Gå til innhold
Hundesonen.no

"Mongo-bilder"

Marianne

Recommended Posts

Skrevet

Ligger her på sofaen, formen er ganske laber og whiskeystemmen er på topp så jeg trenger noe å le av! Vi har hatt en sånn tråd før men det er sikkert tatt mange nye gode mongobilder av pelsene! :icon_confused:

Lita kan jo åpne det hele med det mest pricelesse bildet, ever!

MongoLita.jpg

Knott og Lita

IMG_3526.jpg

også Felix og Lita

TurmedFelixogIngvild085_edited.jpg

Tequila

Trening147_edited.jpg

IMG_6212.jpg

:rolleyes:

IMG_6207.jpg

Junior, hoffen til søsteren min, har bittelitt raptus...

IMG_6254.jpg

IMG_6255.jpg

IMG_6256.jpg

Skrevet

Jeg kan strekke hals og gjeipe samtidig.

IMG_0174.jpg

tja, hva skal man si?!

rexute13.gif

Han er vel mer eller mindre, mindre pen når han bader :icon_confused:

P1010131.JPG

Dette er vel heller tatt i feil sekund.

IMG_0420.jpg

Skrevet

Sebastian vasker glasskapet

resized_DSC_0552.jpg

resized_DSC_0544.jpg

resized_DSC_0545.jpg

Et lite heldig bilde av Lasse som gjesper

resized_DSC_0445.jpg

Lasse ligger underst

resized_089.jpg

En liten trøtt gutt

resized_011-1.jpg

Lasse som prøver å gjemme seg bak ryggen min

resized_003-2.jpg

:icon_confused:

Skrevet

Bilde071Custom.jpg

Bilde202l.jpg

Bikkja ser vel ikke så dum uther, men bildet ble jo gøy... :whistle: Det er Bridie på agility banen det!

16_BRIDICustom.jpg

Bridie og Monet vil begge ha belønning for å hoppe hinder (selv om det bare var Monet som hoppa:P)

49_BRIDICustom.jpg

Og sjekk hvor Monet lander... :icon_confused:

53_BRIDICustom.jpg

Skrevet
Jo, vi hadde jo den med uheldige bilder. Er kanskje nesten det samme?

Joda vi hadde det men hvis du leser start innlegget mitt så skjønner du ;)

Mye geniale bilder :)

Skrevet
Hva skjer med at du har fått med BEGGE mine hunder a? *Ler*

Hehehe vær glad for at jeg ikke la ut et av deg også du....! *moahahahaha* :)

Skrevet

Vel.. Trynet til Ems er jo bare morsomt :)

aCIMG3343.sized.jpg

Så har vi Tjukken, som er lei søstren sin og prøver å sette seg på henne :rolleyes:

aIMG_0287.sized.jpg

Frk. Dinersen - den egentlig velpelsede frøkna - lekte malle i vinter.. Sjekk den pistrete halen? Det er nok ikke hennes beste kodak-moment.. *ler*

bCIMG3306.jpg

Zarten hører alltid med i sånne bilde-greier.. hehe - Han hadde fiiiiiine tannebisser han!

aIMG_0064.jpg

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Min golden (jakt) røyter bare to ganger i året, men de vanlige goldene jeg vokste opp med røyta helt sykt mye😅 Ellers er de veldig fine hunder, så lenge de får brukt hodet nok. 
    • Jeg har min med på trening i all slags vær, og da kan det fort bli timer i bilen. Men ved å parkere i skyggen (hvis mulig), silvershade duk og alle vinduer åpne pluss glippe på bagasjerommet (med krok) så er det alltid behagelig i bilen, selv i 30 varmegrader. 
    • Det kan være mange grunner til at en hund ikke fungerer i hundemøter. Mye av grunnlaget legges i valpekassa, hvordan mor og søsken interagerer, og sosialisering med andre hunder i valpe- og unghundtiden. I tillegg kommer rasetypisk adferd og arvelighet. Avhengig av adferden til mor og hva slags sosialisering hunden har fått i ung alder så har hunden lært seg hvordan den skal eller kan oppføre seg rundt andre. Eller ikke lært det, forsåvidt. Det er aldri for sent å trene på sosialisering, men er viktig å lese språket til alle de involverte hundene og gå inn og avbryte adferd som ikke er greit. Hvis andre hunder sier fra og setter grenser uten at hun respekterer det er det ditt ansvar som eier å fjerne henne fra situasjonen. Om hun får fortsette lærer hun jo bare at det er greit å holde på slik.
    • Kan en hund ha null sosiale ferdigheter med andre hunder? Hun har konflikter med alle hunder hun møter. Akkurat som hun ikke skjønner at hun er for mye og ikke tar til seg til at andre hunder sier i fra til henne? Hun tar jo ikke hintet.
    • Det er nok ikke pga navnene du ikke har fått svar🙂I mange år nå har det vært fryktelig liten aktivitet på forumet her. Syntes alle navnene var fine jeg likte Lilly best. Masse lykke til med valp!!
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...