Aya Skrevet 15. November 2006 Rapporter Share Skrevet 15. November 2006 Kommer hjemover 19 desember, og blir til et par dager over jul. Jeg vet det er tett oppi julestria, men er det noen som likevel klarer å presse ut litt tid og lyst til å ta et lte førjulstreff et sted i området Asker/oslo? For eksmpel, Annette, vil dette være en ypperlig anledning til å la meg kose og knipe litt på krølli, og la henne få litt høyst nødvendig sosialisering. Eh. Hadde iallefall vært veldig koselig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 23. November 2006 Rapporter Share Skrevet 23. November 2006 Jeg er der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 23. November 2006 Rapporter Share Skrevet 23. November 2006 Me 2, selvfølgelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 23. November 2006 Rapporter Share Skrevet 23. November 2006 Jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 23. November 2006 Rapporter Share Skrevet 23. November 2006 Jeg vil gjerne være med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 23. November 2006 Rapporter Share Skrevet 23. November 2006 Kanskje. Kan jo komme og titte. EDIT: Kan jo ta med mamma og så kan dere snakke med henne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 24. November 2006 Rapporter Share Skrevet 24. November 2006 Frøknene og jeg skal prøve å ta oss en tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 26. November 2006 Rapporter Share Skrevet 26. November 2006 Jeg vil gjerne være med, siden jeg ikke kan 26 nov 20 des er en onsdag. Blir det treff denne dagen eller når ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 26. November 2006 Rapporter Share Skrevet 26. November 2006 Jeg kunne godt vært med på treff.. Men jeg finner aldri fram i vestdelene av Oslo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 26. November 2006 Rapporter Share Skrevet 26. November 2006 Jeg jobber! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 29. November 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. November 2006 Det viser seg at jeg kommer hjem den 18, faktisk. Også drar jeg 23 igjen. Men jeg forventer virkelig et treff mellom 18 og 23. Ellers blir jeg griiiinete. Skikkelig grinete. Det spiller ingen stor rolle hvor det er, for min del, jeg henger meg mest sannsynlig på Annette med bil uansett, hihi (nå vet du det, Annette). Du kjører vel uansett over Solli og gjennom Sandvika? Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 29. November 2006 Rapporter Share Skrevet 29. November 2006 Men hvis du stjeler sjåføren min så må vi ha det her! *knis* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 29. November 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. November 2006 Jeg kan prøve å overtale Karine til å komme, hun har vel fått lappen nå? Tror jeg? Og hun bor jo i Asker også! Hihi. Ellers vet du vi må ta det i slottsparken eller utenfor Oslo S, det er de stedene jeg finner frem til. Eventuelt spikersuppa. Og det begrenser kanskje "være løs" mulighetene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karine Skrevet 29. November 2006 Rapporter Share Skrevet 29. November 2006 Jeg kan prøve å overtale Karine til å komme, hun har vel fått lappen nå? Tror jeg? Og hun bor jo i Asker også! Hihi. Ellers vet du vi må ta det i slottsparken eller utenfor Oslo S, det er de stedene jeg finner frem til. Eventuelt spikersuppa. Og det begrenser kanskje "være løs" mulighetene. Selvsagt kommer jeg..Og selvsagt har jeg fått lappen... Eller ikke Men komme vil jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 29. November 2006 Rapporter Share Skrevet 29. November 2006 Jeg kan prøve å overtale Karine til å komme, hun har vel fått lappen nå? Tror jeg? Og hun bor jo i Asker også! Hihi. Ellers vet du vi må ta det i slottsparken eller utenfor Oslo S, det er de stedene jeg finner frem til. Eventuelt spikersuppa. Og det begrenser kanskje "være løs" mulighetene. Hehehe bra du er søt assa! Og med mine eminente forklaringsevner så finner du fram hvorsomhelst, nårsomhelst! *flir* Selvsagt kommer jeg..Og selvsagt har jeg fått lappen... Eller ikke Men komme vil jeg... Hahaha, det der hørtes fryktelig kjent ut Karine! *ønske meg lappen til jul* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karine Skrevet 29. November 2006 Rapporter Share Skrevet 29. November 2006 \ Hahaha, det der hørtes fryktelig kjent ut Karine! *ønske meg lappen til jul* Går det ann altså! *skriver det øverst på ønskelisten til nissen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 30. November 2006 Rapporter Share Skrevet 30. November 2006 Går det ann altså! *skriver det øverst på ønskelisten til nissen* Alt går ann! B) Det er bare noe som er litt mer utfordrende..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 30. November 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. November 2006 Knis. Fryktelig positive dere er da? Men hvis du kommer uten lappen Karine, så kan vi jo prøve oss på tog/buss/trikk sammen. Gir en viss trygghet. Tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 30. November 2006 Rapporter Share Skrevet 30. November 2006 Knis. Fryktelig positive dere er da? Men hvis du kommer uten lappen Karine, så kan vi jo prøve oss på tog/buss/trikk sammen. Gir en viss trygghet. Tror jeg. Ja litt tryggere enn å sitte på med skrulla...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 30. November 2006 Rapporter Share Skrevet 30. November 2006 Ja litt tryggere enn å sitte på med skrulla...! Jeg overlevde! Men rakk ikke toget.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 30. November 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. November 2006 Jeg overlevde! Men rakk ikke toget.... *Maria! Hva er det jeg ser?? *fikset dobbelpost* Mod. Aya.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 30. November 2006 Rapporter Share Skrevet 30. November 2006 Jeg overlevde! Men rakk ikke toget.... Nei stakkars, måtte sitte så lenge å vente...! Og jeg lever enda jeg også, men det har vært nære på noen ganger! *flir* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 30. November 2006 Rapporter Share Skrevet 30. November 2006 Noen som vil haike heretter ? Bare det ikke er for mange lyskryss og togtider jeg må forholde meg til så er jeg blitt ganske så flink tenk! <_< Sånn i forhold til det jeg var... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 30. November 2006 Rapporter Share Skrevet 30. November 2006 Noen som vil haike heretter ? Bare det ikke er for mange lyskryss og togtider jeg må forholde meg til så er jeg blitt ganske så flink tenk! <_< Sånn i forhold til det jeg var... Jeg vil gjerne kjøre når jeg kommer bort altså. Risikerer ikke to bilsyke valper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 30. November 2006 Rapporter Share Skrevet 30. November 2006 Noen som vil haike heretter ? Bare det ikke er for mange lyskryss og togtider jeg må forholde meg til så er jeg blitt ganske så flink tenk! <_< Sånn i forhold til det jeg var... Ja det er sant det assa, du har blitt kjempe flink!! B) Må bare fortelle at Annette klarte å finne fram helt selv til Åsjordet, selv etter å bare har vært der en gang! *stolt av skrullings* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar