Gå til innhold
Hundesonen.no

Handlerkurs med Tanja Hulsund


Symra&Pippin

Recommended Posts

Vet ingenting om henne som har med ustilling å gjøre..Vet hun er belgerdame og eide i sin tid Vajerts xplosive som var Norges eneste Laekenois en stund. Tror kanskje hun eier han enda, men at han bor hos noen andre. Tipper det hjalp mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har vært dommer på flere valpeshow iallefall, og det virker som om hun har god kunnskap om de forskjellige rasene, og er svært nøye. Så det kan godt hende at hun kan lære bort en del :-)

Kan godt hende at hun har blitt godkjent dommer, kan man finne ut sånt på nett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Wow, når er dette?

Jeg har bare positivt å si om henne, og jeg har et intrykk av at hu virkelig tar seg tid til kursdeltakere.

Skal sende henne mail hvor jeg spør litt om kurset, hvis jeg ikke finner noe på belgerklubbens nettsider :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sto ikke noe om det. Hvis det var for bare belgere ville det kanskje stått? Jeg skal ringe og sjekke.

Flottesen!

Jeg kunne også tenkt meg og være med hvis hun er bra og det passer med tidene. Dog har jeg ingen avis så det hadde vært fint om noen kunne forbarme seg over meg med info :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanja Hulsund er innehaver av kennel Revehiet, og har vært i belgermiljøet, stilt ut og oppdrettet belgere veldig lenge. Hun er også nylig ferdig utdannet lydighetsdommer (mener hun akkurat ble ferdig med praksisen, ellers så har hun bittelitt igjen). Kjempetrivelig dame med mye kunnskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer på det Tuppetroll skrev. Tanja er en veldig trivelig dame, og er dyktig i det hun gjør. Jeg ville lett ha gått et handlerkurs hos henne om hun hadde hatt det i Bergensområdet.

(i tillegg så har hun kullsøster til min hund også :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var i alle fall veldig hyggelig å gå lydighet for, til tross for at vi ikke fikk til noenting. Veldig trivelig dame, har bare positivt inntrykk av henne. :)

Hvis du leste det som stod om "Hunden Blå" i Adressa for et par uker siden, var det forresten hun som ble intervjuet der... Ikke at det hadde så mye med topic å gjøre i grunn, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verden er så utrolig liten og rar av og til! Jeg har snakket med Tanja Hulsund på telefonen i dag. Jeg spurte om kurset var bare for belgere. Det var det ikke, sa hun, men det kommer litt an på rase. Jeg fortalte at jeg har beardis. "Fra kennel La-Faja?" spurte hun. Jeg svarte at jeg ventet på et kull derfra i vår som det ikke ble noe av, og så kjøpte jeg en valp fra Sverige. "Aha, det var nok den tispen jeg lånte", svarte hun. Jeg forsto ikke helt hva hun mente, men vi gikk over til å snakke om handlerkurset istedet for å utdype. Senere kom Sara på besøk. "Så du i siste Hundesport at Ninja (hun jeg ventet valp fra i vår) ble amme for en gjeng tervevalper som mistet moren sin?" spurte hun. Og det var altså Tanja Hulsund sine valper...

Når det gjelder handlerkurset skal jeg ringe igjen i morgen, da jeg snakket med henne i dag var hun i Kongsvinger og hadde det litt travelt... :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager dobbelpostingen men jeg ble bedt om å holde folk oppdatert om dette handlerkurset.

Altså: Tirsdag 30 oktober er det teorikveld. Fredag 2 og lørdag 3 nov er selve kurset, lørdagen er "langdag". Vet ikke klokkeslett ennå, sted er heller ikke endelig bestemt.

Gleder meg jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager dobbelpostingen men jeg ble bedt om å holde folk oppdatert om dette handlerkurset.

Altså: Tirsdag 30 oktober er det teorikveld. Fredag 2 og lørdag 3 nov er selve kurset, lørdagen er "langdag". Vet ikke klokkeslett ennå, sted er heller ikke endelig bestemt.

Gleder meg jeg.

Takk for at du gidder å holde oss oppdatert :blink:

Men det er for alle raser? Hva koster det? Og hvor kan man melde seg på?

Har ikke sjekka kalenderen enda, det er vel fare for at jeg må jobbe den helgen... :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sant det men det er i grunnen greit å vite vor det skal holdes før man melder på så man er sikker på å komme seg dit. <_< har ikke kjørt opp enda :rolleyes:

ps va mener dere er en ok alder hund på et slikt kurs. har en tibbe på 6 månder jeg kommer til å delta med vis jeg melder meg på. er det for tilg for valpen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...