Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bjerke?


Henriette

Recommended Posts

  • Svar 269
  • Created
  • Siste svar

Jeg blir å se på Bjerke begge dager... :wub:

Lørdag skal jeg nok være moralsk støtte og passe på Sue mens Silje er i ringen med Lotta.

Søndag skal jeg selvsagt se på portisene - og heie på oppdretteren min og alle jeg kjenner. Blir nok å se rundt portisringen det meste av dagen. Chessea skal være med en av dagene i hvertfall, er ikke helt sikker på hvilken av dem, men jeg regner med at det blir søndag.

Ellers har jeg planer om å shoppe ting jeg ikke trenger ;)

Forøvrig er det bare å stikke bort og hilse på, kjenner jeg meg selv er ikke prating noe problem. Hehe. Hadde vært hyggelig å hilse på noen soniser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å kunne sette opp telt på fredagen kan jo være en "utfordrende affære"... NKK kan være super-trege med å sette opp ringnummerne sine, ogi så fall er alt. bare å vente til DET er klart.

På lørdagen derimot (når JEG skal dit og forberede for hundene mine som skal stilles på søndag) - så er forhåpentligvis ringnummerne klare relativt kort tid etter at rasene er ferdige i de resp. ringene..

Dvs. etter kl. 17-18 - for begge "scenario'er!

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får vondt i magen bare ved tanken på utstillingen!

Muligens har jeg fått meg en handler fra sonen..!Håper det går bra!

Vi reiser 20 imorgen kveld for samboslutter jobb 19..så vi er vrak ved ankomst som vanlig...og får ikke nok søvn,hehe..Utstillingsliv er hardt har jeg fått smake!Håper og jeg treffer noen soiser,men jeg er nok desverre så fjern i knotten at alt som jeg klarer å tenke på er boblen rundt meg selv og hunden...

Men om noen vet hvem jeg er/kjenner igjen og vil si hei så er det kjempehyggelig!

Er alltid litt missunnelig over at andre forteller hvem de har møtt osv...Jeg har ikke møtt noen trooor jeg :wub: buhu!

God tur imorgen folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får vondt i magen bare ved tanken på utstillingen!

Muligens har jeg fått meg en handler fra sonen..!Håper det går bra!

Vi reiser 20 imorgen kveld for samboslutter jobb 19..så vi er vrak ved ankomst som vanlig...og får ikke nok søvn,hehe..Utstillingsliv er hardt har jeg fått smake!Håper og jeg treffer noen soiser,men jeg er nok desverre så fjern i knotten at alt som jeg klarer å tenke på er boblen rundt meg selv og hunden...

Men om noen vet hvem jeg er/kjenner igjen og vil si hei så er det kjempehyggelig!

Er alltid litt missunnelig over at andre forteller hvem de har møtt osv...Jeg har ikke møtt noen trooor jeg :wub: buhu!

God tur imorgen folkens!

Hehe jeg skal bare sose rundt der så jeg kan prøve å få tuslet meg bort til ringen du er ved så skal du få hilse på en sonis ;) hvem rase skal du stille da? ;) Om ikke jeg vet åssen du ser ut kjenner du vel igjen Turbo? 70 cm høy rød tulling og en liten tulling som står ved siden av hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvparten har ikke møtt/tør å hilse/kjenner ikke igjen. Hva med obligatoriske

"Hundesonen - jeg heter XXXXX" skilt? :wub:

Ja hundesonen bør begynne å selge noe sånt ;)

Og når først noen sier hei, så tenker jeg "hvem i huleste er detta da?!" og først når jeg har gått har det gått opp for meg. Hilste jo på ida på bjerke i fjor, satt å snakket en stund, men tror ingen tenkte der og da at den andre var fra sonen (?!) det gikk opp for meg etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp, skal begynner å presentere meg som Femidotten. Eller kanskje jeg må begynne å drasse på Femidotten så jeg kan presentere han så alle skjønner hvem jeg er ?

Syns det vil være tøft om du kommer bort (særlig om du bommer helt og det ikke er en fra sonen). "Hei, det er femidotten". Tror de kan begynne å lure da hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hundesonen bør begynne å selge noe sånt :wub:

Og når først noen sier hei, så tenker jeg "hvem i huleste er detta da?!" og først når jeg har gått har det gått opp for meg. Hilste jo på ida på bjerke i fjor, satt å snakket en stund, men tror ingen tenkte der og da at den andre var fra sonen (?!) det gikk opp for meg etterpå.

JEG HILSTE PÅ DEG!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som får lyst til å svninse bortom sheltieringen får bare si hei ja :wub: Jeg har lys dress på meg, står med en beige 3-hjuls barnevogn og en tricolour sheltie, det går ikke an å bomme ;) Sheltien er i ring 1 ;) Såvidt jeg vet stiller jeg kun én hund (utrolig nok), så jeg har sikkert litt tid til overs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet når det er mulig å sette opp telt ved ringene på fredag? Etter kl...?

Gidder ikke noe stress på lørdags morgenen, så det er greit å slippe å ha teltet å prakkes med.

Samboer'n min holder på å rigge opp nå (jobber for NKK). Han sier at dere TIDLIGST kan slippe til for telt- rigging kl. 20.00.

Ellers skal det ikke være aaaltfor vanskelig å spotte meg heller.. Langt lys brunt hår (huh... første gang jeg kaller meg selv en brunette. Har alltid vært blond, men blir mørkere og mørkere med åra) og vandrer rundt med en basenji- trio, bestående av 2 stk sort/hvite og 1 stk rød/hvit. Centa får bli hjemme og slappe av sammen med magen sin :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som får lyst til å svninse bortom sheltieringen får bare si hei ja :wub: Jeg har lys dress på meg, står med en beige 3-hjuls barnevogn og en tricolour sheltie, det går ikke an å bomme ;) Sheltien er i ring 1 ;) Såvidt jeg vet stiller jeg kun én hund (utrolig nok), så jeg har sikkert litt tid til overs.

Stiller bare en hund denne gangen jeg også og med antallet regner jeg med at jeg er tidlig ferdig! Så skal svinse noen timer etter det, ring 23 om jeg ikke husker feil, let etter blond ung jente hoho, ekke så mange av oss nemlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG HILSTE PÅ DEG!

Har vel hilst flere steder?! NKK drammen i fjor og Letohallen tidlig i år (eller husker jeg feil?)

Nå håper jeg på hvertfall opphold, det er vel det fineste man kan be om i disse dager i oslo og rundt der?! :wub: (selvom det har hvert fint et par dager nå da, men idag har det snudd seg, fortsatt opphold, så satser på at det varer ut morradagen ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboer'n min holder på å rigge opp nå (jobber for NKK). Han sier at dere TIDLIGST kan slippe til for telt- rigging kl. 20.00.

Ok, takk :wub: Jeg får ta med meg en termos med kaffe i tilfelle jeg må sitte å vente.. ;) Heller dét enn stress i morra tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...