Guest Vicky Skrevet 16. August 2005 Rapporter Share Skrevet 16. August 2005 enig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 16. August 2005 Rapporter Share Skrevet 16. August 2005 Altså! Dere må bare diskutere slike diskusjoner når jeg er tilstede! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 16. August 2005 Rapporter Share Skrevet 16. August 2005 hehehehe feil sted til feil tid... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mia_Cavalier Skrevet 5. September 2005 Rapporter Share Skrevet 5. September 2005 Gidder ikke engang å lese gjennom tråden, men... Helt enig med Wesminster at dere oppførte dere veldig respektløst. Å gå midt i teorien fordi "dere måtte på do" (ikke det at noen trodde på dere), for så å ikke komme tilbake igjen. Også det der med klikkeren i gangen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 5. September 2005 Rapporter Share Skrevet 5. September 2005 Gidder ikke engang å lese gjennom tråden, men... Helt enig med Wesminster at dere oppførte dere veldig respektløst. Å gå midt i teorien fordi "dere måtte på do" (ikke det at noen trodde på dere), for så å ikke komme tilbake igjen. Også det der med klikkeren i gangen.. Dette var et ganske gammelt emne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 5. September 2005 Rapporter Share Skrevet 5. September 2005 Gidder ikke engang å lese gjennom tråden, men... Helt enig med Wesminster at dere oppførte dere veldig respektløst. Å gå midt i teorien fordi "dere måtte på do" (ikke det at noen trodde på dere), for så å ikke komme tilbake igjen. Også det der med klikkeren i gangen.. hva hvis vi faktisk var på do da? for detvar faktisk det vi var, og plager det deg at vi gjør det vi vil? du er ikke gud heller, så ro ned to tre hakk her. en det med klikkinga var noe vi gjorde med Lill! les før du uttaler deg sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mia_Cavalier Skrevet 5. September 2005 Rapporter Share Skrevet 5. September 2005 hva hvis vi faktisk var på do da? for detvar faktisk det vi var, og plager det deg at vi gjør det vi vil? du er ikke gud heller, så ro ned to tre hakk her. en det med klikkinga var noe vi gjorde med Lill! les før du uttaler deg sånn. Jaok..? Hvor i innlegget har jeg liksom hissa meg opp sier du? Det var sikkert pga at dere skulle på do, ja. Sikkert. Det med klikkeren i gangen.. Du motsier deg selv i denne tråden vettu "Du er ikke Gud" - er en setning du visst sier ofte Til opplysning så er heller ikke du det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 5. September 2005 Rapporter Share Skrevet 5. September 2005 Jaok..? Hvor i innlegget har jeg liksom hissa meg opp sier du? Det var sikkert pga at dere skulle på do, ja. Sikkert. Det med klikkeren i gangen.. Du motsier deg selv i denne tråden vettu "Du er ikke Gud" - er en setning du visst sier ofte Til opplysning så er heller ikke du det nei, det er jeg ikke. og det er jeg glad for dette innlegget ble feil formulert, og diskusjonen er over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 5. September 2005 Rapporter Share Skrevet 5. September 2005 grunnen til at jeg svarte så bryskt er fordi jeg er lei slike innlegg... ææh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taran Skrevet 5. September 2005 Rapporter Share Skrevet 5. September 2005 Nå har jeg lest gjennom hele diskusjonen og det er mange usakelige svar og dumme komentarer her.. Rett som en del sier, hunden vet når den får klikk fra deg og når andre hunder får klikk.. ikke vet jeg helt hvordan, men den gjør iallefall det.. enkelt å se på hunden at den skjønner dette, min så ikke på andre når vi klikkertrente på kurset en gang, fordi det var meg og min klikking hun var opptatt av..Denne tråden har iallefall gitt meg en GOD latter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 5. September 2005 Rapporter Share Skrevet 5. September 2005 Nå har jeg lest gjennom hele diskusjonen og det er mange usakelige svar og dumme komentarer her.. Rett som en del sier, hunden vet når den får klikk fra deg og når andre hunder får klikk.. ikke vet jeg helt hvordan, men den gjør iallefall det.. enkelt å se på hunden at den skjønner dette, min så ikke på andre når vi klikkertrente på kurset en gang, fordi det var meg og min klikking hun var opptatt av..Denne tråden har iallefall gitt meg en GOD latter.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 5. September 2005 Rapporter Share Skrevet 5. September 2005 grunnen til at jeg svarte så bryskt er fordi jeg er lei slike innlegg... ææh om du er så lei sånne innlegg Astrid, hvorfor starter du sånne gang på gang da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 6. September 2005 Rapporter Share Skrevet 6. September 2005 hva hvis vi faktisk var på do da? for detvar faktisk det vi var, og plager det deg at vi gjør det vi vil? Ja, dere gikk på do i tre kvarter akkurat mens Lene demonstrerte klikkertrening med hunden sin - som forresten var kjempeflink. Var det det at det faktisk fungerte med klikkertrening du ikke likte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 6. September 2005 Rapporter Share Skrevet 6. September 2005 Sånn så Vicky sier.. Baksnakking og snakke dritt om noe/noen er tegn på sjalusi. Da må jo nesten Vicky være sjalu på klikkertrening. For hun snakker jo alltid dritt om klikkertrening. Klarte ikke la ver.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 6. September 2005 Rapporter Share Skrevet 6. September 2005 Sånn så Vicky sier.. Baksnakking og snakke dritt om noe/noen er tegn på sjalusi. Da må jo nesten Vicky være sjalu på klikkertrening. For hun snakker jo alltid dritt om klikkertrening. Klarte ikke la ver.. hihi, jeg baksnakker ikke, jeg sier det rett ut jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 6. September 2005 Rapporter Share Skrevet 6. September 2005 Noen kaller dyrenett for barnehageforum.. Hva i huleste er dette da? Makan til dritttttslenging, banning og krangling har jeg ikke sett maken til. Og den som snakker høyest er moderator?! Handler91: Så deg i Retriever nytt, stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 6. September 2005 Rapporter Share Skrevet 6. September 2005 *Mjaaau!* Catfight! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 6. September 2005 Rapporter Share Skrevet 6. September 2005 Handler91: Så deg i Retriever nytt, stå på Hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 6. September 2005 Rapporter Share Skrevet 6. September 2005 *Mjaaau!* Catfight! For en gang skyld så blander ikke jeg meg.. Hihi... Men den siste kommentaren min klarte jeg ikke la ver.. Men ja.. Catfight... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 6. September 2005 Rapporter Share Skrevet 6. September 2005 For en gang skyld så blander ikke jeg meg.. Hihi... Men den siste kommentaren min klarte jeg ikke la ver.. Men ja.. Catfight... trodde det var dogfight jeg... (klarte heller ikke å la være..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 6. September 2005 Rapporter Share Skrevet 6. September 2005 Ja, dere gikk på do i tre kvarter akkurat mens Lene demonstrerte klikkertrening med hunden sin - som forresten var kjempeflink. Var det det at det faktisk fungerte med klikkertrening du ikke likte? jeg gikk ut fordi jeg måtte ta mer Zoloft, ikke av noen annen grunn. du har ikke noe med at jeg måtte på do. dessuten er akkurat det med klikket akkurat det samme som å si bra, så du snakker litt usaklig her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 6. September 2005 Rapporter Share Skrevet 6. September 2005 trodde det var dogfight jeg... (klarte heller ikke å la være..) Tenkte på det jeg også... Hihi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 6. September 2005 Rapporter Share Skrevet 6. September 2005 Tenkte på det jeg også... Hihi.. Bra vi er enige da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheaten terrier Skrevet 7. September 2005 Rapporter Share Skrevet 7. September 2005 Noen kaller dyrenett for barnehageforum.. Hva i huleste er dette da? Makan til dritttttslenging, banning og krangling har jeg ikke sett maken til. Og den som snakker høyest er moderator?! Handler91: Så deg i Retriever nytt, stå på Nettopp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 7. September 2005 Rapporter Share Skrevet 7. September 2005 dessuten er akkurat det med klikket akkurat det samme som å si bra, så du snakker litt usaklig her. Hæ? Sorry, men akkurat den setningen der skjønte jeg ikke. Du får forklare litt mer utfyllende når du sier at jeg er usaklig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar