Gå til innhold
Hundesonen.no

Nå er det mange som har valper her, og ennå fler som nettopp har hatt.


Recommended Posts

Føles sånn smått urettferdig i og med at alle mine valpebilder er tatt med et ustabilt kamera med 3 mp, og de er ikke tenkt ut på noen morsom måte eller lignende. Det er bedre med konkurranser der alle kan være med, syns jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føles sånn smått urettferdig i og med at alle mine valpebilder er tatt med et ustabilt kamera med 3 mp, og de er ikke tenkt ut på noen morsom måte eller lignende. Det er bedre med konkurranser der alle kan være med, syns jeg :P

Jeg har absolutt ikke noe bra kamera jeg heller, men sålenge man ser hunden tenker ikke jeg så mye på kvaliteten iallefall :P tenker mer på søthetsgrad jeg hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok kanskje at det blir litt urettferdig for noen, uansett? Er ikke alle som har en "hund i arbeid" heller?

(Har forøvrig ikke valp jeg heller ;) )

Akkurat - jeg hadde ikke noe bilde av Chantana i arbeid..

Men jeg har noen valpebilder liggende! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! :Laugh: Jeg har ikke valp, er ikke noe god til å ta bilder og har et lite digetalkamera med begrensete muligheter, men er med på diverse konkurranser her likevel. Fordi: Jeg syns det er gøy å ta bilder, jeg liker å se bilder av egne og andres hunder og fordi det skal være rom for alle i et sånt forum.

Denne konkurransen skal jeg ikke delta i, men gjett om jeg vil kose meg med bilder og stemme fram det bildet jeg liker best! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var en god idé jeg, selv om jeg ikke kan delta selv. Har ikke valp, og alle valpebildene av Orry ble borte etter en pckrasj for et par år siden :) Men likevel, er jo moro å stemme fram andre!

Selv om jeg håper det kommer en konkurranse jeg kan være med på og *knis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føles sånn smått urettferdig i og med at alle mine valpebilder er tatt med et ustabilt kamera med 3 mp, og de er ikke tenkt ut på noen morsom måte eller lignende. Det er bedre med konkurranser der alle kan være med, syns jeg :)

Jeg bruker alltid vårt grusomme kamera, så ikke snakk :wub:

Veldig god idè... Kanskje bare med at det skal være din valp/ eller en valp i en form for tilknyttning til din hund? Slik at man ikke kan ta bare hva som helst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker alltid vårt grusomme kamera, så ikke snakk :wub:

Veldig god idè... Kanskje bare med at det skal være din valp/ eller en valp i en form for tilknyttning til din hund? Slik at man ikke kan ta bare hva som helst?

Jo, det synes jeg.

Men vi må da få denne konkurransen først, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Maritus

Å ja, endelig en jeg kan være med på! Men kan man legge ut av en annen hund som man hadde før å??? Jeg skal i allefall legge ut ett av min egen som valp :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...