Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpebilder!


Nikitaf

Recommended Posts

  • Svar 212
  • Created
  • Siste svar

Så ufattelig mange flotte valper! Får lyst på en til jeg:) Får vel vente litt.. Enya er jo bare et år enda.. Vakker var hun da hun var valp også hvertfall:) Mopsen på siste bilde er nå 11 uker og en skikkelig moroklump:)

post-1141-1186405809_thumb.jpg

post-1141-1186405832_thumb.jpg

post-1141-1186405846_thumb.jpg

post-1141-1186405858_thumb.jpg

post-1141-1186405879_thumb.jpg

post-1141-1186405884_thumb.jpg

post-1141-1186405889_thumb.jpg

post-1141-1186405899_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hils på BT Fireball Lili:

fireball_lili.jpg

Nei hun er IKKE min, ingen av valpekjøpere blir å få vite hvilken valp som blir deres før de nærmer seg 7uker. Da skal de igjennom en valpetest såvidt jeg vet. Orker ikke poste bilder av 9 valper her, så det får bli med den frøkna... Kullet består av 3 red merle og resten er red tricolor, så det er liksom ikke såå stor forskjell på dem heller :rolleyes:Kennelsiden. Nå har de passert 3 uker forresten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gosh for en skrekkelig forferdelig tråd!

Men jeg vet inderlig godt grunnen til at valper er så søte å se på - det er ren overlevelsestaktikk. Når de har drevet en helt til vanvidd - når man er helt på kanten til å hive dem i søpla og/eller kverke dem - da er det kun det skjønne utseende som gjør at de ikke går den sikre død i møte!

Har ikke valpebilder av flat-tomsingen.. må innrømme jeg syntes han var en skrekkelig stygg og usøt valp - han hadde underutviklet bakdel i forhold til fronten - det sammen med krøllvalpepelsen han hadde på ørene , gjorde at han så ut som en slags blanding av Einstein og en hyene.. at han kunne vokse seg til den aldeles utrolig vakre flaten han er nå, er ganske utrolig!

Akkurat det der er ganske morsomt - hvor ulik voksen utgave en valp kan være. Se bare på terv/groendaler - noe så blåst som dem på valpebilder skal man vel lenge lete etter, men de voksne er jo bare så vakre - og det ser ut som det faktisk er noen hjemme bak de mørke øynene (valpene ser jo ut som "lyset er veldig tent men det er slets ingen hjemme"!). Og basenjier da.. michelin-valper som blir til elegante langbeinte mørkøyde vesener med glødende blikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det der er ganske morsomt - hvor ulik voksen utgave en valp kan være. Se bare på terv/groendaler - noe så blåst som dem på valpebilder skal man vel lenge lete etter, men de voksne er jo bare så vakre - og det ser ut som det faktisk er noen hjemme bak de mørke øynene (valpene ser jo ut som "lyset er veldig tent men det er slets ingen hjemme"!)

Skjønner ikke hva du mener med "lyset er på men ingen er hjemme"?

aCIMG3343.sized.jpg

Når jeg tenker meg om, så var vel akkurat denne valpen et dårlig eksempel, for der er jo fortsatt lyset på, men sjeldent noen hjemme.. hehe

Må vel slenge på denne linken og.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen bilder fra meg, av søte små nurk jeg har vært borti..

Mira når hun var liten og uskyldig..

post-1913-1186768955_thumb.jpg

post-1913-1186768986_thumb.jpg

Sofys en Yorkshire terrier jeg passet på når matmor ble opperert.

post-1913-1186769106_thumb.jpg

Og en liten Berner valp som jeg psaaet på :wub:

post-1913-1186769165_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner du igjen denne lille basenjien, da Tonje? Har da ikke forandret seg såååå mye...?

Å himmel - lille pølse jo! Når jeg ser det bildet skjønner jeg hvorfor vi kallte henne "lille pølse" i sin tid .. når man ser henne nå, så er jo ikke det liksom så nærliggende (nå kalles hun lille basenji, rådyret, skrukketryne, kakkelakk-mamma, jegern, dronningen eller simpelthen "noian", forkortelse for paranoian.. kjær hund mange navn!).

:wub: Har jo så mange valker på det valpebildet at de dekker for den fine hvite kragen hennes jo!

Tusen takk Liv Irene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...