Marthe Skrevet 11. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. April 2008 Her kommer litt nye bilder av hundene: For tiden holder vi på å trene mot LP I, ferdselsprøve og IPO I, noe som går veldig bra :angry: Går alt etter planen debuterer vi i LP i mai, og tar ferdselsprøven i slutten av april Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 11. April 2008 Rapporter Share Skrevet 11. April 2008 Wow, flotte hunder! Og Extra ser liksom så klok ut uansett hva hun gjør, enten hun bare står der og poserer, hopper over hinder, eller løper mot et eller annet. :angry: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 11. April 2008 Rapporter Share Skrevet 11. April 2008 Flotte bilder av herlige hunder! Lykke til med debut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 12. April 2008 Rapporter Share Skrevet 12. April 2008 Ja, lykke til med debut! De er farlig søte, hele trio'en din! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 5. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2008 Wow, flotte hunder! Og Extra ser liksom så klok ut uansett hva hun gjør, enten hun bare står der og poserer, hopper over hinder, eller løper mot et eller annet. Flotte bilder av herlige hunder! Lykke til med debut Ja, lykke til med debut! De er farlig søte, hele trio'en din! Tusen takk for positive tilbake meldinger alle sammen! Nå har Extra og jeg vært på IPO kurs i fire dager. Her er noen filmer for de som vil se hva vi driver med for tiden: Søndagen: http://vimeo.com/974696 Lørdagen: http://vimeo.com/970438 Gruppe B: http://vimeo.com/970425 (fvf, sitt og dekk under marsj ) Fredagen: http://vimeo.com/967697 Siden sist så har hun også bestått ferdselsprøven, noe som er inngangen til bla. IPO 1. Instruktøren vi hadde i helgen mente at hun var klar til å konkurrere når hun var 18 mnd, som er minimums alderen i IPO. Så det er mulig at hun tar IPO 1 allerede til høsten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 4. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2008 Her kommer litt nye bilder av Extra. Siden sist så har hun fått opprykk til klasse 2 i lydighet. Hun er røntget for HD og AA med A som resultat på begge. Samt rygg U.A Extra 15 mnd: Hun kan se rolig ut også *ler* Extra apporterer stolt tungapporten (4 kg). Ja, hun er like gal som hun ser ut til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 4. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2008 Så flott Extra er. Hun er litt ekstra flott i mine øyne etter den tråden om brukshunder vi hadde for en stund siden. Da lærte jeg masse om hvor mye jobb som må legges i en malle.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 4. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2008 Søte, gode, gale Extra. Kommer til å bli så flink brukshund når hun blir stor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 5. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2008 Flotte, flotte Extra! Dere er utrolig flinke, er veldig moro å følge med på alt dere driver med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 5. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2008 Så flott Extra er. Hun er litt ekstra flott i mine øyne etter den tråden om brukshunder vi hadde for en stund siden. Da lærte jeg masse om hvor mye jobb som må legges i en malle.... Søte, gode, gale Extra. Kommer til å bli så flink brukshund når hun blir stor Flotte, flotte Extra! Dere er utrolig flinke, er veldig moro å følge med på alt dere driver med Tusen takk for alle de positive tilbakemeldingene, det er utrolig kjekt å høre Litt flere bilder kommer fra da naboungene trener med Extra: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 6. Desember 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2008 Her kommer noen nye bilder Extra er nå 21 mnd Extra Extra Tassa & Extra Tassa & Extra Tassa Tassa Tassa & Extra Extra Tassa Extra Rachel Extra & Rachel Rachel Extra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 6. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2008 De er nydelige begge to. Jeg har en softspot for maller... En vakker da...*drømme* Men hvem er Rachel egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 6. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2008 Fiiineste, søteste lille Extra! Er jo så heldig å ha henne på besøk nå også, kosejenta! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 6. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2008 Extra er virkelig en av de peneste mallene jeg har sett!! Flott hund med gode muskler! Men hun er da absolutt finest uten det rosa dekkenet da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 7. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2008 Pen pen pen! (tror Rachel er tanten til extra, mener det var det jeg leste når jeg leste igjennom tråden nettopp) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 7. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2008 Extra er virkelig det vakreste på jord! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjollebolle Skrevet 7. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2008 Søte mallejenten i rosa Kjempefine bilder du tar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 7. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2008 Fine bilder du tar.. Extra er den peneste Mallen jeg har sett, virkelig vakker hund.. Og hun var søt med rosa dekken.. Hvor fikk du det fra?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 7. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2008 Jeg må si jeg har sett mange ikke så veldig pene maller, men Extra er absolutt ikke en av dem! Ho er vakker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 7. Desember 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2008 De er nydelige begge to. Jeg har en softspot for maller... En vakker da...*drømme* Men hvem er Rachel egentlig? Tusen takk Rachel er tanten til Extra som jeg passer en del Fiiineste, søteste lille Extra! Er jo så heldig å ha henne på besøk nå også, kosejenta! Extra er virkelig en av de peneste mallene jeg har sett! Flott hund med gode muskler! Men hun er da absolutt finest uten det rosa dekkenet da Pen pen pen! (tror Rachel er tanten til extra, mener det var det jeg leste når jeg leste igjennom tråden nettopp) Extra er virkelig det vakreste på jord! Søte mallejenten i rosa Kjempefine bilder du tar! Tusen takk alle sammen! Veldig kjekt å få så fine tilbakemeldinger Fine bilder du tar.. Extra er den peneste Mallen jeg har sett, virkelig vakker hund.. Og hun var søt med rosa dekken.. Hvor fikk du det fra?? Tusen takk! Her har jeg kjøpt det. Extra har det største om det har noe å si Jeg er veldig fornøyd, selvom det ikke er brukt så mye Jeg må si jeg har sett mange ikke så veldig pene maller, men Extra er absolutt ikke en av dem! Ho er vakker! Tusen takk Jeg er selvfølgelig helt enig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 17. Februar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2009 Her kommer noen nye bilder: Et forsøk på oppstillingsbilde Bilder fra IPO kurset i helgen: Det er ikke alltid størrelsen det kommer an på Dette er et typisk " Extra uttrykk" Resten av bildene fra kurset ligger her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birte Skrevet 17. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2009 Vakker malle du har! Og kule bilder fra IPO-kurset Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 17. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2009 Haha, det siste bildet var jo genialt. Er dere i Stavanger denne helgen forresten? Lyst på en playdate? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 17. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2009 Flotteste jenten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 17. Februar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2009 Vakker malle du har! Og kule bilder fra IPO-kurset Takk Haha, det siste bildet var jo genialt. Er dere i Stavanger denne helgen forresten? Lyst på en playdate? Takk I helgen er vi på NKK Bø, men vil gjerne en annen gang Flotteste jenten Takk, takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts