Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilde av deres VIBRI halsbånd


Recommended Posts

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar
Vibri...

Gå inn nederst på "Handla/Till Butikken" og videre derfra så velger du det halsbåndet som passer deg, jeg tok "egen design".

Hadde et par spørsmål igår kveld og sendte hun mail igår og fikk mail idag tidlig så hun gir kjempe bra service og forklaringer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi, tror jeg må bestille noe herfra altså! Satt og surret med å mekke bånd i stad uten å bestille, men en bestilling blir nok sendt snart! Eneste er at dumme meg vurderer å bestille bånd til valpen også, noe jeg vet er lite vits... Men hvor moro er det ikke om Orry og Norma kan matche hverandre fra dag 1, bare med forskjellige farger? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi, tror jeg må bestille noe herfra altså! Satt og surret med å mekke bånd i stad uten å bestille, men en bestilling blir nok sendt snart! Eneste er at dumme meg vurderer å bestille bånd til valpen også, noe jeg vet er lite vits... Men hvor moro er det ikke om Orry og Norma kan matche hverandre fra dag 1, bare med forskjellige farger? :)

Hoho, du er meg en fin en! Selvsagt er det morsomt! ;) Men kanskje litt bortkastet? Valpen vokser jo sinnsykt raskt, og etter tre uker vil det være for lite. <_< Men du kan jo høre med henne om klipps er et alternativ, og om det går an å stramme/slakke det ut litt? Evt ville jeg ventet litt til valpen er litt eldre (5 mnd), da vil størrelsen som passer da, passe lengre, innbiller jeg meg. Men jeg ser det for meg, to flotte springere som tusler i skogen, med hvert sitt flotte, matchende halsbånd..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho, du er meg en fin en! Selvsagt er det morsomt! :) Men kanskje litt bortkastet? Valpen vokser jo sinnsykt raskt, og etter tre uker vil det være for lite. <_< Men du kan jo høre med henne om klipps er et alternativ, og om det går an å stramme/slakke det ut litt? Evt ville jeg ventet litt til valpen er litt eldre (5 mnd), da vil størrelsen som passer da, passe lengre, innbiller jeg meg. Men jeg ser det for meg, to flotte springere som tusler i skogen, med hvert sitt flotte, matchende halsbånd..!

Jeg vet jo at det blir for lite med en gang, men akk, så sjarmerende det ville vært ;) Får vel smøre meg med tålmodighet til hun er litt eldre, men Orrisen kan i hvert fall få et i mens! Må bare klare å bestemme meg først, og DET er ikke lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jo at det blir for lite med en gang, men akk, så sjarmerende det ville vært :) Får vel smøre meg med tålmodighet til hun er litt eldre, men Orrisen kan i hvert fall få et i mens! Må bare klare å bestemme meg først, og DET er ikke lett.

Jeg mente man kunne få noe ala valpehalsbånd, som er stillbare, men er ikke helt sikker. Bare mente at noen sa det til meg en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, så fine bånd! Men, hva er egentlig greia med sånne brede bånd?

Jeg er kanskje helt uoppdatert:p Er det noe spesielt med dem?

Helt idealistisk så bør et halsbånd gå over to "knokler" i nakken etter hva jeg har hørt og det beskytter også strupen bedre for eventuelle trykk ved evtentuelle rykk eller utfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm dem norske var fine... Noen som vet hvordan kvalitet er? Jeg liker Vibri sine som er litt "hold" i.

Vet om en annen fra Sverige hvor tøyet "krøller/bøyer" seg. Er liksom ikke stivt sydd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm dem norske var fine... Noen som vet hvordan kvalitet er? Jeg liker Vibri sine som er litt "hold" i.

Vet om en annen fra Sverige hvor tøyet "krøller/bøyer" seg. Er liksom ikke stivt sydd.

Hvilken butikk er det fra? (så man ikke bommer og kjøper der en gang)

Er du fornøyd med det båndet til valpen din? Syntes de så veldig fine ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken butikk er det fra? (så man ikke bommer og kjøper der en gang)

Er du fornøyd med det båndet til valpen din? Syntes de så veldig fine ut :)

Dem selger ikke lengre. Sikkert flere som ville klage på dem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men seriøst...som 2ne var inne på. Hvor mye sliter slike på pelsen til hunder med krage? Loke bruker halsbånd når han står ute i hundegården og jeg liker best halsbånd som jeg ikke ser merker etter i det jeg tar det av. Jeg innbiller meg også at han lett kan begynne å klø av veldig brede halsbånd, da mye av pelsen er nødt til å være "stappet" under det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har halsbånd fra Seleverkstedet.

Det er bredere enn normal, men ikke for bredt. Ikke slitasje eller noe problemer med å ha pelsen under båndet.

Jeg tror det er veldig behagelig for hunden. Er helt enkelt og uten noe dill dall + veldig billig.

De har både halvstrup og med klips. Jeg har begge og er veldig fornøyd.

Har også en Vibri bånd, men dette synes jeg ble for bredt, samt at fleece er veldig upraktisk når det regner, suger til seg møkk og pels når hunden røyter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det er jeg som er litt dum, men jeg får ikke til og bestille.. :P

Hadde valgt det jeg ville ha, men da kunne jeg ikke bestille det.. :glare: Litt kjipt..

Noen som kan dette?? Hvordan velger man størresle på halsbånd? 2,5 eller 1,8? Nei, dette ble for avansert.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det er jeg som er litt dum, men jeg får ikke til og bestille.. :P

Hadde valgt det jeg ville ha, men da kunne jeg ikke bestille det.. :glare: Litt kjipt..

Noen som kan dette?? Hvordan velger man størresle på halsbånd? 2,5 eller 1,8? Nei, dette ble for avansert.. :rolleyes:

Du må først legge egendesignet bånd. Deretter velger du ca lengde, før du trykker på legg i handlekurven. Når du trykker på det, kommer du automatisk til siden hvor du skal oppgi tøy og lengde og bredde og ditt og datt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må først legge egendesignet bånd. Deretter velger du ca lengde, før du trykker på legg i handlekurven. Når du trykker på det, kommer du automatisk til siden hvor du skal oppgi tøy og lengde og bredde og ditt og datt.

Men hvilken str skal jeg da velge? Den med 2,5 eller 1,8? Kommer det kanskje bare an på hvor brett bånd jeg vill ha? Det ene du har, som er blått, hvilken str har det??

Det står bare error når jeg prøver og sende bestillingen. :P At det er for lite data :P Skjønner ikke noe :P

*Dobbelpost. Bruk redigerfunksjonen. Nirm*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvilken str skal jeg da velge? Den med 2,5 eller 1,8? Kommer det kanskje bare an på hvor brett bånd jeg vill ha? Det ene du har, som er blått, hvilken str har det??

Alle mine bånd har 2,5 cm brede bånd. Det båndet det er snakk om da, er ikke fleecen, men det hvite båndet "inni" fleecen, hvor tekst er brodert på. 1,8 cm er for mindre hunder, eller dverghunder som det står på sidene.

Det står bare error når jeg prøver og sende bestillingen. :blink: At det er for lite data :P Skjønner ikke noe :blink:

Da er det tydeligvis noe galt et sted. Aner ikke hva, men jeg klarer helt fint å bestille noe. Mulig noe med cookies du må endre på? Her står det litt: "Om Cookies

<% Response.cookies("Validate") = 1 Request.Cookies("Validate") If Request.Cookies("Validate") = "" Then Response.write "Din webbläsare mpåste tillåta cookies för attdu ska kunna handla i butiken. Om du inte vill tillåta cookies behöver du maila eller ringa in din beställning till oss." End If %> ViBri använder cookies för att spara uppgifter i kundkorgen.

Du kan stänga av cookies i din webläsare, men då fungerar inte vår varukorg och kassa. Du kan då istället maila eller ringa in din beställning.

Du kan se alla produkter även om du inte tillåter cookies."

Dette er hentet fra førstesiden på vibri.com, helt nederst, til venstre for "siden". :P blæh, dårlig forklart. Håper du finner ut av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<% Response.cookies("Validate") = 1 Request.Cookies("Validate") If Request.Cookies("Validate") = "" Then Response.write "Din webbläsare mpåste tillåta cookies för attdu ska kunna handla i butiken. Om du inte vill tillåta cookies behöver du maila eller ringa in din beställning till oss." End If %> ViBri använder cookies för att spara uppgifter i kundkorgen.

Du kan stänga av cookies i din webläsare, men då fungerar inte vår varukorg och kassa. Du kan då istället maila eller ringa in din beställning.

Du kan se alla produkter även om du inte tillåter cookies."

Dette er hentet fra førstesiden på vibri.com, helt nederst, til venstre for "siden". :blink: blæh, dårlig forklart. Håper du finner ut av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<% Response.cookies("Validate") = 1 Request.Cookies("Validate") If Request.Cookies("Validate") = "" Then Response.write "Din webbläsare mpåste tillåta cookies för attdu ska kunna handla i butiken. Om du inte vill tillåta cookies behöver du maila eller ringa in din beställning till oss." End If %> ViBri använder cookies för att spara uppgifter i kundkorgen.

Du kan stänga av cookies i din webläsare, men då fungerar inte vår varukorg och kassa. Du kan då istället maila eller ringa in din beställning.

Du kan se alla produkter även om du inte tillåter cookies."

Dette er hentet fra førstesiden på vibri.com, helt nederst, til venstre for "siden". :blink: blæh, dårlig forklart. Håper du finner ut av det!

Nå har jeg send betllingen, men har tenkt å betale på forskudd, men du Huldra som ahr gjort det før, hvordan gjorde du det?? Eller Renate A? Skjønner ikke noe jeg.. :blink: Håper på raske svar..

Fikk du ikke spørsmål om å betale med Visa/Mastercard osv?

Jeg fikk opp dette når jeg skulle betale og gikk enkelt og greit.

Har du fått bekreftelse på Mail? Hvis ikke så hadde jeg sendt hun en mail og spurt, hun svarer utrolig raskt på spørsmål, veldig service innstilt og koselig :P

*Renate som er lei av postkasse som ikke har hatt halsbånd i seg ennå...venter og venter og venter...utolmdig?? JA!!!* :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...