Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilde av deres VIBRI halsbånd


Recommended Posts

Fikk du ikke spørsmål om å betale med Visa/Mastercard osv?

Jeg fikk opp dette når jeg skulle betale og gikk enkelt og greit.

Har du fått bekreftelse på Mail? Hvis ikke så hadde jeg sendt hun en mail og spurt, hun svarer utrolig raskt på spørsmål, veldig service innstilt og koselig :blink:

*Renate som er lei av postkasse som ikke har hatt halsbånd i seg ennå...venter og venter og venter...utolmdig?? JA!!* :blink:

Jo, men jeg tenkte jeg skulle betale på forskudd! :P Domme meg.. Skjønner jo ikke noe av det.. Jeg har ikke sånn kort, jeg har bare ungdomskort.. :P Så blir litt vanskelig og betale med det. Men jeg sende mail og spurte om hun kunne endre det. Det ble bare tull dette.. :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar
Jo, men jeg tenkte jeg skulle betale på forskudd! :blink: Domme meg.. Skjønner jo ikke noe av det.. Jeg har ikke sånn kort, jeg har bare ungdomskort.. :blink: Så blir litt vanskelig og betale med det. Men jeg sende mail og spurte om hun kunne endre det. Det ble bare tull dette.. :glare:

Usj da... du får høre med hun når hun svarer deg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro.. :blink:

Hvor kjipt er det ikke å være under 18, å bare ha sånn kjedelig ungdosmkort?! Å attpåtil så får jeg ikke låne kortet til noen å betale tilbake.. :blink: Kjenner bare det bobbler inne i meg.. Unnskyld for dette innspillet, men må bare få det ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:icon_redface::devil::lol: Nå er det her!! :icon_redface::blink:

vibri05.jpg

Halsbåndet har kant med kunstskinn og er ikke stivt (som noen her lurte på), ikke ble det tungt heller.

Men modellen var ikke helt fornøyd med å possere idag :glare:

vibri07.jpg

vibri01.jpg

Så nå kan hun møte vinteren med matchende halsbånd og Back on track dekken, fin eller?? :devil:

(igjen ikke helt fornøyd med å possere)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de selene var innmari fine jeg.

Mulig det her er det dumt spørsmål, men "bulleselen", er det liksom bare buller som kan/skal bruke de eller? :icon_redface:

Nei, andre hunder kan også bruke de selene!

RenateA: Stilig! Det er kjempetøft med rødt og svart til svart hund! :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:icon_redface::devil::lol: Nå er det her! :icon_redface::blink:

vibri05.jpg

Halsbåndet har kant med kunstskinn og er ikke stivt (som noen her lurte på), ikke ble det tungt heller.

Men modellen var ikke helt fornøyd med å possere idag :glare:

vibri07.jpg

vibri01.jpg

Så nå kan hun møte vinteren med matchende halsbånd og Back on track dekken, fin eller?? :devil:

(igjen ikke helt fornøyd med å possere)

Så fint båndet ble.. :D Jeg og vill bestille et til min hund..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renate A, det var kjempestilig! :icon_redface: Jeg må helt klart bestille et sånt et til Orry... Selv om jeg er litt usikker på fargekombinasjoner :blink:

Jeg tror et grønt (fleece)bånd hadde passet Orry bra! Hvitt bånd innom, og med (svart eller) mørk grønn skrift, av type 1 eller 4. (Sorry at jeg blander meg..) :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror et grønt (fleece)bånd hadde passet Orry bra! Hvitt bånd innom, og med (svart eller) mørk grønn skrift, av type 1 eller 4. (Sorry at jeg blander meg..) :icon_redface:

Oooh, ja, det kunne nok blitt fint! Tusen takk for tips, jeg setter pris på det :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fleecen sterk nok til hunder som ruller seg mye osv (når det rulles så må seff hodte også gnis godt nedi bakken så halsbåndet får seg en trøkk :icon_redface: )?

Jeg kjøpte ikke dette kun som pen bånd, men fordi jeg trenger et bredt pga nakken hennes og Chicka ruller seg ganske mye, både på grus, asfalt osv så jeg fant ut at kunstskinn måtte være bra :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror egentlig at fleece er sterkere enn kunstskinn.. men hva vet vel jeg? Jeg ser i alle fall ingen slitasje på mine fleecehalsbånd, og begge hundene mine har rullet seg med de. At de ser mer "brukt" ut (tenk fleecejakke) gjør de jo uansett hvordan de brukes, rulling eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Noen som har noen gode fagetips til en toller hannhund? Tenkte brunt og hvitt men det er jo fryktelig lite varig og kanskje litt kjedelig? Så hjelp meg O`kreative hjerner :D

Jeg synes grønt passer veldig godt til rødlige farger, og også brune. Når det i tillegg er hannhund, så er jo saken biff! :D Hadde det ikke vært for at jeg har tispe, skulle jeg hatt grønt til hunden min også. Man kan fint supplere med brunt, eller kanskje være litt vågal og velge pittelitt gult også?! Ser for meg noe skotsk-rutete hadde passet bra, altså de fargene som er i sånne tepper og skjørt, passer bra til den fargen hunden din har på pelsen. Brunt vil passe bedre til en toller enn springer, fordi tolleren er mer rød enn brun, og det blir da en fin kontrast som ikke er helt kontrast likevel. :D En nokså mørk og kraftig, men litt dus grønnfarge (kanskje melert, sånn litt skimlet, ikke camo altså, men ikke samme farge over alt hvis du skjønner?), med brun skrift på hvitt/beige bånd tror jeg hadde vært pent. :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva syntes dere hadde passet på min golden retriver hann da?

hjelp meg, jeg er så håpløs på slike ting

2003701692494140766_rs.jpg

Tja.. han har en pelsfarge som kler mye, siden han er nokså nøytral i utgangspunktet: ergo mye å velge i! :D Kommer litt an på personligheten hans egentlig. Kanskje et bånd i brunt, beige og hvitt ville vært bra? Eller kanskje han er av den mer blå typen? (Blått, beige/hvitt, sølv..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått bånd, lyseblått stoff og sølv skrift hadde vært fint :D

ja, det hørtes stilig ut...det troro jeg ville vært fint til han

Men hvordan måler jeg til alle målene de skal ha??

Han pleier bruke 60 rundt halsen, men de skal jo har flere mål..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Jeg får ofte raskere bånd med hannhunder jeg omgås, men jeg har nok selv landet på at det er tisper jeg skal ha nå. Foretrekker å ha hund som ikke skal tøffe seg eller bli tøffet på av andre hunder (og min erfaring er at dette er svært mye mer utbredt blant hanner enn tisper, selv om det det å forvente uansett kjønn blant noen raser), og synes ikke det er stas med høy kjønnsdrift hele året og stresset det kan medføre heller. Men hanner er generelt noe friskere (på den måten at det er flere tisperelaterte plager enn hannhundrelaterte) og ikke variabel i forhold til egen syklus som noen tisper er. 
    • Hannhunder kan sikkert være fine dyr for noen, men det er dessverre ikke min personlige opplevelse, og den jeg har hatt ga ikke særlige gode erfaringer med kjønnet. Jeg foretrekker helst tisper, især siden man nå ønsker drive oppdrett. Syntes de er mer seriøse, ærlige og stabile oppå det igjen. For ikke å snakke om manglende snoppevask, markering og lettere for samkjønnsaggresjon For all del, jeg kjenner trivelige hannhunder, og en gang i fremtiden var planen å forhåpentligvis importere en trivelig og fin en. Men har skjønt at å planlegge hund skal jeg ikke gjøre, det går aldri som jeg vil   
    • Jeg eier en selveier leilighet i et sameie. Helt uproblematisk. Leste vedtektene før jeg bydde/kjøpte og snakket med megler om dyrehold også først.  vi er vel rundt en 70 enheter tror jeg totalt på 5 bygg. Og jeg vet det er minst 10 hunder som bor her fast pr.d.d + folk som passer hund med ujevne mellomrom. Og en hau med katter er det også. Eneste regelen vi har er at hunder ikke skal i heisen pga allergi, det går bra siden hvert bygg kun er 4 etasjer. Tror dog det er folk som bryter den regelen ganske ofte som bor høyere opp en meg i første. 😂  Relativt nytt bygg da, ferdigstilt i 13/14 og dermed veldig god lydisolering også. 
    • Han fikk vite det når vi hadde hilsa på valpene! 😂
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...