Gå til innhold
Hundesonen.no

Utstillingen i Ølen, 11. - 12.02.07


C.J

Recommended Posts

Planen er og komme dit... men vet ikke hvordan det blir. Den ene tispa jeg har på fòr begynner og nærme seg valping så kanskje jeg må sende hunden avsted med noen andre..... Om jeg kommer så kommer jeg nok med to stk CCPP og en dalmis.

Noen som snakket om båt direkte fra Stavanger til Ølen..... Noe nettsted der jeg kan finne rutetabell? Og evnt link til overnattingsted...? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 165
  • Created
  • Siste svar
Jeg er så utrolig vimsete når jeg er på utstilling :unsure: Er ikke overlegen eller noe, selv om det virker slik når jeg er i min egen lille verden :o Så det er bare å komme bort hvis dere ser meg, det er jeg bare glad for :lol: Jeg skal i hvert fall stille Tyson, så jeg er i belger ringen på et tidspunkt :lol:

Signerer på den jeg og :lol: jeg kan virke skikkelig blærete, har til og med klart å fornærme min kjære ved å være overlegen... hihi.. blir sånn når man styrer på... men jeg skal følge med på hannhundene uansett, så da får jeg vel heller bare huke fatt i deg når jeg har vært inne med pelsen selv :)

"Noen som snakket om båt direkte fra Stavanger til Ølen..... Noe nettsted der jeg kan finne rutetabell? Og evnt link til overnattingsted...? "

kan http://www.hsd.no/ være noe?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan virke skikkelig blærete, har til og med klart å fornærme min kjære ved å være overlegen... hihi.. blir sånn når man styrer på...

Høh... han var då svært masete den dagen. Dessuten var det jo stort den dagen. De der mannfolkene kan jo ikke timing.

Men uansett, du har jo meg som bare blir vimsete når Acen vinner. Hehe..skal nok passe på deg resten av tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høh... han var då svært masete den dagen. Dessuten var det jo stort den dagen. De der mannfolkene kan jo ikke timing.

Men uansett, du har jo meg som bare blir vimsete når Acen vinner. Hehe..skal nok passe på deg resten av tiden.

Jamen Ace'n vinner jo hver gang jo :D Og nå er jo ikke Roma valp lenger så hun stilles ETTER at Ace har vunnet hannhund klassen *ler*

Tusen takk "Roma" :wub:

Bare hyggelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo dommern som dømmer, men på de to siste utstillingene så ble jo Ace (ikke Ice :D ) plassert i gruppa... hehhe.... Nå har jeg ikke sett Tyson, så jeg vet ikke...

Hi hi ;) Vi får se :wub: Tyson er "bare" en rød-sløyfe hund. Men jeg synes selvfølgelig at han er den fineste terven som finnes :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit med konkurranse da... Har ikke vært så mye av det i det siste... Ikke for å skryte.. men. :lol:

Fant ikke vi ut at vi sku droppe Ølen, Roma...? Litt dyrt og langt å reise for en liten utstilling?

Kjøp mnd-kort å ta båten ned ;) Det er ihvertfall ikke så dyrt :icon_redface:

Vil ikke si at du får den største konkurransen akkurat ;) Men vi får se hva dommeren liker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit med konkurranse da... Har ikke vært så mye av det i det siste... Ikke for å skryte.. men. ;)

Fant ikke vi ut at vi sku droppe Ølen, Roma...? Litt dyrt og langt å reise for en liten utstilling?

Joooo.... Ihvertfall siden vi skal til Bø... Og studielånet rekker ikke til to reiser med overnatting og masse vafler på en måned :lol:

Kjøp mnd-kort å ta båten ned ;) Det er ihvertfall ikke så dyrt :icon_redface:

Vil ikke si at du får den største konkurransen akkurat ;) Men vi får se hva dommeren liker ;)

Det er nok litt konkurranse der jo, siden det er første utstillingen i det nye året på vestlandet, så ser det ut til at en del vender nesen dit... Men oss tullinger reiser til Bø i stedet... I min fine nye grønne belgermobil... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joooo.... Ihvertfall siden vi skal til Bø... Og studielånet rekker ikke til to reiser med overnatting og masse vafler på en måned :lol:

Det er nok litt konkurranse der jo, siden det er første utstillingen i det nye året på vestlandet, så ser det ut til at en del vender nesen dit... Men oss tullinger reiser til Bø i stedet... I min fine nye grønne belgermobil... ;)

Skjønner dere veldig godt. Går fort masse penger :icon_redface: Vi kommer til NKK Bergen (og stavanger), da ser vi vel dere? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner dere veldig godt. Går fort masse penger :icon_redface: Vi kommer til NKK Bergen (og stavanger), da ser vi vel dere? :lol:

NKK Bergen er jo et must.... ;) Bor jo 3 minutter unna (med bil vel og merke)... Selv om tutta ikke er i pels, så tar vi det som en trening... Dessuten er det jo spesialdommer for belgerne som dømmer der... ;)

Jepp. De utstillingene er i planene foreløpig. ;) Så oss finner du vel egentlig lett. Hehe. *belgerringen og der de selger vafler*

Vaflene er nesten det viktigste med utstillingen... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer og tar med meg Kali. Det kan være vi skal debutere i lydighet, men jeg er ikke sikker. Jeg må trene litt mer nå, så får jeg se hvordan det går. Når er påmeldingsfristen forresten?

Vi må ha et treff ja!

Er det noen som vet om det går an å bruke rogaland sitt månedskort til Ølen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer og tar med meg Kali. Det kan være vi skal debutere i lydighet, men jeg er ikke sikker. Jeg må trene litt mer nå, så får jeg se hvordan det går. Når er påmeldingsfristen forresten?

Vi må ha et treff ja!

Er det noen som vet om det går an å bruke rogaland sitt månedskort til Ølen?

Så kjekt at du kommer :blink:

8. Januar er påmeldingsfristen :) Du kan også lese her: http://www.oevhk.com/

Du kan bruke månedskortet ja :wink: Er ikke lov å ha hund med på bussene (fra stavanger til haugesund), men du kan ta båt til Huagesund feks. Bussen fra Haugesund til Ølen er rute 10 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal dit! Stille Tia på valpeshow, søndag, 4-6 mnd, og en golden retriever i åpen klasse (tror jeg).

Er det noen som kjører fra Bergen som skal være der tidlig søndag, og har plass til meg og Tia?

Jepp jepp!!

Buret til Merethe er ledig, til Tia altså :)

Skal ellers ha med meg Birk og antageligvis Harriba.

Vi kan jo snakkes når det nærmer seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

planen var å kanskje komme for å sosialisere bissevoff, men pommene stiller lørdagen og dermed har jeg ikke noen mulighet å komme meg oppover søndagen :) (hadde tenkt å sitte på med pom folk)

dessuten jobber jeg lørdagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

planen var å kanskje komme for å sosialisere bissevoff, men pommene stiller lørdagen og dermed har jeg ikke noen mulighet å komme meg oppover søndagen ;) (hadde tenkt å sitte på med pom folk)

dessuten jobber jeg lørdagen..

Jeg skal faktisk stille ei pomme tispe der :) Kommer helt sikkert til å ta litt bilder i pomme ringen, så du kan få se de hvis du ikke kommer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...