Gå til innhold
Hundesonen.no

Utstillingen i Ølen, 11. - 12.02.07


C.J

Recommended Posts

  • Svar 165
  • Created
  • Siste svar

Tyson fikk to førsteplasser (ja, hva skal jeg kalle det?). Er kjempe forsnøyd med det, han er jo helt avrøytet. Dommeren sa at hvis det ikke hadde vært fordi han var avrøytet, så hadde hun gitt han minst CK :hmm:

Brenda fikk cert og ble best i rasen. Hun fikk også opprykk til kl 3 i lp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er BIS vinneren i Ølen. Det er ikke ofte en Sheltie blir BIS, men i dag hadde disse to lykken på sin side :hmm: . Hunden blir til daglig kalt Troy og hans stamtavlenavn er Croft's Brown Sugar.

Oi, såg han ble BIG, men gikk da vi var ferdige i gruppa. Så gøy da ;), Nuch og idag eller???

Noen som vet hvordan det Gikk med Tia til Benedicte? ;)

Ble ikke plassert...

Vi fikk ck, cert og BIR ;) nå har vi tre små cert så na satser vi alt på NKK ;), ikke plassert i gruppa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble "bare" BIR på oss i dag, men gjett om jeg er fornøyd!!:hmm:;);) Hadde ikke forventet å bli plassert i gruppen, siden samme dommer ikke plasserte oss for bare en uke siden.

Kritikken er jeg kjempefornøyd med:

5 mnd - feminin! Velproposjonert. Vel ansatte og bårne ører. Korrekt bitt, god underkjeve. Fin hals og overlinje, meget vel vinklet! Vel ansatt og båret hale. God benstamme og poter. Beveger seg godt og effektivt. God pels. Maksinmalt hvitt i hodet. Fint fremført!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis til alle som gjorde det bra i helgen! Ally til Cecilie fikk sitt første CERT, på sin første offisielle utstilling - kanonbra! :hmm:

Tia til Benedicte fikk jeg kun sett i gruppen - synd hun ikke ble plassert,for (som vanlig ;) ) gikk denne ekvipasjen meget fint i ringen! Grattis med BIR`et !

Selv tok småen her BIR, BIG og 3 BIS.

diezelslyfe.jpg

Bildet er tatt før BIS finale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis til alle som gjorde det bra i helgen! Ally til Cecilie fikk sitt første CERT, på sin første offisielle utstilling - kanonbra! :hmm:

Tia til Benedicte fikk jeg kun sett i gruppen - synd hun ikke ble plassert,for (som vanlig ;) ) gikk denne ekvipasjen meget fint i ringen! Grattis med BIR`et !

Selv tok småen her BIR, BIG og 3 BIS.

diezelslyfe.jpg

Bildet er tatt før BIS finale.

Gratulerer! Eg såg deg der, men trur ikkje du kjente meg igjen...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis til alle som gjorde det bra i helgen! Ally til Cecilie fikk sitt første CERT, på sin første offisielle utstilling - kanonbra! :hmm:

Tia til Benedicte fikk jeg kun sett i gruppen - synd hun ikke ble plassert,for (som vanlig ;) ) gikk denne ekvipasjen meget fint i ringen! Grattis med BIR`et !

Selv tok småen her BIR, BIG og 3 BIS.

diezelslyfe.jpg

Bildet er tatt før BIS finale.

Gratulerer så mye med BIS3! Kjempe bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Eg såg deg der, men trur ikkje du kjente meg igjen...?

det må du ikke ta deg nær av - jeg traff på flere som måtte ta fatt i meg og si hei,for jeg gikk rett forbi... :hmm: og det er mennesker jeg har kjent i flere år...

-jeg var rett og slett så stresset og nervøs at jeg ikke fikk med meg så mye...hadde mer enn nok med å holde på hunden min,som bokstavelig talt dro meg rundt i hallen for han skulle leke og hilse på samtlige...

Stilte dere eller ?

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det må du ikke ta deg nær av - jeg traff på flere som måtte ta fatt i meg og si hei,for jeg gikk rett forbi... :hmm: og det er mennesker jeg har kjent i flere år...

-jeg var rett og slett så stresset og nervøs at jeg ikke fikk med meg så mye...hadde mer enn nok med å holde på hunden min,som bokstavelig talt dro meg rundt i hallen for han skulle leke og hilse på samtlige...

Stilte dere eller ?

;)

Hehe, jeg sto i lag med deg to ganger.... Snakket med ho som stilte Dobermann valp (tispe).

Nei vi stilte ikke i år, var berre tilskuere. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg er like treg som alltid... :D

Vi stilte jo på lørdagen og fikk CK, CERT og BIR! :D

Har sikkert sett dere alle sammen, men det var nok bare et par jeg kjente godt igjen...

Noen som husker meg? :DBIRBIM.jpg

Gratulerer igjen :P Jeg husker deg selvfølgelig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...