Gå til innhold
Hundesonen.no

Historien om dyresonenmedlemmene på fest


Mirai

Recommended Posts

På fest:

- Finner omtrent alltid fram en skrekkfilm, som jeg tvinger andre til å se sammen med meg :lol:

- Har alltid med kamera, mye rart jeg kommer over når jeg ser over bildene neste dag...

- Synger mye (til andres fortvilelse)!

- Skal alltid (om sommeren) ha med meg noen ut i hagen, for å springe barbeint på gresset (eller hoppe på trampoline).

EDIT: når jeg synger, går det i RBK-sanger :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 132
  • Created
  • Siste svar

-Jeg har verdens minste blære,så jeg forsvinner ca hvert 5min,og er da å finne på do.

- Gullfiskhukommelse er en fin ting,så her nytter det ikke å fortelle noe bare en gang.

- Digger gamle rockeslagere,og lager rare grimaser og bevegelser hvis slike blir å høre.

- er aldri seriøs,så diskusjonene blir deretter.

-ler gjerne høyt,veldig høyt,uten noen egentlig grunn.

-sovner aldri på festen,men grøftekanter langs hjemveien er populære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Har en tendens til å ikke høre etter når jeg drikker.

- Drikker til jeg blir veeeldig brisen

- Skal helst høre på gammel musikk når jeg drikker

- Kan godt begynne å snakke om gamle ting slik som beverly hills 90201..

Er ellers..

- Veldig pratsom med sterke meninger

- Liker å vise bilder av vovsene!

Skikkelig bra skrevet altså! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil også være med!

Du kjenner meg vel egentlig ganske godt Julie :lol: Men her er litt mer facts!

- Muligens den som snakker høyest og mest på fest. Jeg har en rungende stemme som gjerne blir hørt gjennom et folkehav!

- Blir litt innpåsliten etter å ha drukket.... noen kaller det kåtskap, jeg kaller det kameraderi! :lol:

- Har en tendens til å bli ekstremt full, sendes hjem i taxi i nitiden og så komme tilbake til nachspiel!

- Spiller luftBASSgitar i fylla...

-er den gjesten som aldri vil hjem, og det ender som regel med at jeg sover over.... helst på mest mulig ubehagelig underlag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zufy trakk opp og det kom et brøl fra doen i det trykket sendte papir og vann ned i avløpet. Hun lurte på om det var sant at avfallet fra toget bare ble sluppet rett ned på skinnene.

Hun åpnet døra brått og traff noe hardt. "AU!" hørtes fra andre siden av døren, og hun skyndte seg å se hvem det var. Der stod ei jente med ei nese som blødde verre. bcRex holdt for nesa med hånda for å stoppe blødningen, mens Zufy dro litt papir ut av kaffestasjonen. "Her", sa hun flau. Det var ikke et godt førsteinntrykk å smadre noens nese med dassdøra på toget.

I mellomtiden hadde toget stoppet og tatt opp flere passasjerer, og det begynte å bli ganske fullt.

"Auch, se hvor veiver tingene din hen" sa Silje85 irritert da en langline smalt henne i hodet. "Tenk om jeg hadde hatt med meg Mike og det var HAN du hadde truffet!"

ida satte opp et stort smil. "Beklager, men jeg går ikke noe sted uten langlina, plutselig trenger jeg den vet du!" Silje85 dro opp lommeboka og begynte å vise bilder av Mike, mens ida surret sammen langlina igjen.

Folk puffet og skumpet over alt, og plutselig hørtes konduktørens stemme "billettene takk".

"Hmm, hva er dette" sa konduktøren da han sjekket Lines billett. Line rødmet da hun så at hun hadde gitt ham et kort fra kortstokken sin i stedet for billetten. "Jeg beklager herr konduktør" sa hun med sitt mest sjarmerende smil, før hun elegant bøyde seg ned i sekken og tok opp den riktige papirbiten.

buhund-jenta var svett og varm. I over ti minutter hadde hun prøvd å få kofferten opp på hylla, men hun var rett og slett ikke sterk nok. Det kom en kjekk ung mann inn i vogna. "Hei" sa han småsleskt, "jeg er Espen og jeg er din reddende engel!". Med en enkel bevegelse hadde han løftet kofferten til buhund-jenta opp på hylla, før han vrikket videre til neste vogn. I det han forsvant ut døra utløste han et voldsomt rop som ikke gav noen som helst mening.

Tilbake stod buhund-jenta alene og rasende fordi hun ikke fikk klare seg på egenhånd. Det fikk da være grenser, hun var da tross alt snart voksen dame og ingen småsleske fyrer skulle komme her og tro hun var en jomfru i nød!

ida og Silje85 hadde kommet opp i en heftig diskusjon rundt hvor gammel ida egentlig var. "Jeg husker ikke helt, men jeg velger å tro at jeg ikke er eldre enn 26" hevdet ida. Silje85 rullet med øynene og sa seg sterkt uenig. "Jeg har lest at du har en datter som er på alder med meg eller noe, så det kan umulig stemme!"

Kristina stod tilfeldigvis rett bak, og kastet seg inn i diskusjonen, usaklig som vanlig. "Visste dere at når man har solet seg mye, så utsettes huden for skadelige stråler og det blir bare verre ettersom man blir eldre?" Hun gliste mot ida. "Så jeg skjønner godt at du argumenterer for å være så ung som mulig." ida ble litt usikker på om hun skulle ta Kristina seriøst eller ikke, så hun satte forvirret kurset mot nærmeste vogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taran

- Kjent for å være hevngjerrig, sta, ondskapsfull og veldig glad i å diskutere..

- Er halvt nynorsk og 16/dels same

- Har hatt hund hele livet mitt, fra sekund til sekund :lol:

- Røyker ikke, snuser ikke og drikker ikke, og stolt av det :lol:

- Har eget våpen, har vært i en bilulykke, har odels rett på 2 gårder :D

- Og jeg Heter Taran :P

Det jeg kom på i farten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt! :lol:

Moi:

- Klønete delux!

- Er cola-holiker ( da coca colo light ) :lol:

- Når jeg er stressa/iverig snakker jeg fort og får bare med med halvparten av ordene jeg burde si.

- Har som regel nesten alltid med meg hundene. ( ikke alltid men nesten... )

- Jobber i dyrebutikk og som selger for Kraft foods (freia, maarud, old el paso)

- Snuser og drikker jegermaister/battery på fest :icon_fun:

- Sier ting som det er rett ut. Noen ganger burde jeg vel egentlig ha tenkt meg om før jeg sier ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg:

-Sjenert til vanlig, men prater mye og høyt med alle når jeg er full

-Når jeg først drikker drikker jeg mye..

-Flørter veldig i fylla..

-prater alltid masse om hundene mine

-Har alltid med meg kameraet

-kan ofte bli litt missforstått

-sjalu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-har lite annet å snakke om en hunder

-prøver å være sosial med mennesker,hehe..uten å snakke hund..

-blir tullete (apekatt høyt og lavt)som full ,men er blitt hjemmekjær og dyrker heller hund enn øl

-er altfor glad i mammen sin,og henger der støtt,hahaha!

-elsker alt som er kreativt(musikk,tegning,foto,leire,film,skrive)

-fæl til å snakke fort og gire meg opp og snakke med hender og grimaser..skuespill deluxe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe dette var artig å lese! :lol: Her er litt om meg..

Kan vere hissig og sta.

Er det noko eg kan hjelpe noen med så er det ikkje nei i min munn.

Skal helst gjere 10 ting på en gang.

Liker ikkje fulle folk.

Har klaustrofobi, liker ikkje små rom.

ps: er det røykecupe på tog...? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg og, meg og!!

- alltid en iskaffe Mocca ved min side

- sigaretter er også veldig synlige

-ler veldig mye og HØYT

- mekler mellom parter hvis de er uenige

- en liten joker

- alder, hva er det???

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg også!

- Rullekonkurranse i gresset er nødvendig i de fleste sosiale sammenhenger.

- Jeg er ekstremt opptatt av at alt skal gå bra liksom, at ingenting blir knust eller at ingen må være stuck med å rydde opp alt av ting og tang. Ansvarsfull, kanskje?

- Jeg syns det er kjedelig når noen drar fram mobil/kamera og skal vise fram bilder.

- Men jeg syns det er kjempemorsomt å ta bilder, enten det er med mitt kamera eller noen andre sitt - helst det siste.

- Jeg er veldig sta, og jeg er alltid overbevist om at det er jeg som har rett om vi for eksempel skal finne fram til et sted eller når det gjelder andre, helt ubetydelige og unødvendige, fakta. Som oftest er det også slik at jeg har rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kom igjen jenter!" brølte BareLinn. Taran og Nina var dekket med olje og sølevann fra topp til tå, og var på kanten til å gi opp. "Den kommer seg opp bare dere pingler tar i litt ekstra her nå!" Taran ga Nina et oppgitt blikk, før de begge satte hendene imot bakluka på den lille Ladaen til BareLinn. "Nå!" BareLinn ga full gass (hun hadde, i likhet med de fleste hunnkjønn, aldri lært å være forsiktig på gassen i slike sammenhenger). De to andre jentene dyttet for harde livet mens de små hjulene spolte rundt i gjørmehullet og dekket dem med enda tjukkere gjørme. Taran bannet som en erfaren sjømann på nynorsk og samisk om hverandre. Så fikk bilen tak i noe som lignet på fast grunn, og trillet endelig avgårde. De ble sittende på bakken og pese, mens BareLinn kom triumferende ut av bilen. "Hva var det jeg sa?"

Det hadde virket som en god ide å kjøre til hundesonenfesten, ta det som en roadtrip. Ingen av de tre jentene drakk, og de hadde allerede lagt en plan for hva som skulle skje på festen. Men planen var avhengig av at de kom seg dit i tide, og gjerne litt før alle de andre..

Silje var superspent. Hun var så spent og ekstatisk at skravla gikk i ett kjør og hun bare virret rundt som en forvirret, desoritentert muldvarp fra Stavanger.

"Kor ska me henn no dååå?" ropte hun til Vala, som gikk et stykke forran. Vala svelget siste rest av iskaffen før hun tente seg en røyk, den sjette siden de entret flyplassen. Hun kikket på Silje. "Nå må vi gjennom sikkerhetskontrollen, så finner vi gaten og setter oss der og venter. Bare forbannet at de ikke har noe iskaffe på dette fordømte stedet!" Hun sukket oppgitt. Silje bare gliste som en invalid til alle og enhver som gikk forbi.

"Du!" Vala stoppet en sikkerhetsvakt som var på vei forbi. "Vet du-" Sikkerthetsvakten brøt henne av: "Det er IKKE lov å røyke her" sa han strengt før han knipset røyken ut av munnen på Vala og marsjerte videre.

"SE! DER E DET!" Silje kauket ut og Vala hysjet intenst. De satte kursen mot sikkerhetskontrollen.

Taran satt i passasjersetet og pirket seg under neglene med samekniven sin. Det var varmt, og hun hadde størknet gjørme i håret. Resten hadde de klart å gni av seg på et pledd, men de så fremdeles ut som om de hadde vært på militærøvelse i Finnskogen. Taran følte en intens trang til å bare kjøre den svære kniven inn i armen på BareLinn som satt der ren og pen. Hun tenkte for seg selv at det var verdt å vente, bare hun klarte å vente til festen skulle hun klare å gjennomføre sin egne lille plan. Disse to andre fjasehuene visste ingenting om hva som egentlig lå i bunnen av bagen hennes. Bilulykken hun var i for tre år siden hadde gjort henne til en annen person. Det var på tide at resten av hundesonen fikk møte den virkelige Taran.

Nina begynte å hoppe rundt som en kalv på vårtreff i baksetet. "Seee, det e Lillehammer!" Det var nesten så hun tisset på seg av spenning. Så ble hun litt flau på egne vegne og satte seg pent ned igjen. "Æ meine.. ikkje noko spennandes mæ Lillehammer." Hun ble sittende og se ut av vinduet. Det var jo ikke så spennende for de andre, men Nina var oppglødd.

På flyplassen var Silje og Vala på vei gjennom sikkerhetskontrollen. En kjekk vakt fikk øye på beltet til Silje. "Unnskyld, men du må nok ta av deg det der før du kan gå gjennom" sa han. Silje var sikker på at han hintet om andre ting, og lente seg over trillebåndet så kløfta kom godt til syne. "Åå, ka ska du me beltet mitt dåå?" spurte hun og blafret med øyenvippene og satte opp det største gliset igjen. "Kanskje eg ska ta av meg noe meir også!" Det var rett før hun vrengte av seg toppen, men Vala kom igjen til unnsetning og fikk dratt med seg Silje vekk fra den forvirrede vakta. Silje begynte å synge "Skal me skilljast Johanne" på Stavangersk. Nydelig.

Litt lenger bak i køen ble det plutselig rabalder, da en voksen kvinne begynte å løpe forbi alle andre og hoppe forbi sikkerhetskontrollen. "Eg vil ikkje gjennom, eg vil ikkje!" brølte hun og begynte å slå rundt seg med veska si. "Eg nekte!" Ricco følte klaustrofobien ta henne ved tanken på å gå gjennom den smale, elektroniske dingsen som skulle pipe på metallet hennes. Hun begynte å argumentere for hvordan hun skulle slippe å gå gjennom, men det var ingen nåde. Hun ble løftet opp av den kjekke vakta, og han bar henne gjennom. Ricco lå der mot den modellfaste kroppen hans. Dette var jo slett ikke så ille allikevel. På andre siden stod Silje og dro på seg beltet igjen. Hun frosset da hun fikk se Ricco i armene på vakta. "Ka i all verden e det dokker hålle på med?! Ricco, di tøs!" Hun løp gråtende mot doen, og Vala sendte Ricco et forvirret blikk før hun fulgte etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt :lol:

Så må henge meg på jeg også

* Kan bli ganske ustyrlig til tider

* Kan flire uten grunn (latteren er høy og rar :rolleyes: )

* Kan være sjenert, men noen ganger glemmer jeg det...

* Kan slå av en prat med fremmede, trenger noen til å passe meg på fest :lol:

* Er fryktelig sta og holder på mitt (selv om jeg vet selv at jeg har grundig feil, men stoltheten vettu)

* Liker å ta bilder - har jeg ikke med meg ordnetlig kamera blir mobilen gjerne stukket opp i fjeset på folk. Tullebilder er et must, og jeg kan posere i alle slags rare stillinger

* Kan finne på å bable om masse rare ting, som ikke har noen sammenheng med det resten av gruppa snakker om.

* er nysgjerrig - snakker gjerne med flest mulig folk og får med meg mest mulig sladder. Sier ingenting til andre, men har full visshet om hva som skjer og når det skal skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Jeg håper jeg rekker den festen, det høres ut som det kan ta av:

- Jeg røyker marlboro light

- Drikker øl og cola light (ikke nødvendigvis samtidig)

- har sinnsykt god stedsans

- Tilhenger av kjøkken party, for de uinnvidde vil det si at man pleier å havne på kjøkkenet i en eller annen spennende? diskusjon.

- liker menn og hater å kle meg i kjoler eller å pynte meg.

- kjører stor 4wd og digger det

- bor på landet, langt inne i skogen, må som regel overnatte på fest eller ha med gubben som er avholds og fast sjåfør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...