Gå til innhold
Hundesonen.no

Utstillingen i Ølen, 11. - 12.02.07


C.J

Recommended Posts

  • Svar 165
  • Created
  • Siste svar

Vi kommer :icon_redface: Skal stille Theo...

Og så skal jeg ver fotograf :)

Blir litt mye å gjør.

Håper vi treffes da :)

Legger lett merke til deg ;) Eller ihvertfall hunden din :P

Sitter her å lurer på om jeg skal konkurrere med Tassa i lydighet :unsure: Men jeg får se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal stille på søndagen :icon_redface: Var der ifjord men da stilte vi i valpeklassen...

Gleder meg :)

På hjemmesiden står det at det er elektronisk påmelding men jeg finner ikke hvor det er... Her er hjemmesiden deres...

Jeg skal på møte i hundeklubben i dag, så jeg kan spørre :) Så skal jeg se om jeg har svaret til i kveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal stille på søndagen :icon_redface: Var der ifjord men da stilte vi i valpeklassen...

Gleder meg ;)

På hjemmesiden står det at det er elektronisk påmelding men jeg finner ikke hvor det er... Her er hjemmesiden deres...

Jeg var på medlemsmøte nå. De har ikke lagt det ut enda. Det vil komme snart :)

Til dere andre: Håper vi treffes :) Jeg skal der begge dagene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at Ølen ikke har med gruppe 7 (det er kun for valper)... så jeg skal ikke dit :icon_redface: . Sånn var det i fjor og - noen som vet hvorfor det er slik - alle andre grupper er jo med?

Veldig synd da.. Forstår ikke hvorfor de gjør det slik, - er jo ikke så vanskelig å finne dommer?

Sånn er det med ustillingene til Stord/Fitjar hundeklubb også, - de har ikke med gr.8. Så jeg kan ikke stille min der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at Ølen ikke har med gruppe 7 (det er kun for valper)... så jeg skal ikke dit :icon_redface: . Sånn var det i fjor og - noen som vet hvorfor det er slik - alle andre grupper er jo med?

Det pleier å være fordi at raseklubbene til gr.7 og 8 ikke lar rasene sine delta på "alle" utstillinger fordi de vil at certene skal være vanskeligere å ta, det er hvertfall det jeg har hørt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det pleier å være fordi at raseklubbene til gr.7 og 8 ikke lar rasene sine delta på "alle" utstillinger fordi de vil at certene skal være vanskeligere å ta, det er hvertfall det jeg har hørt. :icon_redface:

Det er det jeg også har hørt. Raseklubbene må takke ja/nei til å delta på ulike utstillingene, kun på NKKutstillingene kan alle raser stilles uten om og men. Det samme ser man med Schæfer, en haug utstillinger de ikke deltar på, om det er fordi de takker nei eller arrangøren ikke spør vet jeg ikke.

Du og jeg får lage oss en egen utstilling midt mellom Stord og Ølen - hva med Sveio :) og eksklusivt for gruppe 7 og 8 :) Vi føler oss MOBBA :rolleyes:

De pleier få stille på flere utstillinger enn dem med raseklubb? Pleier stå gruppe 7, ingen raser utenom RUR?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det Vipsen - på NKK-utstillingene kan stabyhoun alltid stille mens andre klubber har R.U.R.

Men det ironiske er at fuglehundutstillinger - altså spesialutstilling for min gruppe - IKKE har med min rase - ei heller som R.U.R... snakk om å bli ekskludert gitt <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å reise til Norge for å stille Domino der mens hun enda er valp.. Ellers har jeg lyst å stille Diego, siden han har fått tilbake pelsen nå.. *tenke*

Silje: Hvorfor skal du bare väre heiagjeng?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å reise til Norge for å stille Domino der mens hun enda er valp.. Ellers har jeg lyst å stille Diego, siden han har fått tilbake pelsen nå.. *tenke*

Silje: Hvorfor skal du bare väre heiagjeng?

Oki, her har iallefall jeg gått glipp av noe... Har du to CCer?

Hvilken dag skal du være heia gjeng da Silje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bare være heiagjeng for det er ikke vits i å stille Enya der, siden hun bare mangler storcert (og den egentlige baktanken er at jeg vet om ei tispe som skal dit som står for championatet der som jeg ønsker skal bli det, så jeg slipper å møte henne i AK mere :wub:)

Jeg er jammen ikke sikker hvilken dag sheltiene går jeg.... og jeg skal også se manchester terrierene.... så jeg må vel opp begge dagene om det er to forskjellige dager :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...