Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bjerke?

Henriette

Recommended Posts

• Svar 269
  • Created
  • Siste svar
Takk :)

Rigte rundt 20 hoteller i går uten å få noe napp, så hadde begynt å gi opp hele greia. Men i morgest ringte de fra Rica hotell å sa de hadde fått ett ledig rom :)

Litt dyrt, men vi har iallefall en plass å sove!

Da har vi ringt og avbestilt hotellrommet :)

Etter i helga fant vi ut at det gikk helt fint å sove i bilen, så da gjør vi det på Bjerke også. Betaler kun 150,- per natt for bil og telt på en campingplass. Så da kommer vi mest sannsynlig bege dagene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg bare kommer til å reprensetere meg som Archie-dama/Marianne, for det høres litt merkelig ut å sprette fram med "Hei, it's just me!" :)

Jeg likte "Hei, it's just me!" bedre :closedeyes: :Laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm., nå er jeg nok helt sikker, jeg kommer dit på Lørdagen og har med Bocca.

Ser dere meg og kommer og hilser, så er det kjekt om man presenterer seg med sonen-navnet (ellers kan det hende jeg ikke aner hvem dere er).

Liker det bedre jeg også..

"Hei, jeg er femidotten :) "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en liten bønn ettersom jeg ikke er på Bjerke selv. Om noen ser lille "barnebarnet" mitt "Ivy" kan noen med bra kamera ta ett bilde av henne?? (Evt rapport om hvordan hun virker bli på pm?)

Jeg har valgt å reise på fjellet med hundene å trene istedet for å henge på Bjerke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke bra kamera, men kamera har jeg :) Ser jeg henne, så skal jeg spørre dem om å ta bilde ihvertfall :)

Takk, var ikke ment som en hets til dem med dårlig kamera :) Men mobilkamra og slike bilder syns jeg blir dårlig på hjemmeside.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, var ikke ment som en hets til dem med dårlig kamera :) Men mobilkamra og slike bilder syns jeg blir dårlig på hjemmeside.

Hehe, jeg har ikke sånn fancy speilrefleks (enda), var bare det jeg mente :) Så om du tar til takke med 3,2 MP bilder så skal jeg knipse så fremt jeg ser henne der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett omvendt, litt regn lørdag og pent søndag. Jeg vil ha bra vær begge dager...

Når sier jeg utifra det jeg ser på vg (linken jeg ga ut)

Været på storm sier det samme om lørdagen, men søndagen skal det kun være overskyet, ikke nedbør. Så det er nok bare å vente. Som man bare ser på tre innlegg så sier vi tre forskjellige ting, så da må vi nok kun gjette oss til hvem som får rett ;)

EDIT: været på dagbladet sier nedbør lørdag, overskyet søndag. Så her blir det bare å gjette.

EDIT2: Met melder regn begge dager. Dette er kun spåing, og jeg tror ikke på spåmenn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når sier jeg utifra det jeg ser på vg (linken jeg ga ut)

Været på storm sier det samme om lørdagen, men søndagen skal det kun være overskyet, ikke nedbør. Så det er nok bare å vente. Som man bare ser på tre innlegg så sier vi tre forskjellige ting, så da må vi nok kun gjette oss til hvem som får rett ;)

Vi har ingen ingen antiregndansere her inne da? Jeg bryr meg døyten om det er overskyet, bare det ikke regner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ingen ingen antiregndansere her inne da? Jeg bryr meg døyten om det er overskyet, bare det ikke regner..

Fint m noe varmt i været og overskya. Tequila begynner fryse for ingenting, ikke veldig sjarmerende å ha ett aspelau i ringen.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, kanskjeee? Det er forresten din som knuffer min, min bare vender det andre kinnet til, den ;):wub:

Var sånn det var ja... ;)

Men altså... --> dalmatiner som ypper mot en Bulle med hodet vendt vekk fra dalmisen = Camilla og Inger Marie i andre enden av båndene... ;)

Kom gjerne bort å si hei! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er masse ekle planter der ute. I områder med f.eks. borree (urt), hundegress eller boress (også gress) er det høyst sannsynlig noe plantemateriale som sitter fast i svelget. De nevnte gressartene har blader som kan forårsake skader, men det finnes mange flere gressarter som har frø med mothaker fra *******. 
    • Det kan være at strået har forårsaket et sår eller noe som holder på å gro. Hvis du er usikker, ta en telefon til dyrlegen og hør hva de sier. Jeg ville sett det an et par dager til om hunden ikke er plaget ellers.
    • For ca 3 dager siden startet hunden min å nyse noe voldsomt. Plutselig kom det masse neseblod, og mens jeg hastekjørte til vetrinæren kom det plutselig et gress-strå ut av nesa hans… Dro det forsiktig ut, og da stanset både blødning og nysing og lillemann var like kvikk og glad som ellers!  Bare snu bilen å komme seg hjem…  De siste to dagene har han gått rundt å «harket» innimellom. Det virker som om han har noe ubehag i halsen. Ser ingen gress eller noe annet som sitter bak i svelget… Såå kan det være ubehag fra strået som kom ut av nesa?  Eller bør jeg ta han til vetrinær og få sjekket? Føler meg som en hysterisk hundeeier her jeg sitter, så hvor lenge skal jeg se an «harking» før jeg ringer dyrelege?🤣 Han har ingen problemer med pust, og harkingen kommer hvis han blir litt gira 
    • Ede er bra i magen igjen, etter en lang periode på kost bedre egnet for gris enn en hund. He doesn't seem to mind ^^ Jeg uttalte nylig at det som en periode har tedd seg som Sir Edeward nå har begynt gjenoppta mange uvaner han hadde som yngre. Kampen om kjøkkenbenken, motvilje mot utgangsstlling, vil ikke slippe leker på kommando. Han har begynt te seg valpete igjen, på alle måter.  When Dickhead Awakes var en boktittel jeg lekte med da jeg planla hundeholdet. Selv om han fortsatt sitter og tisser som en jente og spiser som en toåring, så blir nok de neste sidene i denne dagboken hetende nettopp det.
    • Labrador Golden  Toller?  Det jeg gjorde når e skulle velge rase var å møte opp på treninger/konkurranse jeg synes var spennende og snakke med eiere og observere rasene e likte. Da får en bedre feeling for hvordan rasene er, hvis man møter flere individ av samme rasen. Mitt forslag -lykke til!  
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...