Gå til innhold
Hundesonen.no

"Mongo-bilder"

Marianne

Recommended Posts

Skrevet

Ligger her på sofaen, formen er ganske laber og whiskeystemmen er på topp så jeg trenger noe å le av! Vi har hatt en sånn tråd før men det er sikkert tatt mange nye gode mongobilder av pelsene! :icon_confused:

Lita kan jo åpne det hele med det mest pricelesse bildet, ever!

MongoLita.jpg

Knott og Lita

IMG_3526.jpg

også Felix og Lita

TurmedFelixogIngvild085_edited.jpg

Tequila

Trening147_edited.jpg

IMG_6212.jpg

:rolleyes:

IMG_6207.jpg

Junior, hoffen til søsteren min, har bittelitt raptus...

IMG_6254.jpg

IMG_6255.jpg

IMG_6256.jpg

Skrevet

Jeg kan strekke hals og gjeipe samtidig.

IMG_0174.jpg

tja, hva skal man si?!

rexute13.gif

Han er vel mer eller mindre, mindre pen når han bader :icon_confused:

P1010131.JPG

Dette er vel heller tatt i feil sekund.

IMG_0420.jpg

Skrevet

Sebastian vasker glasskapet

resized_DSC_0552.jpg

resized_DSC_0544.jpg

resized_DSC_0545.jpg

Et lite heldig bilde av Lasse som gjesper

resized_DSC_0445.jpg

Lasse ligger underst

resized_089.jpg

En liten trøtt gutt

resized_011-1.jpg

Lasse som prøver å gjemme seg bak ryggen min

resized_003-2.jpg

:icon_confused:

Skrevet

Bilde071Custom.jpg

Bilde202l.jpg

Bikkja ser vel ikke så dum uther, men bildet ble jo gøy... :whistle: Det er Bridie på agility banen det!

16_BRIDICustom.jpg

Bridie og Monet vil begge ha belønning for å hoppe hinder (selv om det bare var Monet som hoppa:P)

49_BRIDICustom.jpg

Og sjekk hvor Monet lander... :icon_confused:

53_BRIDICustom.jpg

Skrevet
Jo, vi hadde jo den med uheldige bilder. Er kanskje nesten det samme?

Joda vi hadde det men hvis du leser start innlegget mitt så skjønner du ;)

Mye geniale bilder :)

Skrevet
Hva skjer med at du har fått med BEGGE mine hunder a? *Ler*

Hehehe vær glad for at jeg ikke la ut et av deg også du....! *moahahahaha* :)

Skrevet

Vel.. Trynet til Ems er jo bare morsomt :)

aCIMG3343.sized.jpg

Så har vi Tjukken, som er lei søstren sin og prøver å sette seg på henne :rolleyes:

aIMG_0287.sized.jpg

Frk. Dinersen - den egentlig velpelsede frøkna - lekte malle i vinter.. Sjekk den pistrete halen? Det er nok ikke hennes beste kodak-moment.. *ler*

bCIMG3306.jpg

Zarten hører alltid med i sånne bilde-greier.. hehe - Han hadde fiiiiiine tannebisser han!

aIMG_0064.jpg

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Er det SÅ lett for dem å bytte ut en kjøper da? Som de forhåpentligvis har hatt et par møter med, snakket med og "godkjent"?   De kan faktisk heller ikke bare trekke kjøpet der og da, isåfall kan du anmelde dem for svindel. I motsetning til en del andre lovbrudd i "hundebransjen" mistenker jeg at det også vil bli tatt mer på alvor siden det er et økonomisk lovbrudd og ikke dyrevelferdsmessig.
    • Beklager først innlegg, trolig en hang up. Ja vet det er avtalebrudd, men oppdrettere har mye makt. Har selv vært ute for det selv. Og kjøpte valp derfra. Prisen sto der, og jeg bare nevnte at det var en høyere pris en retrieverklubben hadde. Fikk da beskjed om at ho hadde masse på venteliste så jeg fikk betale eller miste valpen... 
    • Har ikke vært borti det selv personlig, men har hørt om andre som har det; og som da har betalt 'ekstra'. Dette har vært blandingsrase i tillegg.   Men som Simira skriver, avtalebrudd ja.
    • Det er avtalebrudd. Jeg har aldri hørt om eller vært borti det, men hvis de har annonsert en "vare" til en pris så er de forpliktet til den prisen hvis de har inngått en avtale med kjøper uten at noe annet er nevnt.  Hvis de FØR avtale om kjøp sier at annonsen bare er veiledende og valpen koster så mye mer så er det noe annet.  Jeg ville uansett tenkt meg grundig om før jeg evt. kjøpte av en slik oppdretter.
    • Jeg har opplevd det selv, nær familie har opplevd det, og mange jeg kjenner.    De er interessert i et kull, setter seg på valpeliste, blir godkjent som valpekjøpere, møter oppdretter. Oppdretter kyder av kjøper,og forteller at det er akkurat slike kjøpere hen er ute etter, og er veldig nøye med hvem hen selger til. Så skal valpen hentes, penger overleveres- og da har prisen vært en annen en det som sto i annonsen.  Oppdretters unnskyldninger er: Det er veldig gode valper Alle andre tar de prisene Raseannonsen er bare veiledende De har så mange på liste at de velger de som betaler mest   Og hvis en setter spørsmåltegn med det så: Ja hvis du ikke gidder å betale så mye så har jeg mange andre i kø Disse linjene selges ikke til hvilken som helst pris har du  et problem med det så er du ikke rett kjøper..   Har dere vært borti dette? 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...