Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bjerke?

Henriette

Recommended Posts

• Svar 269
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Er det noen som vet hvor mange dalmatinere som er påmeldt...?? :lol: Så de har en dommer til dalmisen...

Skrevet
Er det noen som vet hvor mange dalmatinere som er påmeldt...?? :lol: Så de har en dommer til dalmisen...

61 påmeldte, ring 15 kl. 09.00 søndag.. Dommer Kerstin Nilsson, Danmark..

PM kan man finne HER

Skrevet

Jeg har ikke fått jeg heller. Satser på at det kommer i morgen eller noe i den duren.

Venter på et PM til, så jeg løper til postkassa flere ganger om dagen :lol:

Guest Just me!!
Skrevet
Jeg har ikke fått jeg heller. Satser på at det kommer i morgen eller noe i den duren.

Venter på et PM til, så jeg løper til postkassa flere ganger om dagen :lol:

Så du skal stille? Tøft, det vil jeg se på! :)

Skrevet
Så du skal stille? Tøft, det vil jeg se på! :)

Publikum :shocked: Som om jeg ikke er nervøs nok fra før, haha. Nei da, kjempehyggelig om vi hadde truffet deg/dere der! :P Skal du stille selv, eller bare ta turen for å kikke?

Vi stiller i hvert fall søndagen :lol:

Guest Just me!!
Skrevet

Haha, jeg hadde mest lyst til å fjerne alle på utstillingen selv idag, selv dommeren. :rolleyes:

Kommer bare og kikker med bartegutt, gjerne begge dagene. :lol: Lykke til!

Skrevet
Haha, jeg hadde mest lyst til å fjerne alle på utstillingen selv idag, selv dommeren. :rolleyes:

Kommer bare og kikker med bartegutt, gjerne begge dagene. :lol: Lykke til!

Takk takk, vi trenger det gitt! Nervøsiteten min smitter jo over på dyret, så han later som han ikke kjenner meg :) Erfaring gjør underverker tenker jeg...

Håper å treffe dere der, Orry og jeg håper å treffe deg og bartegutten!

Skrevet

Hei dere, jeg tar med dyret og kommer på Bjerke, så hvis noen kjenner meg igjen - vær så snill å komme bort! Jeg er ikke flink til å kjenne folk igjen, og hvis jeg kjenner noen igjen, er sjansen stor for at jeg ikke tør å gå bort. :rolleyes: Jeg vil møte soniser, så kom bort! :lol:

Skrevet
Fått PM! :lol:

12 pinschere :)

Fått PM jeg og :P 39 springere, og vi er nr 11 av dem...

Synd jeg ikke får sett alle disse pinscherne, for dere har vel tidlig møtetid?

Skrevet
Fått PM jeg og :lol: 39 springere, og vi er nr 11 av dem...

Synd jeg ikke får sett alle disse pinscherne, for dere har vel tidlig møtetid?

Kl 10 når har dere?

Skrevet
Kl 10 når har dere?

Jeg stiller på Bjerke på søndagen, kl 10. Men skal på spanielklubben sin utstilling på Årvoll på lørdagen, aner ikke oppmøtetiden der ennå... Er jo lov å håpe at den er tidlig, så kanskje jeg rekker å løpe ned til Bjerke (er jo bare et steinkast unna) og se noen av dere :lol: Kommer uansett en tur ned, så håper jeg i hvert fall rekker å treffe dere før dere drar!

Skrevet

Eg kjem og! :lol: Kjenner jeg meg selv rett så kommer jeg vel til å vandre fra ring til ring, og faren er vel heller stor for at jeg kommer til å oppholde meg en stund ved retrieverne, aussiene og belgerne. Skal begge dagene! Bare kom bort hvis dere kjenner meg igjen :)

Skrevet

Er det noen som vet om noen som passerer Otta på vei til Oslo utpå fredagen, og som har plass til ei jente med ei Bernertispe + bur og litt baggasje..?

Silje har vært på NKKU-leir, og skal på utstilling på Bjerke på lørdag.

Det hadde vært flott hvis ho hadde fått skyss med noen, og slapp å ta toget med alt pikkpakket.

(Det er mora til Mona som drister seg til å spørre her.) :)

Skrevet

I dag etter masse fram og tilbake angående utstillingen og overnatting har jeg endelig (og heldigvis) funnet det siste enkeltrommet som var igjen på alle Scandichotell i nærheten av Bjerke.. snakker om å være i siste liten.. :rolleyes:

Det er 21 påmeldte Basenjier- omtrent som forventet. Men har ingen store forhåpninger. Dommeren er en Basenji oppdretter med mye av sine linjer i Norge og Sverige. Han har en tendens til å sette opp de... Og alle hans venner (valpekjøpere m.m) kommer selvførgelig. Selv har jeg har holdt meg unna de linjene, og han er visstnok knepen med CK'ene. Så da får vi se om det hjelper å være eneste med juniorer..

Skal stille på søndagen uten noen som helst forhåpninger, bare spent på dommeren! :glare:

Vil også nevne at jeg kjører fra Egersund til Oslo på lørdagen hvis noen er i beit for transport den veien..

Stasjonsvogn med bare meg og hunden i, så har litt plass ihvertfall...

Send en melding, hvis det er noen som lurer på noe.. :)

Skrevet
Hei dere, jeg tar med dyret og kommer på Bjerke, så hvis noen kjenner meg igjen - vær så snill å komme bort! Jeg er ikke flink til å kjenne folk igjen, og hvis jeg kjenner noen igjen, er sjansen stor for at jeg ikke tør å gå bort. :rolleyes: Jeg vil møte soniser, så kom bort! :)

Veldig vanskelig å kjenne igjen en Bulle og en Dalmis som går å knuffer på hverandre??? :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hvordan ser deres morgenrutiner ut med valp/hund før dere skal på jobb? Ønsker å høre litt hva andre gjør. valpen vår våkner som regel mellom 06-06.30. Vi tar han da ut i ca 15 min slik at han får gått på do, når vi kommer inn igjen så leker vi litt og trener på kommandoer før han får frokosten sin, så er det litt ut på do igjen før vi går inn, får litt hjernetrim og så er det inn i valpebingen når vi reiser på jobb. Hvordan legger dere opp starten av dagen deres?
    • @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...