Marianne Skrevet 24. Juli 2007 Rapporter Skrevet 24. Juli 2007 Ligger her på sofaen, formen er ganske laber og whiskeystemmen er på topp så jeg trenger noe å le av! Vi har hatt en sånn tråd før men det er sikkert tatt mange nye gode mongobilder av pelsene! Lita kan jo åpne det hele med det mest pricelesse bildet, ever! Knott og Lita også Felix og Lita Tequila Junior, hoffen til søsteren min, har bittelitt raptus...
Miriam Skrevet 24. Juli 2007 Rapporter Skrevet 24. Juli 2007 Hehe! Det første bildet av Lita er SÅ bra Har noen av Josie her, hvor hun ikke ser helt god ut
Wanderlust Skrevet 24. Juli 2007 Rapporter Skrevet 24. Juli 2007 Jeg kan strekke hals og gjeipe samtidig. tja, hva skal man si?! Han er vel mer eller mindre, mindre pen når han bader Dette er vel heller tatt i feil sekund.
29a Skrevet 24. Juli 2007 Rapporter Skrevet 24. Juli 2007 Sebastian vasker glasskapet Et lite heldig bilde av Lasse som gjesper Lasse ligger underst En liten trøtt gutt Lasse som prøver å gjemme seg bak ryggen min
PsychoLynx Skrevet 24. Juli 2007 Rapporter Skrevet 24. Juli 2007 Bikkja ser vel ikke så dum uther, men bildet ble jo gøy... Det er Bridie på agility banen det! Bridie og Monet vil begge ha belønning for å hoppe hinder (selv om det bare var Monet som hoppa:P) Og sjekk hvor Monet lander...
starlight Skrevet 24. Juli 2007 Rapporter Skrevet 24. Juli 2007 Så egentlig sint eller gal ut på de fleste
SoppenCamilla Skrevet 24. Juli 2007 Rapporter Skrevet 24. Juli 2007 Jeej, mongobilder! Begge gjesper samtidig! Joda.. Alltid like nydelig under lek BESTE sittestillinga!
Monika! Skrevet 24. Juli 2007 Rapporter Skrevet 24. Juli 2007 Mange bra bilder Her er noen fra oss: Her gir man alt! "ikke ta leken"
Aina&Kaizer Skrevet 24. Juli 2007 Rapporter Skrevet 24. Juli 2007 Haha! Så mongo hunder dere har! Min hund er aaaldri mongo, han. Bare hele tiden. Har bare to bilder på denne dataen da:
Eva-Kihla Skrevet 24. Juli 2007 Rapporter Skrevet 24. Juli 2007 Har vi ikke hatt en lignende tråd?! Har masse mongo bilder, her er 2 stykker..
Aina&Kaizer Skrevet 24. Juli 2007 Rapporter Skrevet 24. Juli 2007 Har vi ikke hatt en lignende tråd?! Jo, vi hadde jo den med uheldige bilder. Er kanskje nesten det samme?
Symra&Pippin Skrevet 24. Juli 2007 Rapporter Skrevet 24. Juli 2007 Sånne tråder blir det aldri for mange av. Jeg ler meg bare rett ihjel!
Marianne Skrevet 24. Juli 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Juli 2007 Jo, vi hadde jo den med uheldige bilder. Er kanskje nesten det samme? Joda vi hadde det men hvis du leser start innlegget mitt så skjønner du Mye geniale bilder
Aya Skrevet 24. Juli 2007 Rapporter Skrevet 24. Juli 2007 Joda vi hadde det men hvis du leser start innlegget mitt så skjønner du Mye geniale bilder Hva skjer med at du har fått med BEGGE mine hunder a? *Ler* Min lille mongo:D http://i20.photobucket.com/albums/b229/iha...a/070614347.jpg EDIT: Forklaring til bilde. Knott ville sjekke om myrull smaker godt. Det gjør det ikke.
Marianne Skrevet 24. Juli 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Juli 2007 Hva skjer med at du har fått med BEGGE mine hunder a? *Ler* Hehehe vær glad for at jeg ikke la ut et av deg også du....! *moahahahaha*
Guest 2ne Skrevet 24. Juli 2007 Rapporter Skrevet 24. Juli 2007 Vel.. Trynet til Ems er jo bare morsomt Så har vi Tjukken, som er lei søstren sin og prøver å sette seg på henne Frk. Dinersen - den egentlig velpelsede frøkna - lekte malle i vinter.. Sjekk den pistrete halen? Det er nok ikke hennes beste kodak-moment.. *ler* Zarten hører alltid med i sånne bilde-greier.. hehe - Han hadde fiiiiiine tannebisser han!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar