Gå til innhold
Hundesonen.no

Historien om dyresonenmedlemmene på fest


Mirai

Recommended Posts

  • Svar 132
  • Created
  • Siste svar

Håper dere skjønner at ikke alle kan være med like mye, så det blir noen hovedpersoner :lol: Men skal allikevel prøve å få snørt sammen på slutten sånn at alle samles. Allikevel tror jeg noen må dø eller dra hjem, ellers blir det veldig mange å holde styr på :lol: Skal skrive litt mer nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med et dypt motorbrøl sprengte den firehjulsdrevne, traktorlignende bilen til Gråtass seg frem i skogen. Gråtass satt bak rattet og gasset det hun kunne. Bilen suste fremover og knakk småbjørk og rev med seg busker her og der. Hun trodde hun hadde kjørt på en rev, men hun var ikke sikker. Alt hun kunne se var litt pelsrester som hang og dinglet forran på kufangeren, men hun brydde seg ikke. Hun var jo tross alt vant med å drepe dyr, midt utti Finnskogen som hun bodde med mannen sin og dyrene deres. Gubben hennes satt forresten i passasjersetet, snorkende med munnen åpen og litt sikkel som rant. I baksetet satt Eva-Kihla med kraftig snusleppe. "Ji shra a aa!" prøve hun å si, men snusen var alt for stor og det rant litt svart spyttsikkel nedover fortennene hennes. Gråtass rynket pannen og så i speilet. De kjente ikke hverandre, men bodde man i Finnskogen måtte man takke ja til det selskapet man kunne få. Eva-Kihla snudde seg og så ned i bagasjerommet. Det var lastet fullt med potetgull og sjokolade; hun var en mester til å naske fra jobben. Akkurat i dette tilfellet var det kanskje litt mer enn nasking, men skitt au. Det var jo fest!

Gråtass kikket bort på gubben. Han var nok ikke klar over hva han hadde sagt ja til, han trodde han bare skulle kjøre hjem igjen litt uttpå kvelden. Party med masse trengende hundedamer hadde han nok ikke forberedt seg på. Hun fyrte opp en Marlboro Light og lurte på om det var flere som røykte på hundesonen. Hun hadde jo tross alt bare tatt med seg en kartong med røyk, noe som kunne bli litt snaut utover kvelden. Pynte seg hadde hun heller ikke gjort som vanlig, her gikk det i utvaska jeans og en flanellsskjorte. Det ble sikkert litt spying på den festen etter hvert uansett, så greit å ikke ha klær som kunne bli ødelagt av mavesyre. Hun hadde lest at denne Espen hadde en hang til å spy rosa rusbrus over alt.

----

På toget var nå alle setene fyllt opp, og det krydde av hundesonenmedlemmer over alt.

Loke begynte å få litt noia, og blikket hennes vandret stadig opp til bagen som lå på hylla over henne. Femidotten hadde endelig sovnet i setet ovenfor henne, og labbis satt ved siden av henne igjen og bladde i bilder på mobilen sin. Maria hadde småfull vinget ut på do, og satt nå gjemt under jakken sin igjen.

Toget stoppet på neste stasjon, og Loke stivnet. Der, på perrongen stod en politimann. Han så morsk og streng ut, og til hennes store skrekk gikk han ombord før toget igjen kjørte videre. Hun ble klam langt inn i ryggraden. 3kg hasj og diverse piller og pulver var liksom ikke bare-bare å bortforklare som en tilfeldighet. Hun begynte febrilsk å tenke på hvordan hun skulle komme seg ut av knipa og ble paranoid. Hvorfor glodde Maria sånn på henne? Var øynene hennes blitt ENDA mer blodskutte enn de hadde vært da hun dro den siste stripa hjemme? Hun begynte å stresse. Hvem kunne hun skylde på? Hun tørket seg under nesa med jakka og tenkte dypt.

Politimannen kom inn i vogna. "Det vil nå bli foretatt en rutinesjekk av all bagasje, vær vennlig og vis frem det dere har." Femidotten kikket søvnig opp på ham og dro på seg miniskjørtet som hadde sklidd sånn halvveis opp på magen hennes mens hun sov. "labbis, har du sett bagen min eller?" spurte hun søvning. labbis kikket rundt, men kunne ikke se bagen til Femidotten. Loke brøt inn "den ligger jo på hylla rett over deg". Politimannen dro ned bagen og åpnet den. Han fikk et mistenksomt uttrykk i ansiktet og kikket strengt på Femidotten. "Jeg tror du må komme med meg, unge dame." Femidotten ble forvirret og skjønte ingenting. labbis prøvde å avlede politimannen med mobilbildene sine, men det funket dårlig. "Ungdommen nå til dags" huffet politimannen og låste dem i håndhjern til hverandre, før han dro dem skrikende med seg på neste stasjon.

Loke pustet lettet ut. Hun hadde blitt tatt for oppbevaring før, og rullebladet trengte virkelig ikke påfyll allerede. Heldigvis hadde hun litt ekstra i jakkelommene til resten av kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha genialt!!

Ja jeg er tatt ganske på kornet!

Vala, husker du ikke graviditetshormonene? Man blir jo dobbelt så mannfolkklar av å gå rundt med baby i magen! Her om dagen fant jeg ut at Gaute Grøtta Grav godt kunne fått "betan" ! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!

Hey, jeg vil være med her og! :lol:

-drittunge

-tror jeg er mye eldre enn jeg er

-har en gal hund

-supermorsom!

-sosial

-elsker å ta bilder

-liker nemlig egentlig ikke å slikke på padder (ekle pepsimax!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Å Rosenborg , å Rosenborg, e 'Trondhjæms ' fotbaillag" kauket Basset-eier i ekte trønderstil. " Hun skvatt plutselig sidelengs da en hyenelignende lyd skar henne inn i øret. Til siden for seg så hun en annen jente som stod og lo, det var der den morbide lyden kom fra. "Hei, jeg er Tonje" hikstet jenta frem mellom de rare lydene. "Jeg måtte bare... uhm... le litt av sangen din!" Basset-eier tok seg ikke nær av det og fortsatte videre inn i toget "tar seiern ' hjem ' i dag, vi reise ' oss på store stå , når troillungan ' går på..."...

LinKr ble veldig opprørt av at Tonje bare stod der og lo når noen prøvde å synge. "Vet du", sa hun med tårer i øynene og gråt i stemmen, "jeg syns det er grusomt at du gjør narr av andre mennesker på den måten!" Hun gav fra seg et vræl før hun låste seg inne på doen for å hylgrine alene. Tonje kjente plutselig at hun måtte på do, men der var jo LinKr for å grine, så hun løp fremover i toget for å finne en annen do.

bcRex og Zufy lette fremdeles etter ledige plasser, og fant ledige seter sammen med ei jente som så litt yngre ut enn dem selv. Hun presenterte seg som buhund-jenta. Hun kunne fortelle dem om en slesking hun hadde sett på toget tidligere som het Espen. bcRex ble litt tvilende til historien, han kunne da umulig ha prøvd seg på en fjortiss som buhund-jenta? Nei, bcRex ble oppgitt og prøvde å få sove, med en fortsatt verkende nese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil å være med :)

- Kan fort prøve å dra Nessie inn i alle samtaler.

- Halvt bergenser - Halvt tromsøværing :P

- Kommer med noen gode kommentarer av og til.

- Litt sjenert, men når jeg først blir kjent med deg er det vanskelig å bli kvitt meg.

- Veldig glad i å ta bilder.

- Pleier å være ganske snill:P

- Går nesten konstant med frolic i lomma:P

Det var litt om meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det er mange å skrive om, men hvis du gidder å ta med meg...

- Hverken røyker eller drikker, og går ikke på fest, men hvem vil gå glipp av en kveld med dyresonen?

- Litt sjenert i begynnelsen, men er kjent for å prate som en foss etter klokka elleve.

- Ler av det meste, er ironisk og ofte veldig sarkastisk.

- Skolenerd, norskfanatiker og bedreviter - retter som regel på hvordan folk snakker, til deres fortvilelse.

- Jeg er blid og i godt humør hvis jeg har noen å være sammen med - gjerne folk som ligner på meg, og har samme meninger og interesser.

- Elsker å snakke om bøker og tv-programmer, og gjerne da fjortisserier, som One Tree Hill, Veronica Mars osv.

- Til tross for tv-seriene jeg ser på, kan jeg ikke fordra barbiedukker, og er ofte å finne sammen med gutter i stedet.

- Jeg er veldig svak for kjekke menn i uniform og deilig manneparfyme/etterbarberingsvann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig morsomt, og veldig bra skrevet :Laugh:

Jeg blir gjerne med på party :)

- Ler av alt! Har svært dårlig humor, kan le av alt fra at folk slår seg til kofferthumor

- Morsom latter

- Diskuterer gjerne, og blir irritert over dårlige argumenter

- Elsker å ta bilder, og å bi tatt bilder av. kan sitte lenge og se på alle de morsomme og mislykkede bildene.. uff:P

- Drikker rusbrus, for blir kvalm av øl

- Alltid blid, men kan være tankefull

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg være med å?

- Kofferthumor

- Helt forj***** latter

- Liker å ta bilder av fiskene og hundene, også vise dem frem

- Er litt ung for alkohol men drikker en helt haug med Coca Cola og Burn..

- Mobilen er med overalt

- Liker å diskutere

HaHa! Dritbra historie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal skrive mer, men flytter i morra så har hatt nok å tenke på og gjøre de tre siste dagene :ahappy: Kan prøve å rekke noe senere i kveld eller i morgen før vi drar, burde gå helt greit. Dere får si ifra om dere har noen ønsker til dere selv i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig bra. Du kunne jo latt andre ta over når du var lei. Men det må være noen som er like god som deg da. Hvor mye hadde du i norsk på skolen da?

Litt om meg (føler det var litt mange som var mye eldre en meg i denne historien så bare nevner at jeg snart blir 15 år :ahappy: )

Only Blondie

  • Perfeksjonist
  • Drikker ikke men kan godt smake
  • Tror at jeg er veldig sexy på danse gulvet
  • Er litt sjenert, men om det er noen jeg kjenner til stede klikket jeg fullstendig
  • Blir lett hyper
  • Liker ikke innbilske folk
  • Kan gå med topper som jeg mister på fest
  • Følger etter og danser ved siden av gutter som jeg liker
  • Synger høyt og falskt til sanger som spilles på festen
  • Går ut vis de spiller teite sanger eller sanger som jeg ikke kan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du får tatt med meg på festen hadde det vært veldig morsomt!

*Drikker, og kan finne på ganske mye tull når jeg har fått i meg alkohol. Blir enten sutrete og klager over masse, eller veeldig godt humør og løper rundt og finner på masse bøll.

*Kan være frekk

*Snakker som oftest om hundene eller hesten

*Spiller fotball! Skeid er laget, Vålerenga liker jeg absolutt ikke... Det er jeg ikke redd for å rope ut til enhver tid... :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke lei, men jeg skulle gjerne sett noen som klarte å skrive historie midt oppi pakking mens man tenkte på ørten andre ting :ahappy: Skal skrive den ferdig.

Nå holder det med folk på festen tror jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meg på fest:

- har alltid en flaske amundsen vodka med meg til festen. aldri med rester hjem igjen...

- krever å få styre musikken, der det går i OL-floka (åjada), Åge og Roxette- Spilles det dum musikk surner jeg lett:P

- Tar helt av med alt som kan spilles i lufta; gitar, banjo, fele, harpe, trompet, saxofon, piano, trommer..eh ja..

- blir utilnærmelig ifølge mine venner :ahappy:

- vimser fram og tilbake, og er høyt og lavt. Er vanligvis sjenert, noe som forandres ved inntak av alkohyler:P

- har en kofferthumor som ikke har grenser :angel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...