Gå til innhold
Hundesonen.no

Diezel - Dobermann


Calina

Recommended Posts

Skrevet
*fnis* - bare komme å kladde du ! - bare ha i mente at jeg har en sånn ----> :) hund...hihih

Jamen det er jo sånn vi liker de ;) Har en sånn en selv, så det går fint... Liker ikke flate daue hunder....

Og jeg er jo litt sånn ;) selv når det kommer til vakre dobiser :)

  • 2 weeks later...
  • Svar 142
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Nok et bilde av gullegullet - tatt for 2 uker siden nå da...-men jeg er litt treg med å legge dem inn her og der..hihih..

:heart:

dieselhodejan.jpg

Skrevet

Når jeg ser sånne hunder, husker jeg hvorfor jeg alltid har ønsket meg en Dobermann! Verdens vakreste hunderase.. Din er det vakreste eksemplaret jeg har sett... :heart:

Skrevet
Hva er den blå greia som vokser ut av pannen hans? Hihi.. han er bare drittlekker.

Han er egentlig en enhjørning..... :):) -det var ikke meningen at hornet skulle vise på bildet, men han liker å stikke seg ut...hihih...

Maria; tusen takk for det! :) :happy: -selv synes jeg han er verdens vakreste, men jeg er jo ikke akurat objektiv daa.... :)

Skrevet
Han er egentlig en enhjørning..... :):) -det var ikke meningen at hornet skulle vise på bildet, men han liker å stikke seg ut...hihih...

Maria; tusen takk for det! :) :happy: -selv synes jeg han er verdens vakreste, men jeg er jo ikke akurat objektiv daa.... :)

Det er jo liksom sånn at noen hunder bare tiltaler meg, uansett hvordan de måtte ha gjort det på utstilling f.eks. Din er en av dem. :) Så dere i Letohallen en gang og tenkte "fiine muskuløse hunden!" allerede før jeg oppdaget at det var dere.

*ønske seg Diezelhund*

Skrevet

*gliser stolt som en hane* :blink: *-og snur meg for å se på min vakre gutt, som står og ser tilbake i en merkelig ku/giraff stilling,og ser akurat nå alt annet enn vakker ut...hihi* logik.png :happy:

Skrevet
Nydelig - helt enkelt! Det er ikke ofte man ser de ligne sånn de skal, uten at man ser tispete hannhunder eller tisper som ser ut som hannhunder. :rolleyes2:

Enig der. Mange man ikke ser hvilket kjønn det er, før man ser under..

Lillegutten her har heldigvis alltid vært maskulin - fant et bilde fra han var 9 - 10 mndr,og det viser godt hva jeg mener syns jeg.

diezel_standmob_mini.jpg

Og så når vi var igang med å kikke på gamle bilder, klarte jeg ikke la være legge inn dette...hehe...-her er han ikke 5 mndr ennå..

diezel1.jpg

Skrevet

åååå... Der e fine broremann :console:

Dea hilser så mye til sin bror, hun synes også der er slitsomt å være så vakker :) :rolleyes2:

Skrevet
åååå... Der e fine broremann :console:

Dea hilser så mye til sin bror, hun synes også der er vanskeli å være så vakker :) :rolleyes2:

Jaaa......lille Dea har det ekstremt vanskelig...! SÅ pen, og SÅÅÅ god å koooose med!! Jeg kommer til å bli lei meg den dagen jeg ikke kan ha henne i fanget mer.... :( (ikke så lenge til det gjerne)

Det er også vitti å se hvor typelike der er de to.

DEA_4man_small.jpg

Skrevet

Herre... De er så nydelige, begge to. Jeg blir oppriktig misunnelig liksom.. Kan de ikke ha den kombinasjonen en gang til, så jeg og kan få en valp?? :rolleyes:

  • 5 months later...
Skrevet

Tusen takk! Er stolt over gullene mine, og håper at de før året er omme kan få sine Ch titler begge to...(og arbeidstitler - kan jo ikke bare være vakker..) :D

diezel_gina.jpg

Knoll og tott sammen..

Skrevet

Utrolig vakre *ønske seg Dobermann* Han er virkelig, virkelig flott, og Gina også.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...