Gå til innhold
Hundesonen.no

Buster


Betty

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar
Gratulerer med dagen til Buster :icon_fun: Han er virkelig vakker :)

Gratulere såå masse med dagen buster! du er meganydelig

Gratulerer god gutten Buster! :icon_fun: Tiden går veldig fort! Kiss fra Herapera! :)

Takktakk for gratulasjoner, litt sent men jeg var uten nett dagene etterpå og glemte helt av tråden :)

Det har blitt lagt ut en ny film av Buster og Decoy som leker seg på sin faste "turplass" - åkeren. Der løper de løs så og si hver dag og koser seg :) At det er av de to fineste guttene i verden gjør opp for den crappy kvaliteten sier vi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trivelig film.. Bra musikk :).. Virket som om de var i himmelen med en gang på musikken.. Fikk sånn kirkefølelse intill technoen kom ;P.. Følte for å være litt musikknørd der :)

EdiT:

Hva bruker du til å filme med?? Hvordan får du lakt ut filmen på pc-en, slik at du får sett den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne snutten er filmet med et Sony digitalt videokamera, og er redigert med adobe premier elements (tror jeg det var) og lastet opp på hjemmesiden vår. De andre som ligger ute på videogalleriet er redigert i windows moviemaketNoe mer teknisk får ikke jeg til å gå inn på det for jeg har bare filmet. Redigeringen og opplastingen er det samboeren min (scorpioen84 her inne) som står for

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 5 months later...

Buster.!

FY så lenge siden.!

280314.jpg

Har skjedd litt av hvert i Busters liv også siden November i fjor...

Blant annet så har han blitt kastrert, noe som har vist seg å ha en utrolig effekt på busters stressnivå rundt andre hunder.

Før var det :"åååååh, en Doberman tispe!! SKAL dit , må dit, lukte rompehull!!" Sikkle hyle bråke trekke...!!

Nå er det : "hei søta, okei far, hva skal vi trene på nå.?" Sitte pent på plass.... :P :P

Vi har tilogmed prøvd oss på Bronsemerket med buster, noe som gikk så utrolig bra at det var helt syk.!

(nei vi besto ikke, hylende unger på sykkel ble for mye forstyrrele på ene øvelsen, eller gikk alle øvelser bra)

bustertitte.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
Grattis med overstått bursdag, fiiiineste Buster! :lol: Er det ikke på tide med et sonentreff snart så vi får treffe ham igjen? ;)

Det skulle vi nesten hatt, for nå kan han oppføre seg normalt rundt andre hunder til og med (i motsetning til sist ...) :)

Fiiineste Bustergullet til mor!

bsrmen.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Se her ja, nesten 2år siden sist bare... :wub:

Altså The Black Beauty lever enda, han er bare ikke så aktiv på treninger å sånt, derfor er det nok lite bilder å finne å lite nytt å fortelle...

Fin form og ingen fysiske symtomer på å være bortimot 8år enda, hopper og spretter rundt, jager vixen, ruller i gresset og gal etter mat.

I hodet er han både valp og gammel gubbe, inviterer både vixen og decoy til lek, men også en gretten gammel gubbe når det kommer til mat og tyggeting...

Han digger trekkselen å sykkelen, eneste måten å slite ham ut på.. :wub:

buster_intim.jpg

Et bilde av Buster, ikke helt vanlig at han lar Vixen komme å legge seg i kurven sammen med han, så synes dette var kos...

:whistle:

IMGP4038_web.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...