjønner forskjellen?

:blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult, en kjærlighetstråd! Får jeg også komme med annonse?

19 år gammel jente med angst for alt som heter forhold og forpliktelser søker tolerant kjæreste. 

Han må være i stand til å være der når jeg vil ha ham der, og fordufte når jeg får noia. Slike noia-perioder kan vare i opptil flere uker av gangen, og kan bli kraftig forverret av koselig kjæresteprat og setninger som "jeg er glad i deg". Det er dessuten viktig at han husker på at jeg slettes ikke er forpliktet til å gi beskjed om hvor jeg er og hva jeg gjør, og hører han ikke fra meg på 3 uker er det fullstendig normalt. Og fylla har alltid skylda.

Ja, nå venter jeg i spenning på alle "søknadene" :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope ikke nå lengre.. Hørte nemlig forleden at gullfisker ikke er så glemske og dumme som man har antatt. Blant annet har man trent opp fisker (type "lys og belønn") til å markere forskjell på musikken som blir spilt for dem. Det skremmende er at fiskene faktisk husker dette etter 8 mnd. pause fra treningsøkten. Menn derimot....... Du skjønner forskjellen?

:blink:

Hehe - Musikk kan vel jeg også huske i 8 måneder da! Gullfisk blir bare mer og mer lik altså!

Kult, en kjærlighetstråd! Får jeg også komme med annonse?

19 år gammel jente med angst for alt som heter forhold og forpliktelser søker tolerant kjæreste. 

Han må være i stand til å være der når jeg vil ha ham der, og fordufte når jeg får noia. Slike noia-perioder kan vare i opptil flere uker av gangen, og kan bli kraftig forverret av koselig kjæresteprat og setninger som "jeg er glad i deg". Det er dessuten viktig at han husker på at jeg slettes ikke er forpliktet til å gi beskjed om hvor jeg er og hva jeg gjør, og hører han ikke fra meg på 3 uker er det fullstendig normalt. Og fylla har alltid skylda.

Ja, nå venter jeg i spenning på alle "søknadene" :lol:

Lykke til Tonje! Jeg regnes som ganske tolerant på disse områdene, men den "hører han ikke fra meg på 3 uker" er i drøyeste laget og "fylla har alltid skylda" tror jeg også er vanskelig å få almenn aksept for :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til Tonje! Jeg regnes som ganske tolerant på disse områdene, men den "hører han ikke fra meg på 3 uker" er i drøyeste laget og "fylla har alltid skylda" tror jeg også er vanskelig å få almenn aksept for :blink:

Takk, det trenger jeg! Haha.

Er vel en grunn til at jeg er evig singel :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en til overs :blink: Noen som vil ha?

Ja, takk! :lol:

Jeg trodde menn og gullfisk stort sett var to sider av samme sak ?

Nei, overhodet ikke. Gullfisk kan vel strengt tatt ikke brukes til mye "nyttig"? :o

Jeg kom jo på at jeg ikke har lagt ut "annonse" heller. Er egentlig litt usikker på om jeg tør også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...