Wanderlust Skrevet 29. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2007 Har jo ikke sånn kjempe mange fine valpebilder, men kan legge ut noen: Og noen fra valpetreff: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariJ Skrevet 29. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2007 Foringstid: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 29. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2007 Lisa: og BC'n Meg: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 29. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2007 Vesla: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 30. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2007 Og her kommer Lärkängen's Take It Easy "Symra", eller Lille Ullball, Pjuskeguri, Tjukkrompa. Navnene blir mange når man er hele husets koseklump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 31. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2007 Søskenkjærlighet © Blacktorn kennel. Ikke stjel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siljestokka Skrevet 6. August 2007 Rapporter Share Skrevet 6. August 2007 Border collie blandinger er bare skjønnest . Dette er Tom og Jerry. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elinhe Skrevet 6. August 2007 Rapporter Share Skrevet 6. August 2007 Så ufattelig mange flotte valper! Får lyst på en til jeg:) Får vel vente litt.. Enya er jo bare et år enda.. Vakker var hun da hun var valp også hvertfall:) Mopsen på siste bilde er nå 11 uker og en skikkelig moroklump:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 6. August 2007 Rapporter Share Skrevet 6. August 2007 Hils på BT Fireball Lili: Nei hun er IKKE min, ingen av valpekjøpere blir å få vite hvilken valp som blir deres før de nærmer seg 7uker. Da skal de igjennom en valpetest såvidt jeg vet. Orker ikke poste bilder av 9 valper her, så det får bli med den frøkna... Kullet består av 3 red merle og resten er red tricolor, så det er liksom ikke såå stor forskjell på dem heller Kennelsiden. Nå har de passert 3 uker forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 9. August 2007 Rapporter Share Skrevet 9. August 2007 Awwww.... Ærlig talt... Slike bilder burde det settes opp advarselsskilt mot eller noe. Er en av disse den du skal importere? Eller er det kanskje Willy? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barooo Skrevet 9. August 2007 Rapporter Share Skrevet 9. August 2007 Awwww.... Ærlig talt... Slike bilder burde det settes opp advarselsskilt mot eller noe. Er en av disse den du skal importere? Eller er det kanskje Willy? Hemmelig, hemmelig, vet du... ^_^ Men, ja.... Ikke Willy dette nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 9. August 2007 Rapporter Share Skrevet 9. August 2007 Gosh for en skrekkelig forferdelig tråd! Men jeg vet inderlig godt grunnen til at valper er så søte å se på - det er ren overlevelsestaktikk. Når de har drevet en helt til vanvidd - når man er helt på kanten til å hive dem i søpla og/eller kverke dem - da er det kun det skjønne utseende som gjør at de ikke går den sikre død i møte! Har ikke valpebilder av flat-tomsingen.. må innrømme jeg syntes han var en skrekkelig stygg og usøt valp - han hadde underutviklet bakdel i forhold til fronten - det sammen med krøllvalpepelsen han hadde på ørene , gjorde at han så ut som en slags blanding av Einstein og en hyene.. at han kunne vokse seg til den aldeles utrolig vakre flaten han er nå, er ganske utrolig! Akkurat det der er ganske morsomt - hvor ulik voksen utgave en valp kan være. Se bare på terv/groendaler - noe så blåst som dem på valpebilder skal man vel lenge lete etter, men de voksne er jo bare så vakre - og det ser ut som det faktisk er noen hjemme bak de mørke øynene (valpene ser jo ut som "lyset er veldig tent men det er slets ingen hjemme"!). Og basenjier da.. michelin-valper som blir til elegante langbeinte mørkøyde vesener med glødende blikk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikitaf Skrevet 9. August 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. August 2007 Alle valpene er så Nydlige <3 å , har så lyst på valp nå hehe.. Her er bilde av Boxeren Luna. Veninna mi sin valp:) http://i68.photobucket.com/albums/i17/Niki...06/P7240126.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barooo Skrevet 9. August 2007 Rapporter Share Skrevet 9. August 2007 attachment=3986:IMG_0256.JPG] måtte bare sette inn noen flere... av de samme valpene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 10. August 2007 Rapporter Share Skrevet 10. August 2007 Akkurat det der er ganske morsomt - hvor ulik voksen utgave en valp kan være. Se bare på terv/groendaler - noe så blåst som dem på valpebilder skal man vel lenge lete etter, men de voksne er jo bare så vakre - og det ser ut som det faktisk er noen hjemme bak de mørke øynene (valpene ser jo ut som "lyset er veldig tent men det er slets ingen hjemme"!) Skjønner ikke hva du mener med "lyset er på men ingen er hjemme"? Når jeg tenker meg om, så var vel akkurat denne valpen et dårlig eksempel, for der er jo fortsatt lyset på, men sjeldent noen hjemme.. hehe Må vel slenge på denne linken og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ida:) Skrevet 10. August 2007 Rapporter Share Skrevet 10. August 2007 Noen bilder fra meg, av søte små nurk jeg har vært borti.. Mira når hun var liten og uskyldig.. Sofys en Yorkshire terrier jeg passet på når matmor ble opperert. Og en liten Berner valp som jeg psaaet på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 10. August 2007 Rapporter Share Skrevet 10. August 2007 Kjenner du igjen denne lille basenjien, da Tonje? Har da ikke forandret seg såååå mye...? (TonjeM sin Amy, 5 uker gammel og fortsatt uskyldig.. nesten iallefall..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 10. August 2007 Rapporter Share Skrevet 10. August 2007 Kjenner du igjen denne lille basenjien, da Tonje? Har da ikke forandret seg såååå mye...? Å himmel - lille pølse jo! Når jeg ser det bildet skjønner jeg hvorfor vi kallte henne "lille pølse" i sin tid .. når man ser henne nå, så er jo ikke det liksom så nærliggende (nå kalles hun lille basenji, rådyret, skrukketryne, kakkelakk-mamma, jegern, dronningen eller simpelthen "noian", forkortelse for paranoian.. kjær hund mange navn!). Har jo så mange valker på det valpebildet at de dekker for den fine hvite kragen hennes jo! Tusen takk Liv Irene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Per Olav Skrevet 11. August 2007 Rapporter Share Skrevet 11. August 2007 Under tvil - og nei - denne er ikke min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 11. August 2007 Rapporter Share Skrevet 11. August 2007 Under tvil - og nei - denne er ikke min. *knis* Jeg ler og ler og ler!! Men herlig var den!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 11. August 2007 Rapporter Share Skrevet 11. August 2007 Pippin var en rampete liten bamse: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HanneJ Skrevet 12. August 2007 Rapporter Share Skrevet 12. August 2007 Får vel legge ved noen bilder av Zorro da han var liten... eller han er jo liten nå også I bilen, den dagen han ble henta... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 12. August 2007 Rapporter Share Skrevet 12. August 2007 Uskyldig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barooo Skrevet 24. August 2007 Rapporter Share Skrevet 24. August 2007 Bare måtte..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 24. August 2007 Rapporter Share Skrevet 24. August 2007 Bare måtte..... Slemming...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar