Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpebilder!


Nikitaf

Recommended Posts

  • Svar 212
  • Created
  • Siste svar

Denne tråden bude merkes med en advarsel. Dette er ikke sunt for oss som ikke skal ha valp på en stund :icon_confused:

Vi var på besøk hos et av oldebarna til Theo for litt siden. Jeg vet ikke om jeg kan legge bilde her siden det ikke er min hund, men jeg kan jo legge link til siden vår med bilder av henne. Hun er 4mnd og verdens skjønneste. MÅ sees!

http://www.isaktheo.com/foto_freya.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud så mange nydelige valper, de var alldeles skjønne hele gjengen :icon_confused: Jeg har blitt skikkelig sjarmert av tollere og Groenendael etter å sett i denne tråden, noe så alldeles nydelig :angel:

Men ingen slår Archie`n da, han var (er) jo så bedårende!

Noen valpebilder fra meg også...huff så fryktelig fort hun har vokst ;)

Phoebe.jpg

phoebeelskede.jpg

elskling.jpg

friendsenoughligg.jpg

ifullfart.jpg

lillevenne20.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboers bror har kjøpte seg Rottweiler for noen måneder siden. Har jo et par bilder av han jeg kan legge ut.

caesar_liten2.jpg

caesar_liten1.jpg

Og så et fra 17. mai i år. Her er han vel blitt nesten 6 måneder og begynner å se ut som en skikkelig uproposjonert unghund.. :)

caesar_liten.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Snoopy 11uker

Bajas 3mnd.

Der var jo lille "Gullprompen" jo :o Jeg har klødd etter å legge ut bildet av han, men jeg tenkte at du hadde lyst til å gjøre det selv. Ellers er det valpebildet ditt av Bajas er så utrolig fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weee, her kan jeg jo skryte litt :D

[...]

Bildene er lånt fra Blacktorn.

Jeg vet ikke hvilken av de røde tornadoene som blir min før de nærmer seg 6-7 uker. De er ikke en uke enda, men allerede ser man LETT at det såklart er verdens nydeligste små valper. :D Kullet består av 7 små tisper og 2 gutter. 3 red merle og resten er red tricolor. 1 merlegutt og 2 merlejenter.

:D

Jeg bare veeeenter og veeeeeeenter og veeeeeeeeeeeeenter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...