Gå til innhold
Hundesonen.no

Kjærlighetstråden?


Silje og Erika

Recommended Posts

Vala har så rett, så rett. Ikke bare har vi 5.giret igjen, vi har ikke koblet inn firhjulstrekkeren heller! For tenk! :blink: (men når det er så stille her nå, vi er liksom bare et par som holder liv i denne tråden, så vil jeg tro det bare blir oss igjen om vi skulle sette i gang for fullt?).

Og neida Helix, du er overhodet ikke gammel :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 338
  • Created
  • Siste svar
Vala har så rett, så rett. Ikke bare har vi 5.giret igjen, vi har ikke koblet inn firhjulstrekkeren heller! For tenk! :blink: (men når det er så stille her nå, vi er liksom bare et par som holder liv i denne tråden, så vil jeg tro det bare blir oss igjen om vi skulle sette i gang for fullt?).

Og neida Helix, du er overhodet ikke gammel :lol:

Stemmer det.... firhjulstrekken ja.. (*hvisker* det er den knappen der nede til høyre....). Men vi kan jo, som Andha så pent påpeker, ikke koble inn alt vi har når selskapet er såpass skralt som det er :D

Og HeliX er jo for barnerompe å regne jo ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det.... firhjulstrekken ja.. (*hvisker* det er den knappen der nede til høyre....). Men vi kan jo, som Andha så pent påpeker, ikke koble inn alt vi har når selskapet er såpass skralt som det er :blink:

Og HeliX er jo for barnerompe å regne jo :lol:

Det er jo når man er få man virkelig kobler inn alt ....eller har jeg missforstått?

Barnerumpe? Hehe, godt å høre. Nå skal jeg bare dra med meg den nytrimma gåstolen en jubelrunde i stua, og stavre meg rett i seng. Eller, rett og rett, dvs så snart jeg har fått lagt tennene i et vannglass og funnet varmeflaska. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo når man er få man virkelig kobler inn alt ....eller har jeg missforstått?

Barnerumpe? Hehe, godt å høre. Nå skal jeg bare dra med meg den nytrimma gåstolen en jubelrunde i stua, og stavre meg rett i seng. Eller, rett og rett, dvs så snart jeg har fått lagt tennene i et vannglass og funnet varmeflaska. :lol:

Næsj... kobler først inn alt når det virkelig er behov for det. Og akkurat nå, er vi få nok til at oppmerksomheten rekker rundt hele runden ;)

Men atte, gåstol og løstenner? Skummelt, trodde man ikke var eldre enn hva man følte seg som jeg :blink: Du må dermed føle deg veldig mye mer eldre enn hva du er :D Du var jo 19??? Ups.. nei, vi skulle kanskje legge til de 72 mnd vi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det.... firhjulstrekken ja.. (*hvisker* det er den knappen der nede til høyre....). Men vi kan jo, som Andha så pent påpeker, ikke koble inn alt vi har når selskapet er såpass skralt som det er ;)

Og HeliX er jo for barnerompe å regne jo :P

jeg er så enig, så enig. Bortsett fra det med barnerumpa kanskje :P

Det er jo når man er få man virkelig kobler inn alt ....eller har jeg missforstått?

Barnerumpe? Hehe, godt å høre. Nå skal jeg bare dra med meg den nytrimma gåstolen en jubelrunde i stua, og stavre meg rett i seng. Eller, rett og rett, dvs så snart jeg har fått lagt tennene i et vannglass og funnet varmeflaska. :D

åh, hvilken farge har du på din gåstol? Jeg ønsker meg en rosa! Jeg har forresten stolheis som går rett til senga :P

Næsj... kobler først inn alt når det virkelig er behov for det. Og akkurat nå, er vi få nok til at oppmerksomheten rekker rundt hele runden ;)

Men atte, gåstol og løstenner? Skummelt, trodde man ikke var eldre enn hva man følte seg som jeg ;) Du må dermed føle deg veldig mye mer eldre enn hva du er ;) Du var jo 19??? Ups.. nei, vi skulle kanskje legge til de 72 mnd vi ;)

Vi kan ikke legge inn alle gir før det virkelig begynner å stramme (??) seg til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh, hvilken farge har du på din gåstol? Jeg ønsker meg en rosa! Jeg har forresten stolheis som går rett til senga :D

Vi kan ikke legge inn alle gir før det virkelig begynner å stramme (??) seg til ;)

Jeg må selvfølgelig ha lyseblå gåstol, er da gutt må du skjønne!

Stramme? Hva er det du sitter og strammer nå da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, vet ikke helt, har en tendens til å heller bare gjøre ting istedet for å fantasere om det. Har ikke klart det med lotto-gevinstene ennå da!

Ja, den lottogevinsten er det virkelig vrient å "få til"! :D Litt irriterende i grunnen :S

Men dere altså, det kommer jo ikke så fryktelig mange interessenter inn her.. hvordan skal vi få dette litt "uuuut i det vidtstrakte land"? Må jo spre ordet på en eller annen måte, ellers ender det opp med en intern sak mellom tre stk :S

Hvor lenge klarer vi å holde liv i tråden uten at det kommer andre innom??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner jeg må trekke meg fra denne konkurransen, eier ikke dette konkurranseinstinktet når det kommer til det motsatte kjønn :D Er det ikke dem som skal konkurrere om meg da? :rolleyes:

Ja, jeg er litt med på den der... Men akkurat på Sonen så funker det jo dårlig :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den lottogevinsten er det virkelig vrient å "få til"! :D Litt irriterende i grunnen :S

Men dere altså, det kommer jo ikke så fryktelig mange interessenter inn her.. hvordan skal vi få dette litt "uuuut i det vidtstrakte land"? Må jo spre ordet på en eller annen måte, ellers ender det opp med en intern sak mellom tre stk :S

Hvor lenge klarer vi å holde liv i tråden uten at det kommer andre innom??

Du sier noe der.. Hvilke muligheter har vi?! Forslag anyone (dere tre som er innom her :D ).

Jeg kjenner jeg må trekke meg fra denne konkurransen, eier ikke dette konkurranseinstinktet når det kommer til det motsatte kjønn :D Er det ikke dem som skal konkurrere om meg da? :rolleyes:

Hvis vi skal vente på det her inne tror jeg at vi venter evig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jo vært der ideelle, men innen man gjør det kan man vel ha det gøy her? :angel:

Egentlig har jeg ingen stor tro på at man gjør det noen av plassene, optimist som jeg er :D

Eh, hvor ble det av "hermetegnene"? *flire*

Huff.. plutselig følte jeg meg ikke fullt så alene med mitt "optimistiske" syn på den debatten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, hvor ble det av "hermetegnene"? *flire*

Huff.. plutselig følte jeg meg ikke fullt så alene med mitt "optimistiske" syn på den debatten :D

hehe, jeg tenkte jeg skulle la tvilen komme meg selv til gode, men selvfølgelig måtte du avsløre meg :D

Men seriøst, her må det skje noe! Hva skal vi gjøre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...