Gå til innhold
Hundesonen.no

Himmelsprett-trening?


Aya

Recommended Posts

  • Svar 128
  • Created
  • Siste svar
"inngangen" til Mærradalen ligger rett ved bussholdeplassen så det er ikke noe problem! :P Send meg pm så får dere tlf nr mitt sånn i tilfelle :P

Noen av oss har det fra før, fordi det er helt håpløst å finne fram der borte på vestkanten! :P Bli enige om klokkeslett, da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av oss har det fra før, fordi det er helt håpløst å finne fram der borte på vestkanten! :P Bli enige om klokkeslett, da! :P

Næsj er det da vel ikke...! Det er bare dere østkant mennesker som er håpløse på å finne fram! :)

Går det an å parkere på radiumhospitalet? Er det dyrt?

Du kan parkere gratis der :P Du får sikkert låne en av plassene til barnehagen

Åjaa! Er det ved hydro der? Ved barnehagen?

Bingo! :P

Er vi ikke enige om i 12 tiden da...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med buss 42 fra majorstua? Eller buss 28? Du kan evt ta bane til majoren. Fra bussholderplassen på radiumhospitale er det ingen sak :D

Jeg tar buss 23 fra Ryen, men hvor på området skal vi møtes??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du går av bussen mot Lysaker så er det bare å gå ned bakken så ser du det :D Hvis det er noen som kommer den andre veien så må dere gå ned trappene og under brua så ser dere det..

Hvem kommer helt sikkert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh... føler meg utrolig frekk når jeg spør om dette. Men kan vi, pliis, ta det kl 13.00? Jeg kommer hjem kvart over 12 og rekker det ikke om dere møter 12 :D

Det passer for meg ihvertfall. Er det noen hannhunder som skal være med?? tenkte å ta med tispa mi men hun har løpetid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, jeg vurderte å hive meg på, men nå er jeg usikker med tanke på løpetispene... Hvor langt er de kommet i løpetiden? Min blir helt idiot med løpetisper i nærheten og blokkerer alt, men det avhenger litt av hvor langt de har kommet i løpetiden. Og med blokkering mener jeg alt. Han er vanligvis veldig glad i godbiter, men de gidder han ikke snuse på engang om tispene er spennende nok. Slitsomt :D

Så spørsmålet er, hvor langt har løpetiden kommet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror og håper vi kommer nesten helt sikkert.

Problemet er bare at jeg har vakttelefon på jobb, men mest sannsynlig vil ikke den plage meg. Da kommer vi...

På tur med løpetisper blir spennende.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror og håper vi kommer nesten helt sikkert.

Problemet er bare at jeg har vakttelefon på jobb, men mest sannsynlig vil ikke den plage meg. Da kommer vi...

På tur med løpetisper blir spennende.... :D

Blir det den ultimate testen på om "klipp klipp" har hjulpet..? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...