Gå til innhold
Hundesonen.no

Kjærlighetstråden?


Silje og Erika

Recommended Posts

HEHEHEHE, jeg liker tankegangen :thumbs: ! Eller nei altså, det kom vel litt feil ut... Hihihi... :o

Jeg skal si det har tatt av på dette forumet, det er tydelig at dere alle trengte Tante Sije til å opprette et kontaktpunkt for dere alle :P ! Men hvordan skal så dette gå hvis alle skal dele på den stakkars (???) mannen her inne?

Jeg er forøvrig interessert i å handle en ekskjæreste. Han må være pent brukt, uten rust og for store mangler. I disse kalde tider får man si at varmeapparatet bør være i orden også! :icon_clapping:

hvorfor må vi handle ekskjærester? Jeg vil ha en ny jeg! Eller, dvs, han kan godt være "fint" brukt. Det er bare bra at de er litt innkjørt :D (og neida, jeg tenker ikke koffert! Så d så!) :P

Hehe - er det nå jeg skal ta den derre "Jeg er 12 år, men veldig moden for alderen" ? :o

Ånei - dette nekter jeg å ha noen som helst styring på - all makt til kvinnen! Sånn er det med den saken!

Og geometri er jeg sabla dårlig på, så kantene tror jeg at jeg styrer langt unna :P

all makt til kvinnen? Oj, så enkelt da. Men jeg hadde helst sett at du var litt eldre enn 12 da, uansett hvor "moden" du måtte være :)

I slike situasjoner er det bra at man ikke kan geometri. Slike kanter er ikke noe jeg streber etter iaf! De som koser seg, dem om det!

Men altså, HeliX, det blir vel uetisk å be deg om å trappe sammen flere menn å få dem til å melde seg her inne?

hehe

Nei, nei, nei! Det er ikke uetisk! Det er veldig riktig :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 338
  • Created
  • Siste svar
Men altså, HeliX, det blir vel uetisk å be deg om å trappe sammen flere menn å få dem til å melde seg her inne?

hehe

Uetisk er det vel ikke - men jeg tenker to ting; enten så bør jeg reagere sånn at "jammen - jeg sa jo at jeg ikke var god i geometri, kanter og sånt", eller så betydde dette at jeg allerede var "yesterdays news" og klar for utskiftning... Av to onder er jeg usikker på hvilket jeg velger å tro på. :)

hvorfor må vi handle ekskjærester? Jeg vil ha en ny jeg! Eller, dvs, han kan godt være "fint" brukt. Det er bare bra at de er litt innkjørt :D (og neida, jeg tenker ikke koffert! Så d så!) :icon_clapping:

Ånei?? Ikke koffert, du???? Jo det skal vi sikkert klare å tro på - vi tror jo likevel på både julenisser, påskeharer og Herbjørg Kråkevik, så hvorfor ikke... :o

all makt til kvinnen? Oj, så enkelt da. Men jeg hadde helst sett at du var litt eldre enn 12 da, uansett hvor "moden" du måtte være :thumbs:

Hmm...okay, må vel innrømme at jeg er litt eldre enn 12 da. Er eldre enn deg tilogmed :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor må vi handle ekskjærester? Jeg vil ha en ny jeg! Eller, dvs, han kan godt være "fint" brukt. Det er bare bra at de er litt innkjørt :) (og neida, jeg tenker ikke koffert! Så d så!) :icon_clapping:

*klippet*

Nei, nei, nei! Det er ikke uetisk! Det er veldig riktig :thumbs:

Jeg er fullstendig med på ekskjærester, men da MÅ de være fint brukt! Vanskelig å gå "utenfor" kofferten til tider, men joa, innkjørt bør de jo være. Ellers blir det jo litt av hvert å stri med!

Jeg stemmer for å få flere mannfolk inn jeg. Nå begynner dette å bli veldig "Show Helix" :S

Uetisk er det vel ikke - men jeg tenker to ting; enten så bør jeg reagere sånn at "jammen - jeg sa jo at jeg ikke var god i geometri, kanter og sånt", eller så betydde dette at jeg allerede var "yesterdays news" og klar for utskiftning... Av to onder er jeg usikker på hvilket jeg velger å tro på. :D

Ånei?? Ikke koffert, du???? Jo det skal vi sikkert klare å tro på - vi tror jo likevel på både julenisser, påskeharer og Herbjørg Kråkevik, så hvorfor ikke... :o

Hmm...okay, må vel innrømme at jeg er litt eldre enn 12 da. Er eldre enn deg tilogmed :o

Hehe, mangel på geometrikunnskaper er da ikke grunnen til at vi roper på flere menn.. Og du er vel heller ikke klar for utskiftning?? Dvs, hvor gammel sa du at du var igjen???

Vi ønsker bare å få enda mer bredde til å foreta valgene våre *smiler über søtt*

Hihi - nei, det blir jo ikke noe spennende i det hele tatt, må jo prøve å være litt mystisk av meg ihvertfall nå når de vil ha inn andre.... :o

*kremt* Menn som sier "hihi" kan da vel ikke tro at de er mystiske?

*flire bredt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi - nei, det blir jo ikke noe spennende i det hele tatt, må jo prøve å være litt mystisk av meg ihvertfall nå når de vil ha inn andre.... :icon_clapping:

Nei nå ble jeg nyfiken!! Nå har jeg klart å kråle meg inn i denne tråden også, så du har oppnådd det du ville. Hvor gammel er du???

*kremt* Menn som sier "hihi" kan da vel ikke tro at de er mystiske?

*flire bredt*

Du sier noe der :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uetisk er det vel ikke - men jeg tenker to ting; enten så bør jeg reagere sånn at "jammen - jeg sa jo at jeg ikke var god i geometri, kanter og sånt", eller så betydde dette at jeg allerede var "yesterdays news" og klar for utskiftning... Av to onder er jeg usikker på hvilket jeg velger å tro på.

Ånei?? Ikke koffert, du???? Jo det skal vi sikkert klare å tro på - vi tror jo likevel på både julenisser, påskeharer og Herbjørg Kråkevik, så hvorfor ikke... :)

Hmm...okay, må vel innrømme at jeg er litt eldre enn 12 da. Er eldre enn deg tilogmed

De stadig tilbakevendende kantene! *le* Altså, det finnes jo flere menn på sonen, de er bare litt lite deltagende i denne tråden. skremt dem bort, vi? :D Haha, hvorfor har alle så dårlig tiltro til meg og min "agenda"? Enten blir jeg beskyldt for å være desperat, eller så tror ingen på at jeg ikke tenker koffert :angel: Hvem sa forresten at eldre menn var et problem?? (greit, definer eldre).

Hihi - nei, det blir jo ikke noe spennende i det hele tatt, må jo prøve å være litt mystisk av meg ihvertfall nå når de vil ha inn andre.... :icon_clapping:

mystikk er oppskrytt. Vi liker harde(?) fakta!

Jeg er fullstendig med på ekskjærester, men da MÅ de være fint brukt! Vanskelig å gå "utenfor" kofferten til tider, men joa, innkjørt bør de jo være. Ellers blir det jo litt av hvert å stri med!

Jeg stemmer for å få flere mannfolk inn jeg. Nå begynner dette å bli veldig "Show Helix" :S

Hehe, mangel på geometrikunnskaper er da ikke grunnen til at vi roper på flere menn.. Og du er vel heller ikke klar for utskiftning?? Dvs, hvor gammel sa du at du var igjen???

Vi ønsker bare å få enda mer bredde til å foreta valgene våre *smiler über søtt*

*kremt* Menn som sier "hihi" kan da vel ikke tro at de er mystiske?

*flire bredt*

show Helix funker vel det også til en viss grad, men du må jo innse at du blir sliten om du skal hanskes med alle oss damerne? Tenk bare på all reisingen :thumbs:

Nei nå ble jeg nyfiken! Nå har jeg klart å kråle meg inn i denne tråden også, så du har oppnådd det du ville. Hvor gammel er du???

Du sier noe der :rolleyes:

Se der, enda en som har meldt interesse! Og jeg er enig, nå måå vi få vite hvor gammel du er :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De stadig tilbakevendende kantene! *le* Altså, det finnes jo flere menn på sonen, de er bare litt lite deltagende i denne tråden. skremt dem bort, vi? :) Haha, hvorfor har alle så dårlig tiltro til meg og min "agenda"? Enten blir jeg beskyldt for å være desperat, eller så tror ingen på at jeg ikke tenker koffert :angel: Hvem sa forresten at eldre menn var et problem?? (greit, definer eldre).

mystikk er oppskrytt. Vi liker harde(?) fakta!

show Helix funker vel det også til en viss grad, men du må jo innse at du blir sliten om du skal hanskes med alle oss damerne? Tenk bare på all reisingen :D

Se der, enda en som har meldt interesse! Og jeg er enig, nå måå vi få vite hvor gammel du er :o

Ehe.. frøken.. du ber jo om stoooooor amerikakoffert eller noe du :o Nå må du jo ikke bare tenke på om hvorvidt Helix blir sliten,... hva med oss jenter? Vi burde vel kanskje hatt noen som løp rundt og serenadet ( :icon_clapping::thumbs: ) oss`?

*spyyyy* Mer sans for gutter med litt fart og humor ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehe.. frøken.. du ber jo om stoooooor amerikakoffert eller noe du :) Nå må du jo ikke bare tenke på om hvorvidt Helix blir sliten,... hva med oss jenter? Vi burde vel kanskje hatt noen som løp rundt og serenadet ( :D:o ) oss`?

*spyyyy* Mer sans for gutter med litt fart og humor ja...

amerikakoffert ja..hehe, fins det noe større? Så jeg kan utvikle meg mener jeg :o

hehe, nå vet vi jo strengt tatt ikke hvor mye/lite Helix tåler (her vil vel kanskje også alder og fysiske forutsetninger spille en rolle), men den akk så mystiske Helix vil jo ikke opplyse oss om sånt :icon_clapping:

Men ja, gutter med humor er et must! og fart? hehe..*nei Andrea, ikke ut me kofferten nå* Hvor var jeg? Jo, fart ja! Jo litt sprell må man ha :thumbs:

edit: Nå kan jeg faktisk feiltolkes! hjelpe meg, jeg er absolutt ikke på tur til Amerika når jeg snakker om fysiske forutsetninger! I swear! haha, jeg tror kanskje jeg burde sove :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

amerikakoffert ja..hehe, fins det noe større? Så jeg kan utvikle meg mener jeg :)

hehe, nå vet vi jo strengt tatt ikke hvor mye/lite Helix tåler (her vil vel kanskje også alder og fysiske forutsetninger spille en rolle), men den akk så mystiske Helix vil jo ikke opplyse oss om sånt :icon_clapping:

Men ja, gutter med humor er et must! og fart? hehe..*nei Andrea, ikke ut me kofferten nå* Hvor var jeg? Jo, fart ja! Jo litt sprell må man ha :D

edit: Nå kan jeg faktisk feiltolkes! hjelpe meg, jeg er absolutt ikke på tur til Amerika når jeg snakker om fysiske forutsetninger! I swear! haha, jeg tror kanskje jeg burde sove :o

Er ikke amerikakoffert det største da? De er iaf überkule, og jeg husker dem som veldig store (men så var jeg også rundt 6 år den gangen... aaaaalt er jo stort da :thumbs:)

"alder og fysisk forutsetning"? *ler meg fillete*! (men jeg lar den sssssstille passsssere.....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke amerikakoffert det største da? De er iaf überkule, og jeg husker dem som veldig store (men så var jeg også rundt 6 år den gangen... aaaaalt er jo stort da :))

"alder og fysisk forutsetning"? *ler meg fillete*! (men jeg lar den sssssstille passsssere.....)

haha, jeg gir meg over! *lersåjegrister* Det verste var at jeg faktisk ikke var ute på vift med kofferten da jeg skrev det der! Men jeg innså det jo fort etterpå :icon_clapping: Det er forresten ikke bare meg seg jeg :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kremt* Menn som sier "hihi" kan da vel ikke tro at de er mystiske?

*flire bredt*

Nå missforstår du, frøken Vala - Jeg har da aldri i hele mitt liv sagt "hihi" da. Men kan finne på å skrive "hihi" innimellom - kanskje ikke så mandig, men what tha heck (på nordnorsk: Ka i hækken?).

Nei nå ble jeg nyfiken! Nå har jeg klart å kråle meg inn i denne tråden også, så du har oppnådd det du ville. Hvor gammel er du???

Også du også! Svært så opptatte vi er av tall da plutselig..men joda, jeg er eldre enn deg også.

Haha, hvorfor har alle så dårlig tiltro til meg og min "agenda"? Enten blir jeg beskyldt for å være desperat, eller så tror ingen på at jeg ikke tenker koffert :angel: Hvem sa forresten at eldre menn var et problem?? (greit, definer eldre).

Først: Hvorfor vi ikke tror du ikke tenker koffert - vel, svaret kommer litt lengre ned. Så, viktigst...ELDRE MENN??? Er da vel svarten ikke så gammel, din møll!

mystikk er oppskrytt. Vi liker harde(?) fakta!

Okay, her er liksom din måte å overbevise oss om at du ikke snakker/tenker koffert?? :rolleyes:

show Helix funker vel det også til en viss grad, men du må jo innse at du blir sliten om du skal hanskes med alle oss damerne?

Ok, tar hintet, skal lene meg litt mer tilbake slik at de andre guttene tørr å svare dere :icon_clapping:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå missforstår du, frøken Vala - Jeg har da aldri i hele mitt liv sagt "hihi" da. Men kan finne på å skrive "hihi" innimellom - kanskje ikke så mandig, men what tha heck (på nordnorsk: Ka i hækken?).

Også du også! Svært så opptatte vi er av tall da plutselig..men joda, jeg er eldre enn deg også.

Først: Hvorfor vi ikke tror du ikke tenker koffert - vel, svaret kommer litt lengre ned. Så, viktigst...ELDRE MENN??? Er da vel svarten ikke så gammel, din møll!

Okay, her er liksom din måte å overbevise oss om at du ikke snakker/tenker koffert?? :rolleyes:

Ok, tar hintet, skal lene meg litt mer tilbake slik at de andre guttene tørr å svare dere :D

haha, sonen har blitt mitt nye humorprogram på en kjedelig fredagskveld. All ære til dere! :)

Alder er jo bare et tall, right? Duuu, nå var det ikke nødvendigvis deg jeg refererte til når jeg snakket om eldre menn, men jo før du forteller oss tallet, jo raskere kan vi avkrefte/bekrefte vet du :o

hehe, ja, ja, ja greit! Da gjør vi det offisielt :thumbs: *Hei jeg heter Andrea og er koffertavhengig* :icon_clapping:

Lene deg tilbake?! No way! Du er jo foreløpig vårt eneste håp her. Så umulig kan vi da umulig være? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alder er jo bare et tall, right? Duuu, nå var det ikke nødvendigvis deg jeg refererte til når jeg snakket om eldre menn, men jo før du forteller oss tallet, jo raskere kan vi avkrefte/bekrefte vet du :D

Okay, siden det tydligvis er almenn interesse for det, så kan jeg herved bekrefte at jeg er 25.... og 72 måneder :)

hehe, ja, ja, ja greit! Da gjør vi det offisielt :thumbs: *Hei jeg heter Andrea og er koffertavhengig* :icon_clapping:

Se der ja, første skritt i et 12-step-program innfridd :o (Jeg vet det er taskig å bruke engelske ord som step i en norsk setning, men i og med at jeg pratet med en koffertavhengig fant jeg ut at det var mest hensynsfullt å ikke falle for fristelsen å skrive "i et 12-skritts-program")

Lene deg tilbake?! No way! Du er jo foreløpig vårt eneste håp her. Så umulig kan vi da umulig være? :o

Hehe, dere - umulige? Ikke i det hele tatt faktisk, får jo nesten overdreven oppmerksomhet her inne jeg - ihvertfall så lenge alderen var et mysterium :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, siden det tydligvis er almenn interesse for det, så kan jeg herved bekrefte at jeg er 25.... og 72 måneder :D

nei, men! Erkjennelse er første steget (det fins andre norske ord også :thumbs:) på vegen :o

Se der ja, første skritt i et 12-step-program innfridd :o (Jeg vet det er taskig å bruke engelske ord som step i en norsk setning, men i og med at jeg pratet med en koffertavhengig fant jeg ut at det var mest hensynsfullt å ikke falle for fristelsen å skrive "i et 12-skritts-program")

Hehe, dere - umulige? Ikke i det hele tatt faktisk, får jo nesten overdreven oppmerksomhet her inne jeg - ihvertfall så lenge alderen var et mysterium :o

nei, men! Erkjennelse er første steget (det fins andre norske ord også :)) på vegen :P

haha, det høres egentlig litt ille ut å være koffertavhengig, gjør det ikke? :icon_clapping:

Nå, ikke bli sentimental her nå. Du skal se at vi ikke glemmer deg for det om vi nå vet alderen din :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå missforstår du, frøken Vala - Jeg har da aldri i hele mitt liv sagt "hihi" da. Men kan finne på å skrive "hihi" innimellom - kanskje ikke så mandig, men what tha heck (på nordnorsk: Ka i hækken?).

*klippet*

Ok, tar hintet, skal lene meg litt mer tilbake slik at de andre guttene tørr å svare dere :)

Seriøst.. dere sier vel vitterlig ikke "ka i hækken" på nordlandsk? Sånn rent bortsett fra koffert, så hørtes det jo rett og slett lite bra ut :icon_clapping: Hekk er så mangt liksom...

Og til den siste setningen din... tror kanskje at Andha og moi har skremt vekk de fleste andre som i det hele tatt kanskje ville ha vurdert å legge inn et innlegg her.. IALLEFALL Andha, *ler*

Okay, siden det tydligvis er almenn interesse for det, så kan jeg herved bekrefte at jeg er 25.... og 72 måneder :thumbs:

Se der ja, første skritt i et 12-step-program innfridd :D (Jeg vet det er taskig å bruke engelske ord som step i en norsk setning, men i og med at jeg pratet med en koffertavhengig fant jeg ut at det var mest hensynsfullt å ikke falle for fristelsen å skrive "i et 12-skritts-program")

Hehe, dere - umulige? Ikke i det hele tatt faktisk, får jo nesten overdreven oppmerksomhet her inne jeg - ihvertfall så lenge alderen var et mysterium :o

Oh, gutten har en alder!!

Dette er jo fantastisk, ikke utgått på dato heller... eller.. hmmmm...

hmm...og jeg som satset på at dere ikke klarte matten! :o

Må du oppføre deg mot småfrøkna da, Helix! Klart de klarer matten, er bare sånne alzheimers-light personer som meg selv som ikke klarer sånt.. Tror jeg.. hva klarer jeg? Hmm.... mener det var noe med maten.... hmm.. sulten jeg gitt.......

.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst.. dere sier vel vitterlig ikke "ka i hækken" på nordlandsk? Sånn rent bortsett fra koffert, så hørtes det jo rett og slett lite bra ut Hekk er så mangt liksom...

Hekk er så mangt? Eeeh, jeg tror jeg skal kjøpe en amerikakoffert til deg også jeg :blink:

Og til den siste setningen din... tror kanskje at Andha og moi har skremt vekk de fleste andre som i det hele tatt kanskje ville ha vurdert å legge inn et innlegg her.. IALLEFALL Andha, *ler*

i alle fall meg? Det var da makan til beskyldninger. Og du er liksom uskyldig frk. Vala? ;) Altså, om potensielle mannfolk blir skremt av dette så tror jeg egentlig ikke at de hadde vært perfekt for meg likevel :lol:

Oh, gutten har en alder!

Dette er jo fantastisk, ikke utgått på dato heller... eller.. hmmmm...

utgått på dato? haha, nøyaktig hva er det som går ut på dato om jeg tør spørre? (tror kanskje jeg kommer til å angre på at jeg spurte..)

*Flire av tråden*

Tør jeg foreslå at single sonenmennesker muligens har større sjanse for å finne kjærligheten hvis de sitter mindre på sonen?

Jasså, er du eplekjekk? ;) Vi har jo slått fast at sonen er en ypperlig sjekkeplass, da vi har samme interesser. Her får vi jo også se mange av meningene folk har (og velge å like eller ikke like dem) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst.. dere sier vel vitterlig ikke "ka i hækken" på nordlandsk? Sånn rent bortsett fra koffert, så hørtes det jo rett og slett lite bra ut :blink: Hekk er så mangt liksom...

Hehe, nei vi sier ikke det, var bare kvasioversettelse fra engelsk-nordnorsk-ordboken, akkurat som "snakes on a plane" fort blir "Vi snakkes på flyet" :D

Og til den siste setningen din... tror kanskje at Andha og moi har skremt vekk de fleste andre som i det hele tatt kanskje ville ha vurdert å legge inn et innlegg her.. IALLEFALL Andha, *ler*

Iallefall Andha? Hehe - dere er nok ikke så skremmende som dere tror ;)

Oh, gutten har en alder!

Dette er jo fantastisk, ikke utgått på dato heller... eller.. hmmmm...

Hey! Hva i planeten mener du med "....eller..hmmmm"??? Insinuerer du noe her little miss smartypants?? Har tatt frem lommespeilet og sjekket alle vanskelig egen-sjekk-bare vinkler på meg selv, og har ingen best-før-dato som er overskredet. Så det så!

Må du oppføre deg mot småfrøkna da, Helix! Klart de klarer matten, er bare sånne alzheimers-light personer som meg selv som ikke klarer sånt.. Tror jeg.. hva klarer jeg? Hmm.... mener det var noe med maten.... hmm.. sulten jeg gitt.......

Småfrøkna? Hmm.... Er det småfrøkner her? Hvor?

.....

Det var da veeeeldig smålige tanker :rolleyes:

Hehe - neida, det var egentlig ikke det da, men du vet - når man ikke føler seg like gammel eller ser like gammel ut som kalenderen påstår at man er, så griper man ethvert halmstrå av håp skjønner du. ;)

*Flire av tråden*

Tør jeg foreslå at single sonenmennesker muligens har større sjanse for å finne kjærligheten hvis de sitter mindre på sonen?

Og hvem sa vi var single?

Jasså, er du eplekjekk? :lol: Vi har jo slått fast at sonen er en ypperlig sjekkeplass, da vi har samme interesser. Her får vi jo også se mange av meningene folk har (og velge å like eller ikke like dem) :P

Nå får tiden er man ikke eplekjekke, men klementinkjekke - det er jo snart jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iallefall Andha? Hehe - dere er nok ikke så skremmende som dere tror

Rettelse: Vi er enda mer skumle, femte giret er enda ikke igangsatt..

Bahahahahhaaaaaaaaaa

Hey! Hva i planeten mener du med "....eller..hmmmm"??? Insinuerer du noe her little miss smartypants?? Har tatt frem lommespeilet og sjekket alle vanskelig egen-sjekk-bare vinkler på meg selv, og har ingen best-før-dato som er overskredet. Så det så!

"Miss smartypants"? *ler rått* Tja, kanskje jeg insinuerer noe, hva så? Du gjør det jo hele tiden *rekke tunge*

Er det småfrøkner her? Hvor?

.....

DER *peke*

Og hvem sa vi var single?

*host*

Nå får tiden er man ikke eplekjekke, men klementinkjekke - det er jo snart jul!

Mm, den kan Mrs. Powers signere, det vet jeg! Men uansett, klementinkjekke er faktisk ikke noe særlig fast begrep. Men det er kanskje "lost in translation"? Du vet, sånn kvasioversettelser er ikke alltid like heldige :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...