Gå til innhold
Hundesonen.no

Lill, Astrid og Kristine`s klikker test :)


Guest Vicky

Bruker du klikk klikker?  

28 stemmer

  1. 1.

    • Ja
      16
    • Nei
      12


Recommended Posts

  • Svar 229
  • Created
  • Siste svar
  • 3 weeks later...
Gidder ikke engang å lese gjennom tråden, men...

Helt enig med Wesminster at dere oppførte dere veldig respektløst. Å gå midt i teorien fordi "dere måtte på do" (ikke det at noen trodde på dere), for så å ikke komme tilbake igjen. Også det der med klikkeren i gangen..

Dette var et ganske gammelt emne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder ikke engang å lese gjennom tråden, men...

Helt enig med Wesminster at dere oppførte dere veldig respektløst. Å gå midt i teorien fordi "dere måtte på do" (ikke det at noen trodde på dere), for så å ikke komme tilbake igjen. Også det der med klikkeren i gangen..

hva hvis vi faktisk var på do da? for detvar faktisk det vi var, og plager det deg at vi gjør det vi vil? du er ikke gud heller, så ro ned to tre hakk her.

en det med klikkinga var noe vi gjorde med Lill! les før du uttaler deg sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva hvis vi faktisk var på do da? for detvar faktisk det vi var, og plager det deg at vi gjør det vi vil? du er ikke gud heller, så ro ned to tre hakk her.

en det med klikkinga var noe vi gjorde med Lill! les før du uttaler deg sånn.

Jaok..? Hvor i innlegget har jeg liksom hissa meg opp sier du?

Det var sikkert pga at dere skulle på do, ja. Sikkert.

Det med klikkeren i gangen.. Du motsier deg selv i denne tråden vettu :)

"Du er ikke Gud" - er en setning du visst sier ofte :D Til opplysning så er heller ikke du det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaok..? Hvor i innlegget har jeg liksom hissa meg opp sier du?

Det var sikkert pga at dere skulle på do, ja. Sikkert.

Det med klikkeren i gangen.. Du motsier deg selv i denne tråden vettu :)

"Du er ikke Gud" - er en setning du visst sier ofte :D Til opplysning så er heller ikke du det :D

nei, det er jeg ikke. og det er jeg glad for :D dette innlegget ble feil formulert, og diskusjonen er over :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest gjennom hele diskusjonen og det er mange usakelige svar og dumme komentarer her.. :)

Rett som en del sier, hunden vet når den får klikk fra deg og når andre hunder får klikk.. ikke vet jeg helt hvordan, men den gjør iallefall det..

enkelt å se på hunden at den skjønner dette, min så ikke på andre når vi klikkertrente på kurset en gang, fordi det var meg og min klikking hun var opptatt av..Denne tråden har iallefall gitt meg en GOD latter..

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest gjennom hele diskusjonen og det er mange usakelige svar og dumme komentarer her.. :)

Rett som en del sier, hunden vet når den får klikk fra deg og når andre hunder får klikk.. ikke vet jeg helt hvordan, men den gjør iallefall det..

enkelt å se på hunden at den skjønner dette, min så ikke på andre når vi klikkertrente på kurset en gang, fordi det var meg og min klikking hun var opptatt av..Denne tråden har iallefall gitt meg en GOD latter..

:D

hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva hvis vi faktisk var på do da? for detvar faktisk det vi var, og plager det deg at vi gjør det vi vil?

Ja, dere gikk på do i tre kvarter akkurat mens Lene demonstrerte klikkertrening med hunden sin - som forresten var kjempeflink. Var det det at det faktisk fungerte med klikkertrening du ikke likte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn så Vicky sier..

Baksnakking og snakke dritt om noe/noen er tegn på sjalusi.

Da må jo nesten Vicky være sjalu på klikkertrening.

For hun snakker jo alltid dritt om klikkertrening.

Klarte ikke la ver.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn så Vicky sier..

Baksnakking og snakke dritt om noe/noen er tegn på sjalusi.

Da må jo nesten Vicky være sjalu på klikkertrening.

For hun snakker jo alltid dritt om klikkertrening.

Klarte ikke la ver.. :)

hihi, jeg baksnakker ikke, jeg sier det rett ut jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dere gikk på do i tre kvarter akkurat mens Lene demonstrerte klikkertrening med hunden sin - som forresten var kjempeflink. Var det det at det faktisk fungerte med klikkertrening du ikke likte?

jeg gikk ut fordi jeg måtte ta mer Zoloft, ikke av noen annen grunn. du har ikke noe med at jeg måtte på do. dessuten er akkurat det med klikket akkurat det samme som å si bra, så du snakker litt usaklig her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...