Brokkolih Skrevet 10. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2007 Lucaz er en Jack Russel Terrier på snart 4 år. Han er ganske uvanlig til rasen å være, rolig og liker ikke andre mennesker så godt Elsker å gå tur, men er ikke så veldig leken, det er mest etter han har badet eller når vi kommer hjem ^^ men han er en flott hund alt ialt, og lett å ha med å gjøre, han er en fining ;D her er noen bilder vi tok hos fotografen snakker vi overlegen? x) han ble litt ivrig på fotografen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 10. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2007 Han var utrolig nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 10. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2007 Næmmen så nydelig han var da! Og så fine bilder! Nå fikk jeg lyst til å ta med pjusketrollene mine til fotografen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninahz Skrevet 10. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2007 Utrolig flotte bilder, og ikke minst hund:) Ser ut som en skikkelig tøffing:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 10. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2007 Bodø jo! Lucaz ser faktisk litt kjent ut, kan det være at han har gått tur sammen med et mannfolk her i grønnåsen en gang eller kanskje flere? Vi traff en nydelig JRT ikke langt unna her vi bor som virkelig falt pladask for Emma'en min men JRT'en "enset" ikke meg engang Han hadde bare øyne for den lille frøkna, han.. Kan det høres ut som Lucaz kanskje? Han sprang løs sammen med et mannfolk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helle Skrevet 10. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2007 Så fin har var! Og kjempe fine bilder! ^_^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giggi Skrevet 11. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2007 Åh! Han var herlig gitt Har en veninnde med en JRT, og den rasen er utrolig kul.... vurderte parson som hund nr 2. Gleder meg til å se flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 11. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2007 Så nydelig han var. Kjempestilige bilder, jeg har også lyst til å ta hundebilder hos fotograf... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siljestokka Skrevet 11. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2007 Nydelige Bilder .. Jeg ahr også lyst nå=(.. .. Hca gjør du med bildene, henger du dem på veggen i stua eller?? . jeg og mine rare spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brokkolih Skrevet 12. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2007 Bodø jo! Lucaz ser faktisk litt kjent ut, kan det være at han har gått tur sammen med et mannfolk her i grønnåsen en gang eller kanskje flere? Vi traff en nydelig JRT ikke langt unna her vi bor som virkelig falt pladask for Emma'en min men JRT'en "enset" ikke meg engang Han hadde bare øyne for den lille frøkna, han.. Kan det høres ut som Lucaz kanskje? Han sprang løs sammen med et mannfolk. Ja det var sikkert faren min som gikk tur med han ^^ Lucaz er vill etter tisper x) Nydelige Bilder .. Jeg ahr også lyst nå=(.. .. Hca gjør du med bildene, henger du dem på veggen i stua eller?? . jeg og mine rare spørsmål Jepp, vi skal henge de opp : D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HippiPippi Skrevet 14. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2008 gammel tråd.... men fortsatt like søt hund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 14. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2008 Flotte bilder og flott hund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sissi Skrevet 14. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2008 nydelig voffe det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helenehelgesen Skrevet 14. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2008 Kjempefin var han! Herlige bilder også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane&Kaiza Skrevet 14. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2008 Såg ut som ein tøffing det der;) men ein veeldig søt ein da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 9. August 2008 Rapporter Share Skrevet 9. August 2008 Herlige bilder! Han var kjempe fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-l Skrevet 27. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2009 Så utrolig flott han var, gleder meg til lille valpen min blir større Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar