Gå til innhold
Hundesonen.no

"Mongo-bilder"


Marianne

Recommended Posts

Skrevet

Ligger her på sofaen, formen er ganske laber og whiskeystemmen er på topp så jeg trenger noe å le av! Vi har hatt en sånn tråd før men det er sikkert tatt mange nye gode mongobilder av pelsene! :icon_confused:

Lita kan jo åpne det hele med det mest pricelesse bildet, ever!

MongoLita.jpg

Knott og Lita

IMG_3526.jpg

også Felix og Lita

TurmedFelixogIngvild085_edited.jpg

Tequila

Trening147_edited.jpg

IMG_6212.jpg

:rolleyes:

IMG_6207.jpg

Junior, hoffen til søsteren min, har bittelitt raptus...

IMG_6254.jpg

IMG_6255.jpg

IMG_6256.jpg

Skrevet

Jeg kan strekke hals og gjeipe samtidig.

IMG_0174.jpg

tja, hva skal man si?!

rexute13.gif

Han er vel mer eller mindre, mindre pen når han bader :icon_confused:

P1010131.JPG

Dette er vel heller tatt i feil sekund.

IMG_0420.jpg

Skrevet

Sebastian vasker glasskapet

resized_DSC_0552.jpg

resized_DSC_0544.jpg

resized_DSC_0545.jpg

Et lite heldig bilde av Lasse som gjesper

resized_DSC_0445.jpg

Lasse ligger underst

resized_089.jpg

En liten trøtt gutt

resized_011-1.jpg

Lasse som prøver å gjemme seg bak ryggen min

resized_003-2.jpg

:icon_confused:

Skrevet

Bilde071Custom.jpg

Bilde202l.jpg

Bikkja ser vel ikke så dum uther, men bildet ble jo gøy... :whistle: Det er Bridie på agility banen det!

16_BRIDICustom.jpg

Bridie og Monet vil begge ha belønning for å hoppe hinder (selv om det bare var Monet som hoppa:P)

49_BRIDICustom.jpg

Og sjekk hvor Monet lander... :icon_confused:

53_BRIDICustom.jpg

Skrevet
Jo, vi hadde jo den med uheldige bilder. Er kanskje nesten det samme?

Joda vi hadde det men hvis du leser start innlegget mitt så skjønner du ;)

Mye geniale bilder :)

Skrevet
Hva skjer med at du har fått med BEGGE mine hunder a? *Ler*

Hehehe vær glad for at jeg ikke la ut et av deg også du....! *moahahahaha* :)

Skrevet

Vel.. Trynet til Ems er jo bare morsomt :)

aCIMG3343.sized.jpg

Så har vi Tjukken, som er lei søstren sin og prøver å sette seg på henne :rolleyes:

aIMG_0287.sized.jpg

Frk. Dinersen - den egentlig velpelsede frøkna - lekte malle i vinter.. Sjekk den pistrete halen? Det er nok ikke hennes beste kodak-moment.. *ler*

bCIMG3306.jpg

Zarten hører alltid med i sånne bilde-greier.. hehe - Han hadde fiiiiiine tannebisser han!

aIMG_0064.jpg

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Dyrebutikker har som regel dette.  Ville begynt med ørepudderet.  Hvis du har en smal pinsett, kan du bruke det istedenfor veneklemme.
    • Er det det samme hvor jeg kjøper sånn tang? Ja hvis det hjelper så er det verdt det men var redd å kjøpe enda en ting som ikke blir brukt. Hehe😉
    • Ja mente røytefri hund.
    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...