Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilde av deres VIBRI halsbånd


Recommended Posts

Lurer på om jeg kan få være frekk og spørre om dere kan dele bilder av deres VIBRI halsbånd?

Hører så mye bra om det, men er litt usikker på bredden, blir de veldig brede på hunden?

Jeg har et halsbånd på 4cm i bredden til Chicka og er veldig fornøyd med den bredden og brede halsbånd er jo bra for halsen til hunden.

Er de tunge? Jeg hater tunge halsbånd <_<

Noe dere ikke er fornøyde med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar
Lurer på om jeg kan få være frekk og spørre om dere kan dele bilder av deres VIBRI halsbånd?

Hører så mye bra om det, men er litt usikker på bredden, blir de veldig brede på hunden?

Jeg har et halsbånd på 4cm i bredden til Chicka og er veldig fornøyd med den bredden og brede halsbånd er jo bra for halsen til hunden.

Er de tunge? Jeg hater tunge halsbånd <_<

Noe dere ikke er fornøyde med?

Jeg bryr meg ikke om halsen ser kortere ut eller ikke, det viktigste for meg er at halsbåndet er bredt (og pent). Jeg synes ikke halsbåndene er tunge, men skjønner ikke helt hva du mener med det heller..? Ezydog-halsbåndene er ganske tunge syns jeg, og massive. Når disse er helt nye, virker de også litt stive, men det går seg raskt til. EDIT: Begge Tullas bånd er ekstra brede, det er Casper sitt som er vanlig. Har lagt til bilde av det nederst nå.

KopiavHalsband005.jpg

Tok bilde bakfra, så ser du kanskje mer hvordan det ser ut, om det dekker for mye av nakken eller ikke. På en hund med kort hals, vil et ekstra bredt halsbånd se litt rart ut, for det vil jo korte ned halsen enda mer. Men hvis du har en hund med lang hals, eller du ikke bryr deg, så er det jo ikke så nøye.

KopiavHalsband004.jpg

KopiavHalsband002.jpg

Det jeg ikke er fornøyd med, er det rosa, det er noen få cm for lite. Men det er helt og holdent min feil, fordi jeg målte litt feil da jeg skulle bestille det. Det blå ser nokså stort ut, men når det er strupet helt inn (det er halvstrup), så er det akkurat passe stramt. Syns det rosa er litt for stramt når det er helt strupet. Merker faktisk forskjell når jeg går med henne; hun går pener i det blå, fordi det er mer behagelig å gå med når det strammer seg, i forhold til det rosa. Men jeg syns det rosa er penest.. :rolleyes: Ellers syns jeg det er litt dumt at man ikke kan velge alle skrifttyper med alle typer tråd, men men, det er så mye annet man kan velge i at det har ikke noe å si for min del.. Syns også hun som driver det er koselig og service-innstilt!

Hadde et helt likt blått til Casper, men selvsagt med hans navn på. :P

KopiavHalsband.jpg

Her ser du forskjellen mellom vanlig bredt og ekstra bredt.

EDIT2: Jeg veide det blå halsbåndet til Tulla; 80 gram veide det. (Bør ha betalt for hvor mye effort jeg legger ned i denne posten, haha!) :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant bare bilde av det eldste båndet, jeg har to stk. Begge med smal tøykant da jeg syns dem andre blir for brede for Blaze.

44de63a7.jpg

Men jeg kan tipse dere om ett billigere alternativ som jeg har kjøpt til Talli. Helt ok bånd :icon_redface:

Har desverre ikke noe bra bilde da jeg er uten kamera for tiden:

f92f2907.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinka har to Vibri-halsbånd. Begge har normal bredde på nylonen og smal fleece. Det oransje har i tillegg ekstra lang halvstrup så det henger litt løsere når det ikke er strammet (Tinka har så mye halsskinn at det ser ut som om halsbånd sitter stramt selv om det egentlig ikke gjør det :icon_redface: ). Beklager det dårlige lyset og sånn på bildene, men jeg gadd ikke å gjøre noe mer med det nå:

IMG_8213.jpg

IMG_8217.jpg

IMG_8221.jpg

IMG_8223.jpg

IMG_8226.jpg

Også er de litt skitne for øyeblikket, men drit i det... Jeg er veldig fornøyd med dem i alle fall, kan vel i grunn ikke komme på noe negativt (til og med Houdini-Tinka må jobbe litt ekstra for å komme seg ut av disse, faktisk!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant bare bilde av det eldste båndet, jeg har to stk. Begge med smal tøykant da jeg syns dem andre blir for brede for Blaze.

44de63a7.jpg

Men jeg kan tipse dere om ett billigere alternativ som jeg har kjøpt til Talli. Helt ok bånd :P

Har desverre ikke noe bra bilde da jeg er uten kamera for tiden:

f92f2907.jpg

Har sett på det fra Loboo før virker fine dem også :P

Man har også disse: http://www.doglegdesign.se/ men vet ikke hvordan de er, har hørt et par fra Sverige som er fornøyde med dem.

Nei huff nå er jeg helt på shopping igjen, farlig dette :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett på det fra Loboo før virker fine dem også :P

Man har også disse: http://www.doglegdesign.se/ men vet ikke hvordan de er, har hørt et par fra Sverige som er fornøyde med dem.

Nei huff nå er jeg helt på shopping igjen, farlig dette :P

Oooo! :icon_redface: Gjett hvor jeg skal kjøpe sele??! Jeg har lett etter rÅsa sele såå lenge! Tror jammen den kommer til å matche det rosa halsbåndet pent også! Og så så billg! Takker og bukker og nikker og neier! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er disse halsbåndene mot pelsen? Blir det slitasje? Har lyst på andre halsbånd til jentene mine, men kan ikke fordra når det blir et sånt slitt felt..

Falt helt i staver på den design-siden da! Burde jo nesten hatt råååsa sele til frk. Dinersen? Eneste som blir vanskelig er å velge om det skal stå "pretty as a princess" eller "I'm a bitch" på dekorbåndet - hun er begge deler hun *flir*

Ems burde hatt en sele det står "busig" på.. Bare fordi at hun er det :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er disse halsbåndene mot pelsen? Blir det slitasje? Har lyst på andre halsbånd til jentene mine, men kan ikke fordra når det blir et sånt slitt felt..

Falt helt i staver på den design-siden da! Burde jo nesten hatt råååsa sele til frk. Dinersen? Eneste som blir vanskelig er å velge om det skal stå "pretty as a princess" eller "I'm a bitch" på dekorbåndet - hun er begge deler hun *flir*

Ems burde hatt en sele det står "busig" på.. Bare fordi at hun er det :icon_redface:

Haha! Man kan jo gå amokk!

Jeg har bare fleecehalsbånd, og de sliter ikke på pelsen. Det rosa er litt "langhårig fleece", men det sliter ikke noe det heller. Men hos vibri har du jo temmelig mange alternativ, både i "skinnn" og glatt og fleece og ditt og datt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:icon_redface: Woohooo!! da har jeg bestillt halsbånd til Chicka :P

Ble sort med rødt kunst skinn, navnet hennes i rødt og med et hjerte på hver side av navnet hennes, nice?? :P

Gleder meg til det kommer i posten, tok det lang tid før det kom til dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:icon_redface: Woohooo! da har jeg bestillt halsbånd til Chicka :P

Ble sort med rødt kunst skinn, navnet hennes i rødt og med et hjerte på hver side av navnet hennes, nice?? :P

Gleder meg til det kommer i posten, tok det lang tid før det kom til dere??

Ooo! Gratulerer, hørtes jo kjempenais ut!

Fra vibri tenker du på? Da jeg bestilte ar bestillingstiden ca to uker, nå ser jeg den er ca tre. Så du må nok dessverre belage deg på å vente litt ja. Har du betalt nå, går det selvsagt raskere. Tror tiden er beregnet fra når du betaler, hvis jeg ikke husker helt feil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooo! Gratulerer, hørtes jo kjempenais ut!

Fra vibri tenker du på? Da jeg bestilte ar bestillingstiden ca to uker, nå ser jeg den er ca tre. Så du må nok dessverre belage deg på å vente litt ja. Har du betalt nå, går det selvsagt raskere. Tror tiden er beregnet fra når du betaler, hvis jeg ikke husker helt feil..

Ja betalte nå med en gang, betillte fra Vibri, da vet jeg at kvaliteten er bra :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal kjøpe sele "det andre stedet" - noen som vet hvordan de er i praksis, om de har mye "vanntiltrekkende" fleecekanter og slikt?

Du kan jo velge hvilket stoff du vil ha, blant annet bevernylon. Dette er til en viss grad vannavstøtende, men kanskje ikke så behagelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...