Gå til innhold
Hundesonen.no

1105 innlegg!


Symra&Pippin

Recommended Posts

Jeg kastet et blikk til venstre på skjerma. Hva i all verden er det jeg har skravlet om i 1105 innlegg?!

Hehe, ja- det akkumulerer seg raskt! Men atte, hvis du virkelig lurer så tar du en titt på din egen profil ("personlig"), der kan du mimre under "emner" og "innlegg" og faktisk se hva du har bedrevet tiden med!

Have fun!

:icon_fun:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er rimelig imponert over postene til mange her inne :icon_cry: Har ikke vært spesielt opptatt av min egen count, men når dere nevnte det måtte jeg jo ta en titt. Synes ikke det er så galt med nesten 700 poster på 3 måneder, skjønner ikke helt hvordan det har skjedd heller. Jeg er for mye her inne :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med jubileum da, Ingvild :icon_fun: . Jeg feirer toårsjubileum (oj, må sjekke) i høst (2109). :icon_cry: Skriver nå mye tull enda jeg da, men kikker nok skjelden til venstre (2233 innlegg var det). De er jo blitt så kjipe på stjernene sine her. :Laugh: Skikkelig tynt forsterkerskjema. Ikke så effektivt heller, spør du meg. :D Jeg vil heller ha sjokoladekake. Eller en nonstop pr. tiende innlegg, kanskje. :D Må nok kjøpe det selv. Akk ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, jeg er nok og litt nerd tror jeg.. Jeg og sonen har nemlig treårsjubileum denne mnd!

Nehei? På profilen din står det at du ble registrert første juni for to år siden?

Jeg har forresten vært her siden november 2004 og har snart skrevet 4000 innlegg + utallige innlegg på alt mulig som ikke telles med.... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg ble medlem da forumet hadde bare 50 medlemmer eller noe. Husker ikke om jeg medlem nr 40 eller 45 eller noe.. Medlemslista virker ikke her lengere så). Det var helt dødt her og kjempelite aktivitet. :icon_cry: Det var i 04, og man her er fremdeles. Nesten 5000 innlegg senere :D Har vært veldig lærerikt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 år og et par mnd på meg også :) Så har vært med fra da det ikke var så mange her jeg også. Har forandret seg mye siden den tid. 7151 innlegg, gjennomsnitt 9 innlegg pr. dag. Henger nok igjen fra da jeg var litt mer aktiv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...