Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater NKK Bø


Line_

Recommended Posts

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Da har jeg kommet hjem jeg også. Gratulerer til alle som er fornøyd med resultatene sine!

Jeg hadde gledet meg som en unge til å hilse på Lyra, men gjett hvem som ikke dukket opp... <_< Annette - du får komme opp til NKK Trheim i stedet, så får jeg hilse på henne da.

Her er i alle fall masse bilder, og jeg gidder ikke å skrive bildetekst til alle, men de inkluderer i alle fall et tonn av setterbilder som jeg hadde lovt å ta for Christine, bilder av Karine som trener Lassie og Fenris, bilder av Silje og Zira i ringen, bilde av Silje med en kosete berner, bilder av Fenris som ikke liker å se på at Karine trener med Lassie, bilder av tre rolige ulvehunder, bilde av Bajnok som slapper av, et nydelig bilde av Karine (soory, men jeg mått jo bare), bilder av Kristina og Benedicte, bilder fra ag1, bilder av Lunah på vei hjem og det tror jeg er det.

IMG_6586.jpg

IMG_6595.jpg

IMG_6611.jpg

IMG_6612.jpg

IMG_6615.jpg

IMG_6624.jpg

IMG_6625.jpg

IMG_6627.jpg

IMG_6630.jpg

IMG_6632.jpg

Dele opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos Benedicte: HVEM andre enn henne kjøper seg is når det er fem minusgrader, vind og snø ute??

Jeg *kremt* :rolleyes:

Men flotte bilder Ingvild :baby:

Edit: Må jo gratulere til alle som er fornøyd og til de som ikke er så fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_6611.jpg

Utstilling er såå gøy :baby:

Flotte bilder da! :baby: Skjønner ikke hvordan jeg klarte å "unngå" alle disse menneskene! <_<

Hva med å henge rundt storeringen LITT før finalene folkens? :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Takk, takk, takk, takk for bilder, Ingvild! :baby:

Sånn gjør man når man ikke har muligheten til å reise selv :baby:

Gratulerer til alle som er fornøyde :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utstilling er såå gøy :baby:

Flotte bilder da! :D Skjønner ikke hvordan jeg klarte å "unngå" alle disse menneskene! <_<

Hva med å henge rundt storeringen LITT før finalene folkens? :closedeyes:

Var du der?? På søndagen?? Så deg ikke, jeg... Men vi var der bare et par-tre timer tror jeg, dro i halvtretiden eller noe sånt.

Takk, takk, takk, takk for bilder, Ingvild! :baby:

Sånn gjør man når man ikke har muligheten til å reise selv :P

Tjihi, du får få tilbake minnekortet ditt på tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

Haha, der var det jo bilde av meg jo! :baby: Vicky som er nokså skeptisk på den stigen der. Tusen takk for at du tok bilder! Får aldri tatt bilder på stevner selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var du der?? På søndagen?? Så deg ikke, jeg... Men vi var der bare et par-tre timer tror jeg, dro i halvtretiden eller noe sånt.

Portiser? På søndagen? :/

Jeg var på lørdag med en gr 8 hund? =|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder, Ingvild! Kult med litt portisbilder!

Her må jeg si det var noen utseendeforaldringer ute og gikk! Karine med mørkt hår og Kristina med masse hull :baby:

Og Silje sitt utstillingstryne ble med, ja! Er det ikke vakkert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel gratulere meg selv og min 10 mnd gamle Roma med sitt første cert... :angry:

ble slått av 2 Champions, som ALLTID fortjener å vinne.... så hun ble 3BTK med Cert...

Stolt av henne jeg... :icon_fun: Vel verdt turen på 10 timer fra Bergen (om hemsedal, gadd ikke vente på kolonne på Haukeli *hehe*) og 7,5 time hjem igjen... lang helg, men alt i alt en meget fornøyelig opplevelse :angry:

Hvordan gikk det med Siri da? Vet hun håpet på cert på Eira :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...