Gå til innhold
Hundesonen.no

Diezel - Dobermann


Calina

Recommended Posts

*fnis* - bare komme å kladde du ! - bare ha i mente at jeg har en sånn ----> :) hund...hihih

Jamen det er jo sånn vi liker de ;) Har en sånn en selv, så det går fint... Liker ikke flate daue hunder....

Og jeg er jo litt sånn ;) selv når det kommer til vakre dobiser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 142
  • Created
  • Siste svar
Hva er den blå greia som vokser ut av pannen hans? Hihi.. han er bare drittlekker.

Han er egentlig en enhjørning..... :):) -det var ikke meningen at hornet skulle vise på bildet, men han liker å stikke seg ut...hihih...

Maria; tusen takk for det! :) :happy: -selv synes jeg han er verdens vakreste, men jeg er jo ikke akurat objektiv daa.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er egentlig en enhjørning..... :):) -det var ikke meningen at hornet skulle vise på bildet, men han liker å stikke seg ut...hihih...

Maria; tusen takk for det! :) :happy: -selv synes jeg han er verdens vakreste, men jeg er jo ikke akurat objektiv daa.... :)

Det er jo liksom sånn at noen hunder bare tiltaler meg, uansett hvordan de måtte ha gjort det på utstilling f.eks. Din er en av dem. :) Så dere i Letohallen en gang og tenkte "fiine muskuløse hunden!" allerede før jeg oppdaget at det var dere.

*ønske seg Diezelhund*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig - helt enkelt! Det er ikke ofte man ser de ligne sånn de skal, uten at man ser tispete hannhunder eller tisper som ser ut som hannhunder. :rolleyes2:

Enig der. Mange man ikke ser hvilket kjønn det er, før man ser under..

Lillegutten her har heldigvis alltid vært maskulin - fant et bilde fra han var 9 - 10 mndr,og det viser godt hva jeg mener syns jeg.

diezel_standmob_mini.jpg

Og så når vi var igang med å kikke på gamle bilder, klarte jeg ikke la være legge inn dette...hehe...-her er han ikke 5 mndr ennå..

diezel1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå... Der e fine broremann :console:

Dea hilser så mye til sin bror, hun synes også der er vanskeli å være så vakker :) :rolleyes2:

Jaaa......lille Dea har det ekstremt vanskelig...! SÅ pen, og SÅÅÅ god å koooose med!! Jeg kommer til å bli lei meg den dagen jeg ikke kan ha henne i fanget mer.... :( (ikke så lenge til det gjerne)

Det er også vitti å se hvor typelike der er de to.

DEA_4man_small.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...