Gå til innhold
Hundesonen.no

Lucaz, en Jack Russel Terrier


Brokkolih

Recommended Posts

Lucaz er en Jack Russel Terrier på snart 4 år.

Han er ganske uvanlig til rasen å være, rolig og liker ikke andre mennesker så godt :)

Elsker å gå tur, men er ikke så veldig leken, det er mest etter han har badet eller når vi kommer hjem ^^

men han er en flott hund alt ialt, og lett å ha med å gjøre, han er en fining ;D

her er noen bilder vi tok hos fotografen

44807-50.jpg

44807-47.jpg

44807-48.jpg

snakker vi overlegen? x)

44807-46.jpg

han ble litt ivrig på fotografen :Laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bodø jo! Lucaz ser faktisk litt kjent ut, kan det være at han har gått tur sammen med et mannfolk her i grønnåsen en gang eller kanskje flere? Vi traff en nydelig JRT ikke langt unna her vi bor som virkelig falt pladask for Emma'en min men JRT'en "enset" ikke meg engang :) Han hadde bare øyne for den lille frøkna, han.. Kan det høres ut som Lucaz kanskje? Han sprang løs sammen med et mannfolk. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bodø jo! Lucaz ser faktisk litt kjent ut, kan det være at han har gått tur sammen med et mannfolk her i grønnåsen en gang eller kanskje flere? Vi traff en nydelig JRT ikke langt unna her vi bor som virkelig falt pladask for Emma'en min men JRT'en "enset" ikke meg engang :) Han hadde bare øyne for den lille frøkna, han.. Kan det høres ut som Lucaz kanskje? Han sprang løs sammen med et mannfolk. :P

Ja det var sikkert faren min som gikk tur med han ^^ Lucaz er vill etter tisper x)

Nydelige Bilder ;) .. Jeg ahr også lyst nå=(.. ;).. Hca gjør du med bildene, henger du dem på veggen i stua eller?? ;). jeg og mine rare spørsmål :D

Jepp, vi skal henge de opp : D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...
  • 2 months later...
  • 6 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...