Jump to content
Hundesonen.no

Himmelsprett-trening?

Aya

Recommended Posts

• Replies 128
  • Created
  • Last Reply
Vi har jo gått i Mærradalen før, hva syns du om det da?

Enkelt å komme seg dit også ;)

For ikke snakke om at det er 5 min å gå dit for meg...! :D

Lett og lett, fru blom. Joda, det er jo igrunn bare å kjøre til riksen, er det ikke? Eller er det radiohospitalet? Eller er det samme sted? Hm.

Lett og lett, fru blom. Joda, det er jo igrunn bare å kjøre til riksen, er det ikke? Eller er det radiohospitalet? Eller er det samme sted? Hm.

Radiohospitelet ;) ! Da kan man ta T-bane, trikk eller buss fra mine trakter. Må bytte litt, men det går bra! Vet hvor radiohospitalet :D er iallefall.

Radiohospitelet ;) ! Da kan man ta T-bane, trikk eller buss fra mine trakter. Må bytte litt, men det går bra! Vet hvor radiohospitalet :D er iallefall.

Hahaha, Radiumhospitalet! :Laugh:

Letteste å komme seg dit fra byen er banen til Smestad og en buss derfra. 23 Lysaker eller bussen for Kolsåsbanen, eller bussen til Åsjordet.

Ida, går ikke 23 bussen forbi oppe hos deg da...?

Guest Just me!!
syntes frogneparker en grei jeg... lett tilgjengelig med bane, buss og bil

hadde vært utroligt gøy å møte chessea igjen da :D

Er det Mathilde fra treffet i Frognerparken i fjor? ;)

Vi kan muligens komme å titte på, hvis det er lov?

Ida, går ikke 23 bussen forbi oppe hos deg da...?

Jo, må bytte på Ryen. Den stopper rett utenfor radiumhospitalet! Men når kom Åsjordet inn i bildet? Det er bare helt umulig å finne! :)

Jeg vil gjerne være med=) men spørs om du vil da:S Turbo er snill med alle hunder bare litt voldsom.. men kan vi ta et sted som er lett å komme til med t-bane/buss/tog? hehe:P har noen her inne hørt om skøyenparken før? der er det veldig fint med hunder:) men det er ikke mange hunder der egentlig og store områder så man klenger ikke innpå hverandre akkurat:P det er hmm 3 min å gå fra t-banen men alikelvel i skogsområde.. hehe

Jeg vil gjerne være med=) men spørs om du vil da:S Turbo er snill med alle hunder bare litt voldsom.. men kan vi ta et sted som er lett å komme til med t-bane/buss/tog? hehe:P har noen her inne hørt om skøyenparken før? der er det veldig fint med hunder:) men det er ikke mange hunder der egentlig og store områder så man klenger ikke innpå hverandre akkurat:P det er hmm 3 min å gå fra t-banen men alikelvel i skogsområde.. hehe

Kan du gi en liten forklaring på hvor Skøyenparken er? Jeg har ofte hørt om den og skal visstnok bo i nærheten, men har null peiling på hvor det er :)

Okei kan prøve: Vet du hvor hellerud t-bane er? isåfall går du oppover fra t-banen så er det to veier du kan gå, du går da til høyre og da ser du den gresssletten og skogen og hvis du går opp på gresset ser du skøyen hovedgård hvor det også er barnehage så du ser alle lekeapparatene o.l.. veldig lett å finne fram..

skjønte du noe i det hele tatt nå? hehe:P

Jo, må bytte på Ryen. Den stopper rett utenfor radiumhospitalet! Men når kom Åsjordet inn i bildet? Det er bare helt umulig å finne! :)

Hehehe, Bussen til Åsjodet går fra Smestad til Radiumen, ikke værre en det! ;) Og nei, det er ikke mulig å finne fram dit, alle fant fram til slutt...! :)

*Snufs* Jeg rekker ikke være med på treff allikevel jeg..:) Med mindre det blir i Asker:p

*Snufs* Jeg rekker ikke være med på treff allikevel jeg..:yes: Med mindre det blir i Asker:p

:shocked: Nå syns jeg du begynner å bli litt sånn ufin her assa! Hva skjer???

:shocked: Nå syns jeg du begynner å bli litt sånn ufin her assa! Hva skjer???

Teite familiebesøk:S

Teite familiebesøk:S

Æh, du trenger vel ikke leke med dem hele tiden vel!

:alien: Det er vi som er din familie nå :yes: !Endelig fikk jeg brukt noen av de snåle smileysene.

Og seff er det vi som er det...! :)

Æh, du trenger vel ikke leke med dem hele tiden vel!

Og seff er det vi som er det...! :yes:

*Knis* Nei, det er litt mange familiemennesker som skal besøkes, sverigetur, noe jobbing osv..:S Men i sommer!

*Knis* Nei, det er litt mange familiemennesker som skal besøkes, sverigetur, noe jobbing osv..:S Men i sommer!

<_< Den har jeg hørt før assa.... *skikkelig furten* Og du velger harrytur framfor familien din??? *dypt sjokkert og om mulig enda mer furten...* <_<

Du kan sende Ane til Sverige. Hun er der med svigermora si en gang i måneden sånn ca. Hun kjøper røyk og godteri til meg og kan sikkert ta med noen cider til deg, òg. Ikke det at jeg vet noe om du liker sånt skvip, altså.. :whistle: Da kan du leke med oss mens hun er i Sverige. Så det så!

Du kan sende Ane til Sverige. Hun er der med svigermora si en gang i måneden sånn ca. Hun kjøper røyk og godteri til meg og kan sikkert ta med noen cider til deg, òg. Ikke det at jeg vet noe om du liker sånt skvip, altså.. :whistle: Da kan du leke med oss mens hun er i Sverige. Så det så!

*Knis*Cider?? Moi??!? Poenget er egentlig ikke harrytur, men å finne på noe som småsøstrene er morsomt.. Godteri:p Jeg er såå lei for det, har kjempelyst til å møte dere og altså.

*Knis*Cider?? Moi??!? Poenget er egentlig ikke harrytur, men å finne på noe som småsøstrene er morsomt.. Godteri:p Jeg er såå lei for det, har kjempelyst til å møte dere og altså.

Døh, assa.. TA DE MED DEG!! :whistle:

Døh, assa.. TA DE MED DEG! :twitch:

Småsøstre simpelten elsker å treffe en haug med særdeles veloppdragne ;) bikkjer og mammaene deres. Jeg kan ta med Ingvild, engangsgrill og en pose mashmellows. Da er både det sosiale alibiet og underholdningen dekket. Dessuten kan de få trene slalom mellom beina og finn den ene etter den andre så mye de vil med Fibi. Nei og nei for noen heldige unger :whistle: .

Småsøstre simpelten elsker å treffe en haug med særdeles veloppdragne :twitch: bikkjer og mammaene deres. Jeg kan ta med Ingvild, engangsgrill og en pose mashmellows. Da er både det sosiale alibiet og underholdningen dekket. Dessuten kan de få trene slalom mellom beina og finn den ene etter den andre så mye de vil med Fibi. Nei og nei for noen heldige unger :whistle: .

Bingo bæibi ;) ;)

Jeg vil også være med på treff! Hvis det blir noe nå da... :whistle:

Men da må det være lett for outsidere å finne fram! Kan veien til radiumhospitalet, så hvis det er no bra sted rundt der så stemmer jeg for det! :twitch:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Asså når du har jobba med possisjon og hopping i gangen i en evighet, samt sliti med å gå nogen lunde normalt selv, så må jeg si det føles veldig bra å se at ting har blitt bedre de siste måneder. 😄  https://vm.tiktok.com/ZMLeQVSwV/  
    • Hvis du ikke har hatt kull før så anbefaler jeg deg først og fremst å sjekke ut NKKs oppdretterskole. Det er mye det er viktig å sette seg inn i når man skal ha kull, alt fra oppfølging av tispas helse fra før paring til etter kull, og selger og kjøpers rettigheter ved salg av valper. Og alt i mellom. Et kull er ikke mindre viktig enn et hvilket som helst kull hos en erfaren oppdretter, og som uerfaren er det kanskje langt viktigere å sette seg inn i ting du kanskje ikke har tenkt på. Om du har en seriøs oppdretter burde de også kunne hjelpe deg. Med tanke på at dette er to raser som har mye arvelige sykdommer og svakheter ville jeg også fokusert på å avle innen egen rase og dermed få registrerte avkom med registrert helsestatus, og som ikke bare flyter ut i den useriøse miniatyravlen som skjer. Selv om hunden din og hannhunden er friske og har godt gemytt betyr det heller ikke at de er gode avlshunder. Det kommer an på gemytt og helsestatus til søsken og foreldre og linjer bakover. Ved raseavl har man noe oversikt over det i det minste. Og dersom alle søskenene til hunden din skulle vise seg å ha f.eks. patella så kan det være lurt å vurdere å droppe kull på hunden din, siden den har samme gener, selv om den er frisk selv. Seriøs avl er ganske mye arbeid, så jeg håper du setter deg inn i det og bruker NKK, raseklubb og oppdretter før du setter i gang. Lykke til!
    • Du har vel allerede fått hund, men denne oppdretteren er useriøs og kun ute etter penger. Alt ser gjerne fint og flott ut til hunden din er "avlsgodkjent", da begybner hun å mase om å bruke hunden din i avl gratis. Hun bruker valpekjøperens uvitenhet om avl og rettigheter til sin fordel. Jeg og flere jeg kjenner har kjøpt fra henne og har opplevd dette.  Svindler valpekjøperene sine. Hun avler også på underbitt har jeg hørt, og på hunder med LTV (sammenvoksinger i ryggen). Styr unna!!!
    • I Bodø bor det et par stykker, Cleo som vi hadde bor hos ei god venninne av meg, send meg en PM så kan jeg sette dere i kontakt 🥰    Ellers har to kortiser som bor på Tverlandet, kan også sette deg i kontakt med dem 🥰     
  • Nylig opprettede emner

• Create New...