Gå til innhold
Hundesonen.no

Kjærlighetstråden?


Silje og Erika

Recommended Posts

  • Svar 338
  • Created
  • Siste svar
Du skuffer HeliX. Svikter oss og greier :angry: Har forresten folk det så travelt i julestria at de har glemt kjærligheten?

Heeey - jeg prøver jo bare fortvilt å opprettholde ryktet vi gutter har blant frøknene her inne :icon_redface:

Og du - kjærligheten?? Var det kjærlighet det var snakk om i denne tråden da egentlig, synes vagt å minnes at dere unge møer snakket om konkurranse i hvem som først fikk seg??? Where is the love in that? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeey - jeg prøver jo bare fortvilt å opprettholde ryktet vi gutter har blant frøknene her inne :icon_redface:

Og du - kjærligheten?? Var det kjærlighet det var snakk om i denne tråden da egentlig, synes vagt å minnes at dere unge møer snakket om konkurranse i hvem som først fikk seg??? Where is the love in that? :angry:

Eh, hvem som først fikk seg?? Næææ, det har da aldri vært noen konkurranse blant oss fagre møyer!? Men når sant skal sies, så husker jo knapt noen hva konk'en gikk ut på. Vi vil nok bare ha oppmerksomhet, og det er her du kommer inn Helix ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det hørtes bare ekkelt ut når du sa det slik, HeliX :angry: Jeg føler kjærlighetstråden vår holder på å dø ut litt.. Vi må gi den litt næring. Where's the love liksom? :icon_redface:

Oh, var det ikke en sang som gikk noe ala "where is love? Baby don't hurt me, don't hurt med.. no more..."

*skråler av full hals*

Tror dette må ha vært på nittitallet eller noe jeg :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, var det ikke en sang som gikk noe ala "where is love? Baby don't hurt me, don't hurt med.. no more..."

*skråler av full hals*

Tror dette må ha vært på nittitallet eller noe jeg :S

Jeg husker den sangen.

(vala, må sjekke singelgruppa) ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker den sangen.

(vala, må sjekke singelgruppa) ^_^

Sikker på at jeg må sjekke den? Har du sjekket den? Jeg oppdaget plutselig "sjefsdronningen" jeg :angry: Ikke si at det har skjedd noe mer der :icon_redface:

*løpe å sjekke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singelgruppa? Her må det være noe jeg ikke har fått med meg :icon_redface:

*hviske* du er da medlem snuppa?

EDIT:

*ler* Her ser vi et godt eksempel på en kommafeil... Gjett hva som er feil i setningen over :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du sjekket den :angry:

Nei, du får være på mannfolk-jakt i kveld, and take it easy ;):icon_redface:

Tja, først og fremst så er jeg på jakt etter latter, mat og endel (myyye kanskje) drikke! Må slukne litt sorger (kan være jeg tar dem på forskudd, men det er jo nå anledningen til å slukke dem byr seg :P). Meneh.. dukker det opp en mann eller to som fascinerer, så hilser jeg vel på :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, var det ikke en sang som gikk noe ala "where is love? Baby don't hurt me, don't hurt med.. no more..."

*skråler av full hals*

Tror dette må ha vært på nittitallet eller noe jeg :S

Mener du "What is love?" kanskje? :angry: Hehe, jeg elsker de gode gamle 90-tallshitene ;) *synge med*

Jeg husker den sangen.

(vala, må sjekke singelgruppa) ^_^

Sikker på at jeg må sjekke den? Har du sjekket den? Jeg oppdaget plutselig "sjefsdronningen" jeg :P Ikke si at det har skjedd noe mer der :icon_redface:

*løpe å sjekke*

Singelgruppa? whaaaaat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, var det ikke en sang som gikk noe ala "where is love? Baby don't hurt me, don't hurt med.. no more..."

*skråler av full hals*

Tror dette må ha vært på nittitallet eller noe jeg :S

Ikke where, men what - du tenker nok på "what is love" med Haddaway. Kom i nittitre om jeg ikke tar veldig feil - kan være jeg bommer på årstallet.

:icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du "What is love?" kanskje? :P Hehe, jeg elsker de gode gamle 90-tallshitene :P *synge med*

Singelgruppa? whaaaaat?

bahahahahhaaaaaaaaaaaaaa.... *ler rått* Løp og Søk damen, løp og Søøøøøk!

Ikke where, men what - du tenker nok på "what is love" med Haddaway. Kom i nittitre om jeg ikke tar veldig feil - kan være jeg bommer på årstallet.

:lol:

Du har faktisk helt rett, HeliX. Vedr. låten altså, årstallet aner jeg ikke. Men sånn mimremessig, så tjo tja.. det kan stemme :P

Haddaway... sært navn igrunnen... *tenke på den mens jeg gjør meg klar til å "julebord'e"*

*nynne*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bahahahahhaaaaaaaaaaaaaa.... *ler rått* Løp og Søk damen, løp og Søøøøøk!

Du har faktisk helt rett, HeliX. Vedr. låten altså, årstallet aner jeg ikke. Men sånn mimremessig, så tjo tja.. det kan stemme :lol:

Haddaway... sært navn igrunnen... *tenke på den mens jeg gjør meg klar til å "julebord'e"*

*nynne*

Hehe nå har jeg løpt og søkt! Og gjett hva? Jeg fant! *lerått* :P

Var jo mange soniser der jo..:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...nå datt jeg litt ut - hvor er det dere "tar" da?? Og hvor er hva og hva er singelforumet? Og hvorfor er det bare soniser der? Skjønte ikkeno nå.... as usual :lol:

hoho :P Vi trenger definitivt flere av det motsatte kjønn der. Så nå kan du lure nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facebook my dear, facebook :lol:

Aaaah...takk! Nå skjønner jeg mer. Og - der blir dere ikke å finne meg ihvertfall! At folk i det hele tatt vurderer å legge ut privat materiale og private bilder og "signere" for at facebook kan gjøre hva de vil med det - omså publisere egen avis (hehe), det er meg fremdeles et mysterium... Men det hører vel evt hjemme i en annen tråd, her skulle det vel omhandle kjærleik og sånt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...