Jump to content
Hundesonen.no

Hej alla! :)

Walp

Recommended Posts

;) hei alla! Jag hoppas ni förstår mig (Jag förstår er) annars får jag skriva på engelska kanske? :o

Vem är jag?

Jeg är en 23år gammal svensk gutt (bursdag 16e augusti) som nyligen kom till Oslo (1a augusti) för att jobba. Jobbar med 3D för spill och älskar det. Jag får vara kreativ och förbättra mina kunst-kunskaper samtidigt som jag får pengar för det. Underbart!.

Vad gör jag på fritiden?

Jag spelar gitarr ( guitar), Songwriting, lyrics etc. Matlagning (Stort intresse i att hitta på egna recept). :o

Har också börjat vara mer aktiv med min kropp för att få den trimmad och "pen". Ska snart börja träna kampsport igen och gymma så fort min leilighet har kommit i ordning. ;)

Tittar också en del på film. Har projektor och surround system. Spelar dock nästan aldrig datorspel även om man hade kunnat tro det. Är även väldigt väldigt social och klarar knappt av att vara ensam längre :P

Övrigt.

Stor dyrvän. Donerar pengar till lokala dyr-grupper och stödhem. Har väl en del intressanta livsfilosofier också. Försöker lära mig leva och hitta i Oslo (Café! Where!?) och se om man kan hitta några intressanta norrmän :o

Hehe. Försöker lära mig alla fina ologiska norska ord som finns också men det är krångligt. :P

Ska snart tatuera mig också. Eller ja, boka tid. Väntetiden är lååång. Kanske lägger till lite till om någon är nyfiken. Bara till att fråga om ni vill :o

Anyway, Jag hoppas en svensk gutt som mig får vara här :icon_fun:

Hei og velkommen!

Håper du vil trives her, bare spør hvis du lurer på noe ;)

Forresten er det moro å få svensker hit og, og ja, jeg forstår hva du skriver. Svensk er veldig greit å forstå for de fleste nordmenn ;) Lykke til i Norge!

• 1 month later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...