Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater NKK Bø


Line_

Recommended Posts

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Var der på lørdag.. Stilte Betty + en hann for oppdretter..

Hannen hadde vist vokst 1 cm på en mnd, og viste seg i følge dommer ikke bra nok.

Hunden har aldri gått bedre og har flere CK og 2BHK. Men men.. Fikk 2 p.i dag :ahappy:

og Betty, hu hadde plutselig vokst 2 cm på 1 mnd :rolleyes:

Så da var hu 1/2 cm for stor og fikk mye trekk på dette. 2 p. på henne i dag også.

Litt oppgitt bare, siden alle hunder ble målt feil ( han målte for langt opp)

Men, men.. Bedre lykke neste gang, og Betty viste seg supert og oppførte seg kjempebra!

( Også fikk jeg høre mye posetivt av dommeren som dømte meg sist mnd + en annen dommer etterpå, så da gjør ikke en 2.premie så mye ) :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ren rød på nr 1

Ren rød på nr 2 (var blandt 8 hun tok videre og blandt de 4 siste hun tok ut før plassering)

2plass og ck på Lotto, akkurat ikke plassert i bhk..

KRISTINE OG OSCAR HAR FÅTT CERT; CACIB OG BIR!! :ahappy::hug:;)

Hun ville sikkert fortelle det selv, men måtte!:o:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe særlig oppmøte idag, men det var vel forventet.. Av 48 påmeldte stilte 14 hanner og 11 tisper.

Dommer var Martin Croeser, Sør-Afrika.

Kritikken til Saeta:

Sweet head, nice type. Excellent topline. Good bone and angulation. Sound mover.

Resultat:

1 UK 2 UKK CK 3 BTK

Veldig fornøyd med dagen, ettersom hun overhodet ikke er i full pels enda etter røyting i desember.

Her er resten av resultatene på sheltien:

1 BHK CACIB? BIM: GBCH S N USCH NV-06 KBHV-06 Edglonian The Real Mc Coy

2 BHK CERT: Lundecock's Fiddler On The Roof

3 BHK: Microgåren's For Ain't No Saint

4 BHK: Romatomara's Linus? (litt usikker på denne?)

1 BTK CERT, CACIB, BIR: Leeland Queen In Starshine

2 BTK: Oddeskogen's Always Sweet Dreams

3 BTK: Andvaka Solaris

4 BTK: Imajan's Joyful Maja

Med forbehold om feil :ahappy:

Tar gjerne imot resultater fra gruppe 1 om noen vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :ahappy: Jo, han var hyggelig han. Ingen merkelige avgjørelser, rettferdig dømming så langt jeg så. Stilt mye for ham før?

På My Dog, dømte han oss i raseringen torsdag, og på fredag i Beste Veteran (Han putta en saluki på 5plass og 4 gr 8 hunder på de 4 første! :hug:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempefornøyd! Fikk på forhånd vite at dommeren var veldig streng, og hadde "dumpet" alle Face Rasene på Stockholmutstillingen. Gutten min var 9 mnd i går og fikk CERT og ble BIR. (Pyreneisk gjeterhund m/korthåret hode). Han ble imidlertid ikke plassert i gruppen.

Vet at vinneren av langhårstypen (Pyreneisk gjeterhund) ble svenske Hob Nob`s Victor, med CERT, CACIB og BIR. De reiste hjem før gruppebedømmingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ren rød på nr 1

Ren rød på nr 2 (var blandt 8 hun tok videre og blandt de 4 siste hun tok ut før plassering)

2plass og ck på Lotto, akkurat ikke plassert i bhk..

KRISTINE OG OSCAR HAR FÅTT CERT; CACIB OG BIR! ;):hug:;)

Hun ville sikkert fortelle det selv, men måtte!;):D

hihihi, helt greit det, vi er så fornøyde atte!

Kjempe bra Kristine! ;)

Å du sa håpet om Cert røyk når det var 42 påmeldt? Pffff :o

Trodde vi kaaanskje kunne få Ck jeg!

:D:D GRATTIS KRISTINE!

Bare et lite cert til nå :ahappy:

Taakk:D:D:D

Vi er godt fornøyde ja, det var over all forventing, mer kan leses i bloggen og hjemmesiden når den er oppdatert;)

oscarbir.jpg

Stilte også Bedlingtong Terrier, Symretoppen's Friendship Anton og vi tok jammen meg BIR der og, gratulerer til eier Siv!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kom på 11. plass i LP Elite (av 47 pm) med 263,5 poeng. Ikke helt topp-form, men fikk vår tredje 1. premie, så nå skal vi til sverige for å stille og bli NLch! Vi ble også plukket ut til landslagstroppen :ahappy:

Gratulerer så mye ! :icon_fun:

Ikke mange ungdommer som har oppnådd det :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kom på 11. plass i LP Elite (av 47 pm) med 263,5 poeng. Ikke helt topp-form, men fikk vår tredje 1. premie, så nå skal vi til sverige for å stille og bli NLch! Vi ble også plukket ut til landslagstroppen :hug:

Jeg så dere; fullt fortjent med landslagstropp-plass! Dere var utrolig flinke!! Ble særlig imponert over hunden som ble "revet ut av" buret og kastet inn i ringen, uten oppvarming. Hmmm... En litt u-oppmerksom fører kanskje... :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempefornøyd! Fikk på forhånd vite at dommeren var veldig streng, og hadde "dumpet" alle Face Rasene på Stockholmutstillingen. Gutten min var 9 mnd i går og fikk CERT og ble BIR. (Pyreneisk gjeterhund m/korthåret hode). Han ble imidlertid ikke plassert i gruppen.

Grattis, da så jeg dere :ahappy: Nydelig hund!

Grattis til Kristine Mali og Oscar & Maren og Amira :hug:

Fenris fikk rødt og ble 2. JKK :o Med Lassie gikk jeg agility, 3. plass med 5 feil (riv) i hopp 2, disk i agility 2 og feilfritt på lag (laget vant ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kom på 11. plass i LP Elite (av 47 pm) med 263,5 poeng. Ikke helt topp-form, men fikk vår tredje 1. premie, så nå skal vi til sverige for å stille og bli NLch! Vi ble også plukket ut til landslagstroppen :ahappy:

Gratulerer så mye! Vel fortjent :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så dere; fullt fortjent med landslagstropp-plass! Dere var utrolig flinke! Ble særlig imponert over hunden som ble "revet ut av" buret og kastet inn i ringen, uten oppvarming. Hmmm... En litt u-oppmerksom fører kanskje... :ahappy:

Hehe... er ikke så greit...! Sittet å stirret på lp-ringen i 5-6 timer og når det blir min tur er jeg helt fjern! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...