Guest Just me!! Skrevet 21. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2007 Næmmen, så FIN! Passer godt med wheaten, hihi. Husk å få litt av Pips med på all bildespammingen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rambo Skrevet 21. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2007 Så kjønn! Og navnet var utrolig pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 21. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2007 Randi - rasen heter bearded collie. Heidi - så hyggelig å høre at dere har kommet dere vel hjem. Gratulerere så masse med en riktig søt valp - du skal se hun blir virkelig flott som voksen også (det MÅ hun jo med så nydelige foreldre). Lykke til videre - og bare bare spør om det er noe jeg kan hjelpe til med. Susanne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 21. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2007 Så nydelig søt! Gratulerer med å endelig har fått valpen hjem, det var litt vel spennende en stund. Og Symra var virkelig et flott navn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 21. Mai 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2007 Har sikkert tatt hundre bilder nå, men jeg er flink til å ta bilder som er ubrukelige... Her kommer de beste: Symra og kullsøster Wendy sloss om Sara sin sko: I bilburet på vei hjem: Resten er hjemme i hagen: Og ett som er tatt inne: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
netteliten Skrevet 21. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2007 Nyyyydelig liten labbetuss! Spesielt fin rase som valp! Lykke til med Symra og pippin! Likte navnet du fant på til henne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helenehelgesen Skrevet 21. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2007 Åå, så valpesyk jeg blir.. Utrolig herlig ullball med fint navn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 21. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2007 For en stilig valp! Rett og slett... Jeg elsker valper med rufsete valpepels. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 21. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2007 Gratulerer så masse!! :icon_fun: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 21. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2007 Herregud, hun var farlig søt! Så utrolig nydelig! Symra var et vakkert navn, akkurat i min gate. Jeg tenkte ikke på det selv, hvis ikke kunne Lyra fort ha hett det kjenner jeg..Særpreget og vakkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 21. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2007 Gud, hadde hun vært hann altså.. Hun er bare DEN Duncan! Kjempenydelig og deilig! Archie var også sånn som liten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 21. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2007 Gratulerer så mye med ny valp. Hun var bare så herlig. Misunner dere det orginale navnevalget . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 21. Mai 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2007 Næmmen, så FIN! Passer godt med wheaten, hihi. Husk å få litt av Pips med på all bildespammingen da. Foreløpig har jeg kvalitetstid med hver av dem alene, disse bildene ble tatt da Symra og jeg lekte i hagen i formiddag. Men bilder av Symra og Pippin sammen blir det nok massevis av i tiden fremover! Så hyggelig at det er så mange som liker navnet Jeg synes det passer bra å hete vårtegn når man er født 7 mars. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
softis Skrevet 21. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2007 Gratulerer! Jeg er i hvertfall ikke sykelig misunnelig her jeg sitter Nydelig liten ulldott da, med et nydelig navn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 22. Mai 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2007 Det begynner gradvis å gå opp for meg for en utrolig liten gullklump jeg har fått i hus! Hun er så uredd og tillitsfull. Noen ganger er hun helt rolig og kosete. Hun kan faktisk ligge i fanget og bare være god, det hadde aldri Pippin tid til. Andre ganger er hun en liten tornado. Pippin synes hun er ok, men han vil ikke ha henne helt oppi seg. Hun springer gjerne etter han og bjeffer med grov røst, tøff i trynet så det holder! Blir hun for klengete så springer han opp trappa, der er det en liten grind som han kan skritte over men ikke hun. Ingen tissing i natt! Jeg tok henne ut da vi våknet, og så tisset hun en stooooor dam i hagen. Det er jenta si det! I løpet av dagen blir det en og annen dam og bommelom på gulvet inne (til Pippins indignasjon!) men jeg har en følelse av at vi er på riktig vei. Hun sov pent i hele natt, helt inntil meg med beina i været Det er ikke så lett å være på jobb i dag, jeg vil hjem til de herlige bissevovvene mine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 22. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2007 Gratulerer så masse. Og så bra det ordnet seg til slutt Navnet du hadde valgt var flott (endelig fikk vi vite det). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 23. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2007 Nei så skjønn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Bianca Skrevet 23. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2007 Hun er bare skjønn.. Tok ikke lang tid fra du fikk vite at det ikke ble noen valper til du satt med den nydeligste valpen i fanget. Deilig når man får fullført målet og ønsket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunlily Skrevet 25. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2007 Jeg har sagt det før, men sier det igjen, hun er driiiiit søøøøøøøøøøt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 25. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2007 Så utrolig nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 25. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2007 Så herlig hun er!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siljestokka Skrevet 25. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2007 heihei... Sjønnaste hunden;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 25. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2007 Så nusselig liten vofs! Symra var det veldig fint og spesielt navn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snuppa94 Skrevet 26. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2007 Den var nusselig da!! Jeg ønsker meg selv en hund,men søstra mi er alergisk:(men er låv å drømme;)kos deg med valpen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar