Gå til innhold
Hundesonen.no

Utstillingen i Ølen, 11. - 12.02.07


C.J

Recommended Posts

  • Svar 165
  • Created
  • Siste svar

Jeg skal bare være heiagjeng for det er ikke vits i å stille Enya der, siden hun bare mangler storcert (og den egentlige baktanken er at jeg vet om ei tispe som skal dit som står for championatet der som jeg ønsker skal bli det, så jeg slipper å møte henne i AK mere :wub:)

Jeg er jammen ikke sikker hvilken dag sheltiene går jeg.... og jeg skal også se manchester terrierene.... så jeg må vel opp begge dagene om det er to forskjellige dager :P

Vi mangler og bare storcertet men prøver oss allikevel :P Men den egentlige grunnen er vel at ifjord, da vi gikk i valpeklassen, var det to andre noffer så jeg håper det er noen andre i år også. For oss blir det jo ekstra spennende å se hvodan hun gjør det med konkuranse, kanskje det blir rett ut med blått :P Og når jeg tenker meg om så skal kanskje broren der også så da ble det vist mange grunner :P

Men viss du skal se på MTene så treffer jeg deg nok siden de bruker å være i ringen rett før oss :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt tidlig ute jeg ;) Men er det mange som skal der? Og har noen vært der før?

Jeg skal mest sannsynlig stille der med Chantana, men har aldri vært der før.. Er hallen stor eller?

Begge hallene er bitte små, jeg har vært i begge. Så hvis de ikke har bygget ny så er det to små haller.

Hadde tenkt å reise der men må nesten se det ann litt da den hunden som gjør det best på utstillinger her i huset skal ha valper neste uke, tviler sterkt på at hun er klar til da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, her har iallefall jeg gått glipp av noe... Har du to CCer?

Hvilken dag skal du være heia gjeng da Silje?

Nei, Domino er en Bull terrier tispe... ;)

Jeg skal bare være heiagjeng for det er ikke vits i å stille Enya der, siden hun bare mangler storcert (og den egentlige baktanken er at jeg vet om ei tispe som skal dit som står for championatet der som jeg ønsker skal bli det, så jeg slipper å møte henne i AK mere ;))

Jeg er jammen ikke sikker hvilken dag sheltiene går jeg.... og jeg skal også se manchester terrierene.... så jeg må vel opp begge dagene om det er to forskjellige dager ;)

Så hvis jeg plutseligt finner ut at jeg vil stille monsterene mine så har du veldig lyst å stille en for meg?? ;) *plystre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge hallene er bitte små, jeg har vært i begge. Så hvis de ikke har bygget ny så er det to små haller.

Hadde tenkt å reise der men må nesten se det ann litt da den hunden som gjør det best på utstillinger her i huset skal ha valper neste uke, tviler sterkt på at hun er klar til da. ;)

Den ene er stor ;) Så stor som en inne håndball bane pleier å være ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis jeg plutseligt finner ut at jeg vil stille monsterene mine så har du veldig lyst å stille en for meg?? ;) *plystre*

Ja du må bare trene de først da vettu ;)

Men ja, jeg kan være "krisehandler" for deg ;) (det vil si at du skal handle de selv, men blir du for chicken så gjør jeg det jeg ;))

(flere som vil skrive seg opp på krisehandler listen min? Maria? ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du må bare trene de først da vettu :P

Men ja, jeg kan være "krisehandler" for deg :P (det vil si at du skal handle de selv, men blir du for chicken så gjør jeg det jeg :P)

(flere som vil skrive seg opp på krisehandler listen min? Maria? :huh:)

Domino stiller seg perfekt opp allerede, tror oppdretter har trent mye, også har hun jo värt på en utstilling allerede.. :D

Så blir vel at du må stiller Domino.. :P Hehe...

Diego på den andre siden.. *host* Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere med terv, hvilken klasse stiller dere i? Hannhund eller tispe? Skal stille terv på 5 år :icon_redface:

Jeg stiller Roma i Junior klasse tispe, og Stine skal vel stille Ace (han er vel 18 mnd da) i Hannhundklasse Unghund eller Åpen (er ikke sikker nå med de nye utstillingsreglene som kommer fra 1/1-07)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får henge meg på med deg litt jeg da Crizpo. Vet at jeg ikke kommer til å kjenne igjen noen her inne :lol:

Så for de som husker meg fra her inne, så er det bare å hilse :) Har Theo med meg, min tiger Grandis

Selvfølgelig kan du det ;) Håper å treffe på de andre fra sonen også :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er med Belger-ringen treffer du iallefall på Stine og meg... Ikke så vanskelig å få med seg hvor vi er iallefall... hehe

Jeg er så utrolig vimsete når jeg er på utstilling :unsure: Er ikke overlegen eller noe, selv om det virker slik når jeg er i min egen lille verden :lol: Så det er bare å komme bort hvis dere ser meg, det er jeg bare glad for :lol: Jeg skal i hvert fall stille Tyson, så jeg er i belger ringen på et tidspunkt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...