Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

• Svar 482
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Litt forsinket, men takk Det må vi klare å få til I går var Action oppe til A-søksprøvene i Norske Redningshunder. Hun besto begge prøvene 800 meter rundering og 1

Tusen takk alle sammen :D Vi kom hjem på søndag etter ei uke på Voss. Det obligatoriske å bestå er lille teig som er 250 meter x 500 meter. Den skal inneholde en gjenstand og en person, maks tid

Takk Ja, hun er ei stor malletispe Tusen takk Utrolig hyggelig å få sånne kommentarer! Tusen takk Tusen takk Tusen takk :D Det er kjempe hyggelig å høre I

Posted Images

Skrevet

Jeg må bare nevne det. Bruksmallen din slår til med BIS3, mens kombihunden min får grønn. What's wrong? :lol: Men jeg skjønner veldig veldig godt at dommerene likte henne :aww::wub:

Hun går kjempefint! :D Og jeg er så glad for at vi får følge henne, spent på hvordan hun utvikler seg. Hvor høy er hun nå?

Skrevet

Herregud hun blir bare penere og penere :wub:

Og gratulerer med fantastiske resultater på utstilling :D

Tusen takk :D

Der ser du! Utstilling skal være morsomt, og at hun var så blid og tilgjengelig viser jo at hun trivdes med å løpe der sammen med deg. Grattis! Hun er veldig tenåringsslampete og søt alt nå, gleder meg til å se henne når hun faktisk BLIR tenåring, hehe.

Tja, det er ikke det jeg kommer til å bruke flest helger på *ler*. Håper å stille henne en gang til som valp, eneste :aww:

Jeg gleder meg ikke til hun blir tenåring *ler*

Jeg skal aldri se inn i denne tråden en gang når jeg får meg valp.. Hun er alt for flink, flinkere enn jenten min på 6 år! :o

Gratulerer med flott resultat på utstillingen! Pene brukshunden, det :aww:

Jeg er sikker på at valpen din blir veldig flink, så det trenger du ikke å tenke på :aww:

Tusen takk for det :ahappy:

Verdens fineste malletantebarn! :wub: Nik gleder seg til å treffe igjen bestisen sin i oktober. :ahappy:

Takk :D Action gleder seg masse :D

Fineste Action :wub:

Takk :ahappy:

Så flott Action er! :ahappy:

Jeg må bare nevne det. Bruksmallen din slår til med BIS3, mens kombihunden min får grønn. What's wrong? :lol: Men jeg skjønner veldig veldig godt at dommerene likte henne :aww::wub:

Hun går kjempefint! :D Og jeg er så glad for at vi får følge henne, spent på hvordan hun utvikler seg. Hvor høy er hun nå?

*Ler* blir hun pen, så er det bare et utskudd *ler*. Vi stiller jo alltid alene, så det er sikkert lettere :ahappy:

Hun står aldri i ro ved siden av Extra... Men jeg tipper at hun er et par cm lavere enn Ex, altså rundt 53-54 høy. Jeg veide henne i dag, og hun veier 17,8 kg. Hvor den vekta ligger aner jeg ikke... Hun er liten :aww:

Hun blir 5 mnd den 15 september. Extra var 18 kg når hun var 5 mnd, og er ca 27 kg nå.

Nydelig! :wub: Så dritlekker med det sorte fjeset og resten brunt!

Skrevet

*Ler* blir hun pen, så er det bare et utskudd *ler*. Vi stiller jo alltid alene, så det er sikkert lettere :ahappy:

Hun står aldri i ro ved siden av Extra... Men jeg tipper at hun er et par cm lavere enn Ex, altså rundt 53-54 høy. Jeg veide henne i dag, og hun veier 17,8 kg. Hvor den vekta ligger aner jeg ikke... Hun er liten :aww:

Hun blir 5 mnd den 15 september. Extra var 18 kg når hun var 5 mnd, og er ca 27 kg nå.

Å ja, bare derfor dere ble BIS3! :lol:

Oi, høy allerede jo! Du husker ikke hvor høy Extra var i forhold når hun var på den alderen? Hvor høy tror du Action kommer til å bli sånn ca? (Å ja, jeg har masse jeg lurer på :aww::whistle: )

Skrevet

Å ja, bare derfor dere ble BIS3! :lol:

Oi, høy allerede jo! Du husker ikke hvor høy Extra var i forhold når hun var på den alderen? Hvor høy tror du Action kommer til å bli sånn ca? (Å ja, jeg har masse jeg lurer på :aww::whistle: )

Jeg fant et innlegg om Extra her, hvor hun er nøyaktig like gammel som Action er nå. Extra var ikke like høy :) Extra er jo veldig lav, så jeg tipper at Action blir nærmere 60 cm enn 55 cm. Samtidig så er hun en mye lettere type, så kanskje hun blir 26-27 kg. Vanskelig å si, men høyere enn Ex blir hun nok :)

Fantastiske bilder!

Tusen takk :ahappy:

• 4 weeks later...
Skrevet

Hun er såå fin :wub:

Fine jentene det! Flotte bilder Marthe!

Her kommer litt nye bilder, Action er 6 mnd om noen dager :

305235_10150852720230154_679940153_21466792_540482596_n.jpg

309734_10150852720345154_679940153_21466793_737198311_n.jpg

321526_10150852721015154_679940153_21466797_755363231_n.jpg

320256_10150852721190154_679940153_21466799_786196529_n.jpg

293426_10150852721540154_679940153_21466801_958475778_n.jpg

Action har også startet treningen innen bruks. Hun har rundert et par ganger, noe som ser veldig bra ut :) Hun er ei utrolig stødig jente, sosial og veldig trygg på seg selv. Treningen går lekende lett :)

Vi var på ruinsamling for et par uker siden, hvor hun fikk søke etter folk for første gang. Her er et par filmer:

Skrevet

Hun virker bare helt herlig! Og jeg liker bildene, Action ser akkurat passe stor ut også :ahappy::wub: Så nå trenger vi (eh, jeg) bare noen flere og nye lp-filmer, så skal jeg være fornøyd lenge! :D

Skrevet

Artig å se,særlig den i kummen.Flott hund!

Takk :ahappy:

Hun virker bare helt herlig! Og jeg liker bildene, Action ser akkurat passe stor ut også :ahappy::wub: Så nå trenger vi (eh, jeg) bare noen flere og nye lp-filmer, så skal jeg være fornøyd lenge! :D

*Ler* bra du ble fornøyd. Jeg skal prøve å få tatt bilde av de når begge står ved siden av hverandre, men det er ikke så lett når jeg er alene :aww:

Det er veldig fin størrelse på henne :ahappy: LP film skal jeg få fikse snart :ahappy:

Så sinnsikt kult med ruinsøk! Tenker du å godkjenne begge to? Hvor lang tid regner du med å bruke på det i så fall?

Ja, det er kjempe gøy! Jeg har vel egentlig lyst å godkjenne begge to, men må fokusere med Extra mtp at hun blir 5 år i mars. Problemet mitt er at jeg mangler et førstehjelpkurs for å gå videre til B godkjenningen i år, så jeg har litt problemer med å å få det til. Så fort hun er B- godkjent sommer, så kan jeg gå opp til B ruin, noe vi har tenkt til.

NRH er har "litt" rare regler. Extra er absolutt god nok for A godkjenning, men jeg får ikke tatt B og A samme år (derfor kan det ta litt tid...). Når/hvis hun blir godkjent, så må jeg regodkjenne etter 2 år. Hvis jeg klarer det, så trenger ikke Action C og B godkjennes, kun opp til felt, mørkesøk, apell og A godkjennes. Så det er det jeg evt. må satse på, tror jeg. Frem til det så får hun være konkurransehund :)

Så flink hun (dere!) er! Morsomt å se videoene.

Guest Snusmumrikk
Skrevet

Gah nesten så jeg får lyst på malle igjen hver gang jeg ser bilder eller film av jentene dine!

• 3 weeks later...
Skrevet

Pene jentene. :wub:

Føler jeg må løpe ut å trene (hva som helst) med en gang når jeg ser hvor flinke dere er. :ahappy:

Takk for det :ahappy:

Gah nesten så jeg får lyst på malle igjen hver gang jeg ser bilder eller film av jentene dine!

Det var jo morsomt å høre :ahappy:

Action 6 mnd:

IMG_2626.jpg

IMG_2678.jpg

IMG_2686.jpg

IMG_2693.jpg