Henriette Skrevet 3. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2007 Jeg tror jeg mest sannsynli skal til NKK Bjerke om ejg finner overnatting:) Noen endre som skal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eva-Kihla Skrevet 3. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2007 Vi kommer Skal stille tequila Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 3. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2007 Jeg skal. Har booka hytte for en stund siden. Hadde planer om å stille på NM kvaliken med Nirm, men vi dropper den antakelig. Mangler litt motivasjon for å trene opp mot konkurransen nå, så da får vi bare titte og shoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartineH Skrevet 3. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2007 Regner med vi drar begge dager og ser på NM Tviler på jeg gidder å stille/gå agility i år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriette Skrevet 3. Juli 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2007 Siden det ikke er LP så kommer jeg kun for å stille en dachs som kun mangler stor cert men tar med Emma mor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 3. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2007 Jeg kommer... Skal stille.. 3 borzoier ihvertfall, og sikkert endel andre raser og når jeg er der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambii88 Skrevet 3. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2007 Vi kommer Skal stille tequila Da sees vi der Skal stille no salukigreier, pepperdusten og muligens en chihuahua Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 3. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2007 Skal stille wheaten, parson og CC lørdagen, mao jeg trenger hjelp :closedeyes: Og søndag skal jeg stille Collie=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 3. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2007 Skal stille wheaten, parson og CC lørdagen, mao jeg trenger hjelp :closedeyes: Og søndag skal jeg stille Collie=) Hvis jeg er ledig, vet du jo at jeg er slaven din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 3. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2007 Flott, da håper jeg du er ledig, du er jo min, men du skjønner :love2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 3. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2007 Jeg kommer, skal stille Orry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 3. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2007 Jeg kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eva-Kihla Skrevet 3. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2007 Da sees vi der Skal stille no salukigreier, pepperdusten og muligens en chihuahua Neeeiiee.. Ikke kom med salukiene! Får bare kjeempe lyst på da Jeg kommer, skal stille Orry Så morro, da skal vi heie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 3. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2007 Så morro, da skal vi heie Yay, det trenger vi! Vi skal heie på dere og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 3. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2007 Jeg tror eg kjem Skal nok ikke stille ut selv, men kan alltids ta en tur siden Bjerke ikke er særlig langt unna meg. Må heie litt på alle kjente denne gangen, i stedet for å bli hevet ut av ringen med blå pga. en hund som heller vil løpe rundt og rundt enn å stille seg pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 3. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2007 Jeg skal! Stiller Bella i junior(hun skal kvalifiseres til Crufts!) og Albin i åpen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 4. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2007 Kommer og titter begge dagene, skulle bare mangle. Bor jo rett ved siden av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 4. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2007 Jeg skal bo der hele helgen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 4. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2007 Vi skal! Villa skal debutere som junior Og utstillingstørken er da endelig over Henriette: om jeg finner skyss som kan hente hjemme hos meg så kan du bo her Hvis jeg må sove hos pappa kan det bli vanskelig, men jeg skal se hva jeg får fiksa til da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 4. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2007 Vi skal gå NM kvalifiseringen, så får vi se hva det blir til... Skulle ikke forundre meg om Amira får løpetid på den tiden og at hun er litt fokusert på andre ting... <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 4. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2007 Ganske sikker på at jeg skal, men vet ikke om det kun blir en eller to dager. Tar nok med meg Bocca., Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 4. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2007 Vi kommer på lørdagen Søndagen er det open show for norfolker i Drammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 4. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2007 Jeg kommer ganske sikkert, ihvertfall en av dagene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigergutt Skrevet 4. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2007 Jeg kommer! Skal nok stille Sara(flat). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 4. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2007 Jeg skal se på begge dagene, treffe mange kjente og kjøpe masse unødvendige ting. Tinka blir med (så pass på maten deres, alle sammen!). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar