Djervekvinnen Skrevet 3. August 2007 Rapporter Share Skrevet 3. August 2007 Noen som vet hvor man kan få tak i et maur "akvarium"? Traff ei som hadde ett med lys og greier, og maurene spiste noe blått gele og gravde ganger overalt. Så litt moro ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torunn1 Skrevet 3. August 2007 Rapporter Share Skrevet 3. August 2007 Jeg har faktisk sett de har hatt de på dyrebutikken her. Vet jeg har sett de på flere nettsider og. Skal prøve og lete. -- Maur farm (ble dette riktig tro?) Hvis ikke så finner du det på www.gadgets.no, søk på maur. *Dobbelpost, mod Crizpo* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 3. August 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. August 2007 Så stilig. takk skal du ha! Var noe slikt jeg har sett ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torunn1 Skrevet 3. August 2007 Rapporter Share Skrevet 3. August 2007 Si ifra hvis du kjøper et da! Jeg har litt lyst på selv, men har ikke kommet så langt. ^_^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 3. August 2007 Rapporter Share Skrevet 3. August 2007 Åååå, så tøft! Sånn vil jeg også ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 5. August 2007 Rapporter Share Skrevet 5. August 2007 Vi selger sånne i to forskjellige størrelser på jobben min. Dyrebutikk på Lørenskog. Kom og kjøp! Hehe. AntWorks heter det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 5. August 2007 Rapporter Share Skrevet 5. August 2007 Det så litt stilig ut, men hva syns maurene om dette her da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eva-Kihla Skrevet 5. August 2007 Rapporter Share Skrevet 5. August 2007 Jeg hadde ett sånt ett.. Putta oppi 3 maur, kom ut dobbelt så mange noen dager etter... <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 7. August 2007 Rapporter Share Skrevet 7. August 2007 Vi selger de på Netshop (www.netshop.no), de heter AntWorks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 7. August 2007 Rapporter Share Skrevet 7. August 2007 Det så litt stilig ut, men hva syns maurene om dette her da? Det lurer jeg litt på og... Men de bryr seg kanskje ikke så lenge de har en "tue"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 13. August 2007 Rapporter Share Skrevet 13. August 2007 Hva skjer hvis de formerer seg i dunger og spann - og plutselig er det lille akvariumet stappfullt av maur? Slipper ut i naturen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 13. August 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. August 2007 Det må en sverming til for å lage avkom, da flyr maurene. Droner(hann) og dronninger. Dronene dør etterpå. Nye maur blir sterile arbeidere (hunner) for dronninga som ligger i tua, så de maurene man ser på bakken er arbeidere til dronninga. Så det blir ingen risk for pruduksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 13. August 2007 Rapporter Share Skrevet 13. August 2007 Noen som vet om en nettbutikk som har både akvariet OG lyset inne på lager? Hadde vært en utmerket bursdagsgave til jenta mi som er insektsfrek, hun fyller 5 om 3 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 19. August 2007 Rapporter Share Skrevet 19. August 2007 Noen som vet om en nettbutikk som har både akvariet OG lyset inne på lager? Hadde vært en utmerket bursdagsgave til jenta mi som er insektsfrek, hun fyller 5 om 3 uker. Klippet: Vi selger de på Netshop (www.netshop.no), de heter AntWorks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 20. August 2007 Rapporter Share Skrevet 20. August 2007 Klippet: Vi selger de på Netshop (www.netshop.no), de heter AntWorks Ja, men de er ikke på lager... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 20. August 2007 Rapporter Share Skrevet 20. August 2007 Noen som vet om en nettbutikk som har både akvariet OG lyset inne på lager? Hadde vært en utmerket bursdagsgave til jenta mi som er insektsfrek, hun fyller 5 om 3 uker. Alternativ gave: Mikroskop. Mine unger (og jeg) hadde mye gøy med å se på insekter i mikroskop! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 20. August 2007 Rapporter Share Skrevet 20. August 2007 Ja, det hadde kanskje vært noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar