Brokkolih Skrevet 10. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2007 Lucaz er en Jack Russel Terrier på snart 4 år. Han er ganske uvanlig til rasen å være, rolig og liker ikke andre mennesker så godt Elsker å gå tur, men er ikke så veldig leken, det er mest etter han har badet eller når vi kommer hjem ^^ men han er en flott hund alt ialt, og lett å ha med å gjøre, han er en fining ;D her er noen bilder vi tok hos fotografen snakker vi overlegen? x) han ble litt ivrig på fotografen
Symra&Pippin Skrevet 10. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2007 Næmmen så nydelig han var da! Og så fine bilder! Nå fikk jeg lyst til å ta med pjusketrollene mine til fotografen.
Ninahz Skrevet 10. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2007 Utrolig flotte bilder, og ikke minst hund:) Ser ut som en skikkelig tøffing:)
Aussieglis Skrevet 10. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2007 Bodø jo! Lucaz ser faktisk litt kjent ut, kan det være at han har gått tur sammen med et mannfolk her i grønnåsen en gang eller kanskje flere? Vi traff en nydelig JRT ikke langt unna her vi bor som virkelig falt pladask for Emma'en min men JRT'en "enset" ikke meg engang Han hadde bare øyne for den lille frøkna, han.. Kan det høres ut som Lucaz kanskje? Han sprang løs sammen med et mannfolk.
helle Skrevet 10. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2007 Så fin har var! Og kjempe fine bilder! ^_^
giggi Skrevet 11. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2007 Åh! Han var herlig gitt Har en veninnde med en JRT, og den rasen er utrolig kul.... vurderte parson som hund nr 2. Gleder meg til å se flere bilder
Aina&Kaizer Skrevet 11. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2007 Så nydelig han var. Kjempestilige bilder, jeg har også lyst til å ta hundebilder hos fotograf...
siljestokka Skrevet 11. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2007 Nydelige Bilder .. Jeg ahr også lyst nå=(.. .. Hca gjør du med bildene, henger du dem på veggen i stua eller?? . jeg og mine rare spørsmål
Brokkolih Skrevet 12. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Oktober 2007 Bodø jo! Lucaz ser faktisk litt kjent ut, kan det være at han har gått tur sammen med et mannfolk her i grønnåsen en gang eller kanskje flere? Vi traff en nydelig JRT ikke langt unna her vi bor som virkelig falt pladask for Emma'en min men JRT'en "enset" ikke meg engang Han hadde bare øyne for den lille frøkna, han.. Kan det høres ut som Lucaz kanskje? Han sprang løs sammen med et mannfolk. Ja det var sikkert faren min som gikk tur med han ^^ Lucaz er vill etter tisper x) Nydelige Bilder .. Jeg ahr også lyst nå=(.. .. Hca gjør du med bildene, henger du dem på veggen i stua eller?? . jeg og mine rare spørsmål Jepp, vi skal henge de opp : D
HippiPippi Skrevet 14. Mai 2008 Rapporter Skrevet 14. Mai 2008 gammel tråd.... men fortsatt like søt hund
helenehelgesen Skrevet 14. Mai 2008 Rapporter Skrevet 14. Mai 2008 Kjempefin var han! Herlige bilder også da
Ane&Kaiza Skrevet 14. Mai 2008 Rapporter Skrevet 14. Mai 2008 Såg ut som ein tøffing det der;) men ein veeldig søt ein da!
e-l Skrevet 27. Februar 2009 Rapporter Skrevet 27. Februar 2009 Så utrolig flott han var, gleder meg til lille valpen min blir større
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar