Gå til innhold
Hundesonen.no

Øyelyse


Marthe

Recommended Posts

Du trenger ikke dra på NKK utstilling for å øyelyse men det er ikke alle veterinærer som kan det nei. Det er en etterutdannelse de må ta for å bli autorisert øyelyser. Men på NKK utstillinger så er det alltid (mener det er alltid?) øyelysing.

Edit: Her er en liste over de autoriserte øyelyserene i landet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje et dumt spørsmål, men må man på NKK utstilling for å øyelyse? Eller kan alle veterinærer gjøre dette? :)

Man kan selvfølgelig gjøre det utenom utstillinger. En del veterinærer praktiserer dette, så ta kontakt med veterinærer i området ditt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke dra på NKK utstilling for å øyelyse men det er ikke alle veterinærer som kan det nei. Det er en etterutdannelse de må ta for å bli autorisert øyelyser. Men på NKK utstillinger så er det alltid (mener det er alltid?) øyelysing.

Edit: Her er en liste over de autoriserte øyelyserene i landet

Tusen takk :) Ser at jeg må dra med Tassa til NKK Stavanger. Det er ingen her i området :D

Koster det mye?

Lurer på om jeg betalte 500,- en gang? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :D Ser at jeg må dra med Tassa til NKK Stavanger. Det er ingen her i området :D

Lurer på om jeg betalte 500,- en gang? :P

Eller om du skal på besøk her ned (jeg har sett du og Carina har pratet om det ser du, ingenting går forbi meg :rolleyes: ) så er jo han på Tu dyreklinikk autorisert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vår lokale dyreklinikk har de ingen autorisert øyelyser, men det har hendt at de har leid inn en annetstedsfra. Om du bor langt unna nærmeste øyelyser, kan det jo være en idé om din dyreklinikk gjør det samme, eller om de kan tenke seg å gjøre det om interessen er stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...