Symra&Pippin Skrevet 20. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2007 Nå har jeg nettopp kommet hjem etter en biltur på 120 mil med min splitter nye valp! Med uvurderlig hjelp fra SusanneL har jeg valgt ut valp fra Sverige, og her er hun: Jeg har bare disse to bildene som jeg har fått fra oppdretteren foreløpig, på sittebildet er hun fem uker og på ståbildet åtte (tror jeg). Nå er hun ti uker gammel. Vi har tatt haugevis av bilder idag, men de er ikke klare ennå. Bildespam coming up! Hun heter Lärkängens Take it Easy, og navnet som jeg ville holde hemmelig er Symra. Det betyr vårtegn på gammelnorsk. Symra er en utrolig herlig valp. Vakker og tøff. Da vi kom hjem med henne visste ikke Pippin helt hvordan han skulle oppføre seg, han vimset omkring og så nokså forvirret ut. Da han prøvde seg med et par litt prøvende bjeff fikk han noen meget bestemte bjeff tilbake! Symra toget bare rundt i huset og skulle undersøke alt, hun brydde seg ikke om den der tullete pjuskehunden i det hele tatt. Plutselig fikk hun lyst til å leke og la seg ned på albuene, logret og bjeffet. Da smeltet Pippin fullstendig! Nå er han bare helt forelsket. Symra og jeg slår oss ned på gjesterommet i natt, jeg tror hun trenger en fredelig natt. Så får vi prøve å krype oppi til far og Pippin i morgen natt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 20. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2007 Åååhhh, gratulerer så mye! Endelig! Hun var helskjønn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havana Skrevet 21. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2007 Gratulerer så mye med den nye valpen! Og så er det bare én ting til jeg må si før jeg går og legger meg: ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 21. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2007 ÅÅÅ! Symra er kjempe skjønn ! Gratulerer, med ny valp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 21. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2007 Gratulerer! Du fikk jo valp fortere enn opprinnelig planlagt jo! Kjempefin bak alt håret! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 21. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2007 Nyydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 21. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2007 Åh, så herlig! Hun er nydelig Fantastisk at det ordnet seg likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 21. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2007 Graulerer Dette fortjente du! Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 21. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2007 Åååå... gratulerer så masse med valpen ! Hun så riktig flott ut - og Symra var kjempeherlig navn . Nå gleder vi oss til å følge med videre !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wulfi Skrevet 21. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2007 Hun var NYDELIG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 21. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2007 Hun var virkelig nydelig! Og Symra var et meget vakkert navn... Vi gleder oss til å følge med henne videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 21. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2007 Så utrolig herlig! Gratulerer! Et utrolig fint navn på en utrolig fin valp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 21. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2007 Gratulerer så mye! Utrolig bra at det ordnet seg så fort, dette fortjente du virkelig! Hun er helt nydelig, og Symra var et kjempefint og originalt navn. Gratulerer igjen, og jeg gleder meg masse til å følge med videre og gleder meg til flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 21. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2007 Gratulerer SÅÅ mye! Kjempe flott at alt ordnet seg! Nyyydelig navn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
randi Skrevet 21. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2007 Næmmen! noe så søtt og bedårende ....og så stor. Hva heter denne rasen igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 21. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2007 Gratulerer!! Nydelig er hun! Skjønner godt at du ville holde det navnet hemmlig, kjempe fint navn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JailyTina Skrevet 21. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2007 Gratulerer! :icon_fun: Så skjønn hun er! Symra var et utrolig fint navn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lo:co Skrevet 21. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2007 Gratulerer med den vakre ullballen! Så flott at det ordnet seg Og navnet var nydelig, ikke rart du ville holde det for deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lizzie Skrevet 21. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2007 Gratulerer så mye :icon_fun: Hun er kjempenydelig! Kos dere masse og husk å spamme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 21. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2007 Gratulerer med valpen!! Kjempe fint navn også! Det er så fint med uvanelige navn, liker ikke sånne som alle har. Lykke til videre med søte Symra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 21. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2007 Så utrolig flott hun er! Artig navn, også. Om hun trenger litt sosialisering med en hyggelig labradortispe en gang, er det bare å rope ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunlily Skrevet 21. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2007 Så skjønn hun var! Hun er jo til å spise opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lemen Skrevet 21. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2007 Næmmen.... Søte Symra! Gratulerer med valp! Gratulerer Pippin med lillesøster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellish Skrevet 21. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2007 Å så nydelig! Gratulerer så masse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 21. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2007 Gratulerer masse med valp! Hun var utrolig herlig Symra var virkelig ett flott navn syns jeg. Gleder meg veldig til å se flere bilder av den lille dotten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar