Gå til innhold
Hundesonen.no

Ungdomsleir Rogaland? OBS NY INFO!

Silje

Recommended Posts

• Svar 432
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Å hvis jeg har mistet visakortet..? :D

Har vi fått kontonr.?

Ehem... *kremt* Det kan være en viss mulighet for at jeg kanskje ikke har vært så lur at jeg har gitt kontonummeret til de i komitèen - har sendt ut mail til de som har sendt inn påmelding... :D Har gitt det til Elisabeth via msn nå. :D

Skrevet
Vil bare minne om at betalingsfristen er på mandag. :D

Det var godt du minnet meg (oss) på, slike rotekopper som meg trenger det :D

Skrevet

Hoho, og jeg som trodde du skulle betale for meg :D :D så jeg ble litt skuffet nå :D

Skrevet

aaaj ajjjj aaaaaaj! beklager! jeg må si nei takk! jeg har akkuratt fått tilbud om å besøke mine canadiske slektninger i canada og da reiser jeg i begynnelsen av juli så jeg må spare hver eneste krone.. :D og seff bruke tida mi på timon som ikke får se mamma på 2 hele uker! :D

Skrevet
Jeg får ikke nytt visakort før om en uke.! :D

Ikke har jeg fått noe kontonr heller enda.. *klaske betty* :D

Litt egeninitiativ må man da kunne forvente? :closedeyes: Sender på msn nå :D (forøvrig andre gangen idag jeg sender det kontonummeret over msn hehe)

Skrevet
aaaj ajjjj aaaaaaj! beklager! jeg må si nei takk! jeg har akkuratt fått tilbud om å besøke mine canadiske slektninger i canada og da reiser jeg i begynnelsen av juli så jeg må spare hver eneste krone.. :D og seff bruke tida mi på timon som ikke får se mamma på 2 hele uker! :D

Regner med det betyr at din samboer heller ikke blir med, å dermed er det to plasser ledig å fristen har gått ut... :D

Skrevet

Jeg har prøvd å få tak i trine... kanskje hun og sandra har lyst å bli med?

Skrevet

Synes Julie skal være med, vil se buster prøve å leke med en mye større hund.... ;)

Jeg betaler forøvrig i morgen klokken 10:40... Må i banken...

*Prøv å lev en uke uten VISAkortet ditt.! :wub: ingen netbank, telefonbank eller butikkjøp*

Skrevet

Haha, er jeg så ønsket altså :wub:

Jeg kan snakke med Marius om det når han kommer hjem, han er på jobb. Om det er plass til begge, da? Innen sommeren har jeg jo lappen også ;)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...