Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater NKK Bø


Line_

Recommended Posts

Først må jeg igjen gratulere Kristine og Oscar med BIR, CERT og CACIB av 42 hunder, det er jo bare helt rååå bra. Kristine du er bare mega flink til og vise hund, og Oscar var jo i topp form. Han burde vært plassert i gruppa også!

For våres del gikk det sånn passe.. stilte i åpenunghundklasse fikk: 1 Kval 2 Konk og CK.. Så ikke kjempe fornøyd men men.. hun er ikke mere en 18 mnd og ser ut til og utvikle seg den rette veien. Nå blir det vel NKK bergen, og NKK harstad neste..Krysse fingerne for stor certet :-)

Hunden vi stilte var forresten NORD JV-06 Rexob Urban Queen (Embla)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar
Tar gjerne imot resultater fra gruppe 1 om noen vet.

Beauty (Leeland Queen in stashine) ble plukket ut som en av 6 "finalister" (30 i gruppa), men ble ikke plassert.. resten vet jeg ikke.

Gratulerer til alle vinnere! Selv har jeg sittet hjemme og jobbet med hjemmesiden min, da jeg var en dag forsen med påmeldingen. *mumle* :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først må jeg igjen gratulere Kristine og Oscar med BIR, CERT og CACIB av 42 hunder, det er jo bare helt rååå bra. Kristine du er bare mega flink til og vise hund, og Oscar var jo i topp form. Han burde vært plassert i gruppa også!

For våres del gikk det sånn passe.. stilte i åpenunghundklasse fikk: 1 Kval 2 Konk og CK.. Så ikke kjempe fornøyd men men.. hun er ikke mere en 18 mnd og ser ut til og utvikle seg den rette veien. Nå blir det vel NKK bergen, og NKK harstad neste..Krysse fingerne for stor certet :-)

Hunden vi stilte var forresten NORD JV-06 Rexob Urban Queen (Embla)

:ahappy: Tusen takk, og tusen takk for alle andre gratulasjoner, er først nå det er gått opp for meg hva vi egentlig greide :hug:

Gratulerer til alle andre og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!
Vi er godt fornøyde ja, det var over all forventing, mer kan leses i bloggen og hjemmesiden når den er oppdatert;)

oscarbir.jpg

Stilte også Bedlingtong Terrier, Symretoppen's Friendship Anton og vi tok jammen meg BIR der og, gratulerer til eier Siv!:o

Wow, grattis! :ahappy: Så morro! Damn, skulle vært med likevel gitt :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel gratulere meg selv og min 10 mnd gamle Roma med sitt første cert... :hug:

ble slått av 2 Champions, som ALLTID fortjener å vinne.... så hun ble 3BTK med Cert...

Stolt av henne jeg... :icon_fun: Vel verdt turen på 10 timer fra Bergen (om hemsedal, gadd ikke vente på kolonne på Haukeli *hehe*) og 7,5 time hjem igjen... lang helg, men alt i alt en meget fornøyelig opplevelse :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med CERT! Det er jo alltid et bra resultat. Var det mange belgere?

Takker :ahappy: Ja jeg er storfornøyd!! hehe...

Det var 27 terver påmeldt... er ikke helt sikker på hvor mange som møtte... var vel 23-34 som møtte... men med stor konkurranse i spesielt Åpen klasse tispe så takker og bukker jeg for certet på min Junior tispe.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar gjerne imot resultater fra gruppe 1 om noen vet.

An-Magrit ble BIR med Aussiegården's Shanto (vet ikke om det er det navnet som står i stamtavlen, men han heter i hvertfall det). Hun ble også BIG2. Han er ikke eldre enn rundt året og har nå fått 1 lite og 1 stort cert! :D

Min kjære instruktør Wenche Lervik tok 2.plass med scäferen sin Lara, i LP.

Litt usikker på hvilken klasse, men regner med det enten var kl 3 eller elite.

Klasse 1 :D Hun debuterte

EDIT: Her er resultatene: http://www.nkk.no/cmnkk/public/openIndex/v...D=1168860594734

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klasse 1 :D Hun debuterte

Sikker på det altså? Mulig jeg har missforstått, men Lara er begynner jo å bli ganske gammel. Demo er den yngste av de to, så tenkte det var mest sannsynlig at hun hadde debutert med han. Men samma det.. Hun var der i allefall :D

EDIT: Gratulerer med deres resultat forresten! :o

EDIT 2: Du hadde søren meg rett! Det var i klasse 1 :P Overvurdert instruktøren en smule :angel:

Men elite er målet i allefall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stilte min Oscar,rottweiler. Han fikk CK og ble 3.BHK. Er utrolig fornød me det, av 35 påmeldte hunder kom han langt og ble kunn slådd av "sitt" oppdrett. Det var kun 5. gang jeg stiller også så vi er kjempe fornøyd!

Gratulerer til alle andre også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så dere; fullt fortjent med landslagstropp-plass! Dere var utrolig flinke! Ble særlig imponert over hunden som ble "revet ut av" buret og kastet inn i ringen, uten oppvarming. Hmmm... En litt u-oppmerksom fører kanskje... :baby:

Da var det deg jeg så! Siklet litt på hunden din! :baby: Utrolig pen altså! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...