Gå til innhold
Hundesonen.no

Himmelsprett-trening?


Aya

Recommended Posts

  • Svar 128
  • Created
  • Siste svar
Sorry for at jeg er lat, og ikke leser gjennom hele tråden. Men hvor, når (dato og klokkeslett), hva er planene, og hvor langt er eventuelle tisper i løpetiden? :)

Samme lurer jeg på... Ingen som vil ha med 2/3 hunder til eller? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, jeg vurderte å hive meg på, men nå er jeg usikker med tanke på løpetispene... Hvor langt er de kommet i løpetiden? Min blir helt idiot med løpetisper i nærheten og blokkerer alt, men det avhenger litt av hvor langt de har kommet i løpetiden. Og med blokkering mener jeg alt. Han er vanligvis veldig glad i godbiter, men de gidder han ikke snuse på engang om tispene er spennende nok. Slitsomt :)

Så spørsmålet er, hvor langt har løpetiden kommet?

Hun er ikke villig. Bare full av godlukt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som har valper: Hold dem unna Tequila er dere greie! Hun er ikke slem og vil ikke ta dem, men hun kan være bitch og knurre.. Det er noen valper hun digger, men det vet jeg jo ikke på forhånd men ser det veldig fort :) Lita kan også brøle litt på andre hunder, men hun er ikke sint, hun er redd men det går seg også til etterhvert! Oh så trivelige hundene mine hørtes ut nå.... :)

Ellers så gleder jeg meg til å se dere imorgen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fibi har vel også en usynlig varselstrekant rundt halsen :) . Ikke slem, men lit usikker sånn til å begynne med. Som Akela har sagt i en annen tråd: Det er bedre å være i bevegelse enn å stå stille, når usikre hunder skal bli kjent med hverandre (hun sa det ikke akkurat sånn, da men..) .Håper litt på langlinemuligheter og tur i skauen, jeg. Det er planen, er det ikke? Men blir det 12 00 eller 13 00? 13 00, kanskje... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!

Oi, jeg prøver å stille opp med Archie imorra, om det er greit! :D

Tenk at jeg sa det gitt! Han er vrien med andre hunder, men dette må trenes på så det er bare å sette i gang. Tror ikke vi blir med på noe trening, bare holder oss i utkanten (treningen blir å holde seg rolig i nærheten av andre hunder). Om dere gidder da, det kan bli litt bråkete. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, jeg prøver å stille opp med Archie imorra, om det er greit! :)

Tenk at jeg sa det gitt! Han er vrien med andre hunder, men dette må trenes på så det er bare å sette i gang. Tror ikke vi blir med på noe trening, bare holder oss i utkanten (treningen blir å holde seg rolig i nærheten av andre hunder). Om dere gidder da, det kan bli litt bråkete. :)

Tror egentlig det bare blir tur imorgen, ser sånn ut ihvertfall :D Men det er hyggelig om du vil være med! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, da kan jeg dessverre ikke være med likevel, selv om jeg har veldig lyst :) må jobbe til kl 14 i morgen... Men håper det blir noe igjen en dag det passer bedre for oss, da er vi med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for turen, people:D

EDIT: Når Marianne er tilbake fra date, og Ida og Jane er tilbake fra å sitte ved nabobordet, forventer jeg å se masse bilder med Lita-trynet, Snorre-tryner og Knottis-tryner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for turen, people:D

EDIT: Når Marianne er tilbake fra date, og Ida og Jane er tilbake fra å sitte ved nabobordet, forventer jeg å se masse bilder med Lita-trynet, Snorre-tryner og Knottis-tryner.

Hahahah :) Jeg tok "bare" 173 bilder jeg da, så det kan ta litt tid før dere får se, men det kommer så smøre seg med tålmodighet da! :)

Men siden jeg er så innmari grei skal dere få en liten smakebit av et bra Lita-tryne :D Må le av den bikkja, hun har nok ansiktsuttrykk ihvertfall...! :) Og skjønneste Knottis har tatt på seg smiske-trynet sitt... Igjen... *flirer*

IMG_3526.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for en kjempekoselig tur, knottedyr og labbisdyr og lille vakre tervefrøken og alle vi kjente fra før. :love2: Av en eller annen grunn har jeg en svært sliten hund her. Bilder nå! :)

EDIT: Verdens beste overraskelse var at Ingvild og Knott kom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...