Aya Skrevet 24. April 2007 Rapporter Share Skrevet 24. April 2007 17-20 Mai kommer knottis, vegard og jeg en tur til Asker.. Noen som vil ha et maitreff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 24. April 2007 Rapporter Share Skrevet 24. April 2007 17-20 Mai kommer knottis, vegard og jeg en tur til Asker.. Noen som vil ha et maitreff? Jaaaaaaaaaaa! *gleder meg til å kosemose på Knottis* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 24. April 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. April 2007 Jaaaaaaaaaaa! *gleder meg til å kosemose på Knottis* Vernehansker, eventuelt rustning, vil være et passende antrekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 24. April 2007 Rapporter Share Skrevet 24. April 2007 Vernehansker, eventuelt rustning, vil være et passende antrekk. Hehehe, jeg er vant til Lita så jeg tåler en støkk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 24. April 2007 Rapporter Share Skrevet 24. April 2007 Jepp! Jeg er med Så lenge det er etter 6.mai! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 24. April 2007 Rapporter Share Skrevet 24. April 2007 Åh, kanskje vi blir med å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 24. April 2007 Rapporter Share Skrevet 24. April 2007 Å ja! Jippi! :icon_fun: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 24. April 2007 Rapporter Share Skrevet 24. April 2007 Blir det forresten i asker eller oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabriella Skrevet 24. April 2007 Rapporter Share Skrevet 24. April 2007 jeg ka nokk være med... men er det noen vi enten kan sitte på med eller reise med? liker ikke å dra aleine finner aldri veien! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 24. April 2007 Rapporter Share Skrevet 24. April 2007 Bare en ting.. Hva mener du med "Himmelsprett-trening"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 24. April 2007 Rapporter Share Skrevet 24. April 2007 Blir det forresten i asker eller oslo? Oslo...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 24. April 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. April 2007 Bare en ting.. Hva mener du med "Himmelsprett-trening"? Den helga er Kristi Himmelfart, som blir kalt himmelspretten.. Iallefall i min familie? Blir vel Oslo sikkert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 24. April 2007 Rapporter Share Skrevet 24. April 2007 Den helga er Kristi Himmelfart, som blir kalt himmelspretten.. Iallefall i min familie? Blir vel Oslo sikkert? Å Når er det? Sier ja til Oslo jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 24. April 2007 Rapporter Share Skrevet 24. April 2007 Å Når er det? Sier ja til Oslo jeg også Kristihimmelfartsdag(himmelspretten) er i år på torsdag 17. mai (typisk, èn fridag mindre i år <_< ). Hvor i Oslo tenker dere at det blir da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 25. April 2007 Rapporter Share Skrevet 25. April 2007 Dersom vi ikke har noen form for religiøs sammenkomst (svært lite sannsynlig) eller annet familieopplegg kunne der høres interessant ut å ta en tur, altså.. Det spørs litt når og hvor det blir, og eventuelt hva som er treffets "tema". Men selvsagt har jeg, som alle dere andre, lyst til å se lille bøtteknotten. *gi meg mer info.. * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 25. April 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. April 2007 Jeg vet ikke.. Fredag eller lørdag passer best. Hvor i Oslo er ganske fritt, men det må være lett å komme frem, for jeg har en sørlending som skal leke sjåfør *fnise*. Ikke noe galt om sørlendinger altså, men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 25. April 2007 Rapporter Share Skrevet 25. April 2007 Fredag eller lørdag passer best for meg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edlitam Skrevet 30. April 2007 Rapporter Share Skrevet 30. April 2007 Hvor i Oslo tenker dere at det blir da? syntes frogneparker en grei jeg... lett tilgjengelig med bane, buss og bil Dersom vi ikke har noen form for religiøs sammenkomst (svært lite sannsynlig) eller annet familieopplegg kunne der høres interessant ut å ta en tur, altså.. Det spørs litt når og hvor det blir, og eventuelt hva som er treffets "tema". Men selvsagt har jeg, som alle dere andre, lyst til å se lille bøtteknotten. *gi meg mer info.. * hadde vært utroligt gøy å møte chessea igjen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 30. April 2007 Rapporter Share Skrevet 30. April 2007 Iik! Mathilde jo.. Det hadde vært koselig å møte deg og Ludde igjen og. Men kom med konkrete ønsker og tider osv, så kan jeg bestemme meg fort for om jeg kommer eller ikke.. ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 30. April 2007 Rapporter Share Skrevet 30. April 2007 syntes frogneparker en grei jeg... lett tilgjengelig med bane, buss og bil Kan stille i Frognerparken uten hund, jeg ... Eller så kan vi treffes et litt mer utmarkspreget sted (fint ord). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 30. April 2007 Rapporter Share Skrevet 30. April 2007 Kan stille i Frognerparken uten hund, jeg ... Eller så kan vi treffes et litt mer utmarkspreget sted (fint ord). Wow Ida, lært deg nytt ord eller? *flirer* Men jeg stemmer sikkelig ned til Frognerparken! For å si det sånn, da kommer ikke jeg! og for å stjele Idas fiiiine ord så stemmer jeg også for et litt mer utmarkspreget sted! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 30. April 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. April 2007 I'm all about the woods baby:p Eller noe sånt.. Jeg vil helst ikke ha treff et sted med en drøss fremmede hunder, det holder med de på treffet. Må kontrollere litt hvem Knottis møter og sånt, hun er skeptisk til visse typer.. Så utmarkspreget hadde vært kjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 30. April 2007 Rapporter Share Skrevet 30. April 2007 Vi har jo gått i Mærradalen før, hva syns du om det da? Enkelt å komme seg dit også For ikke snakke om at det er 5 min å gå dit for meg...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 30. April 2007 Rapporter Share Skrevet 30. April 2007 Hva med Valle Hovin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 30. April 2007 Rapporter Share Skrevet 30. April 2007 Hva med Valle Hovin? Det er vel ikke det mest skogspregete stedet vel...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar